Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13341 til 13360 af 40685
-
dansk - afl.
Forumindlæghey derude, er der nogen der vil kigge min stil igennem ? - jeg er ikke så god til det med skriftlig fremstilling i dansk og jeg har viiirkelig brug for en god karakter. Håber virkelig noget lige vil bruge lidt tid på at kigge min stil igennem for grammatiske fejl (komma) og om ordene kan erstat... -
Areal af rektanglet i løbebanen
ForumindlægOpgaven lyder: (se vedhæftet fil for billede af opgaven og skitsen) En løbebanes form er dannet af to lige lange parallelle linjestykker (på figuren AD og BC), der i begge ender er forbundet med halvcirkler. a) Bestem omkredsen af løbebanen udtrykt ved x og r (se figuren), og bestem arealet af r... -
Læg opg. uden hjælp. ud til øvning!
ForumindlægJeg tænkte at de der skal op i matematik A på onsdag kunne have gavn af at få en masse opgaver til delen uden hjælpemidler - det ville jeg i hvert fald selv. Så hvis nogle ligger inde med nogle af disse eksamensopg. uden hjælpemidler, så læg dem endelig ud! :) -
HHX - Hjælp til valg af studieretning?
ForumindlægHej, Jeg går i 9. og jeg skal på hhx næste år. Jeg er ikke sikker på, hvilken linje der er den rette for mig. Jeg vil kunne i fremtiden godt tænke mig et job som revisor, advokat, gøre med økonomi i en stor virksomhed eller noget lign. Jeg interesserer mig selvfølgelig for handel, matematik. M... -
Matematik A terminsprøve
ForumindlægHej, Jeg skal til terminsprøve her på fredag i matematik A htx og ville spørge om nogen af jer har nogen af de gamle eksamenssæt-besvarelser.Vil bruge det til inspiration. Mange tak -
hjælp til SRP
ForumindlægHej alle!!! jeg har valgt at skrive min SRP i fagene Fysik A og Dansk A.....jeg havde faktisk en idé om hvad jeg kunne skrive om inden for de to fag, men efter en snak med min vejlder fik jeg at vide at jeg skulle finde på et nyt emne "område" i løbet af denne her uge, da min første idé... -
HHX og karakterer
ForumindlægHej! Har overvejet at starte på HHX efter sommer, er det let at score høje karakterer i fagene VØ og IØ? og hvordan er fagene, virksomhedsøkonomi og international økonomi. Vil gerne være advokat eller revisorer, eller finansøkonom efter gym. -
Paper el. Essay
ForumindlægHej ;D Jeg tænkte på om nogle af jer ville give en hånd, og så måske fortælle, hvilke "konstante" spørgsmål der bliver stillet inde for en "paper" i engelsk skriftlig fremstilling. Altså eksempelvis: redegørelse osv. osv. ER det egentlig ikke bare: 1. redegørelse 2. "com... -
hjælp tak
Forumindlægopgaven er vehædhæftet tak på forhånd -
essay
ForumindlægHvad menes der med " Hvad er afsæt for essayet " ?? Jeg forstår dig ikke.. haster virkelig meget på forhånd tak :? -
Vedr. optagelse på HF gymnasium
ForumindlægHej.. Lige nu har jeg afsluttet AVU på VUC. Jeg har netop afsluttet mine fag. Jeg har fået: Dansk D mundtlig - 4 Dansk D skriftlig - 02 Engelsk D mundtlig - 7 Engelsk D skriftlig 7 Naturvidenskab mundtlig - 7 Samfundsfag mundtlig - 4 Matematik - mundtlig - 7 Matematik skriftl... -
skriftlig engelsk
ForumindlægI første delen uden hjælpemidler! hvis man har fundet fejlen og retten den rigtig, men har ikke skrevet hvad fejlen er , får man så ingen point?:) - tak på forhånd -
Engelsk b
ForumindlægHvilke emner har man på engelsk b niveau? hvad lærer man? Tak på forhånd. -
Hjælp til vektor!!! Haster! :(((
ForumindlægHej, har denne opgave (bilag), og ved ikke helt hvordan jeg gør. Det er med hjælpemidler :( -
Årskarakter - klage
ForumindlægHej Studieportalens brugere Jeg har netop modtaget mine årskarakterer og er yderst utilfreds med min mundtlige karakter i dansk. Jeg har gennem årene ligget og svinget mellem 7 og 10 - besynderligt nok er min årskarakter 02! Jeg finder vurderingen yderst uretfærdig og agter at klage. Er der nog... -
Gymnasium i Lyngby og omegn?
ForumindlægHej! Jeg er en dreng i 9. klasse. Jeg er fagligt engageret og får høje karakterer. Jeg leder efter et gymnasium, som har højt fagligt niveau på hele linjen. Jeg bor i Lyngby og leder derfor efter et gymnasium i området. Dog er jeg ikke blot typen der ønsker højt fagligt niveau, da jeg lægger meg... -
Engelsk
ForumindlægHej, er der nogen der gider at kigge min engelsk skriftig prøve i gennem? og evt. give karakter... -
Hjælp
ForumindlægÅr efter 2012 0 1 2 3 4 5 Medlemstal i tusinde 2229 2275 2320 2361 2411 2461 Tabellen viser medlemstallet i Sygeforsikringen Danmark i perioden 2101-2017. I en model beskrives udviklingen i medlemstallet ved en lineær funktion f(x) = a·x + b hvor f(x) er medlemstallet i tusinde og x er antal år... -
00 i 9 afgangseksamen i matematik uden hjælpe midler
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har lige været op til matematik afgangseksamen uden hjælpemidler og jeg er 100% sikker på jeg ikke består og jeg får 00. Jeg ved ikke hvad jeg har fået i mit standpunkt udover men der regner jeg med jeg er bestået i matematik uden hjælpemidler. Jeg kunne godt tænke mig a... -
Hvad skal jeg vælge næste år?
ForumindlægHej, Jeg skal om 2 uger vælge hvilket gymnasium jeg skal på næste år. Jeg er stadig meget i tvivl. Jeg står mellem at vælge Niels Brock Det internationale gymnasium eller Zahles gymnasium. Jeg er meget ambiøs og vil gerne gå på et gymnasium hvor der er meget faglighed men på samme tid godt socia...
