Søgning på: matematik fp9 maj 2018. Resultater: 13361 til 13380 af 33890
  • Hvordan afgør man ved hjælp af beregninger, om et talmateriale udvikler sig eksponentielt.

    Forumindlæg
    Hej jeg er meget i tvivl om dette. Har prøvet at søge, men uden held. Håber nogle kan hjælpe mig på forhånd tak :)
  • Dumpet mat b, uddannelse kræver mat c

    Forumindlæg
    Hej studienet, Jeg har dumpet mat b. Dog havde jeg mat i 1.g som jeg antager er c niv (er ikke sikker på det er rigtig), der fik jeg årskarkaterene: 7 mund og 7 skr. Er det nok til at komme ind, eller skal jeg tage et kursus og bestå c niv?
  • Hjælp til vektor!!! Haster! :(((

    Forumindlæg
    Hej, har denne opgave (bilag), og ved ikke helt hvordan jeg gør. Det er med hjælpemidler :(
  • Statistik

    Forumindlæg
    Hej opgaven lyder som følger sorteret efter størrelse er ordlængderne af de første 25 ord i en bog 2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,5,5,6,6,6,7,7,7,7,14 jeg skal bestemme middeltallet Hvordan gør jeg det? har jeg ikke brug for frekvens og interval midtpunkt for at kunne bestemme middeltallet.? OG...
  • Potensfunktion

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at undersøge forskellen mellem eksponentiel funktion og potensfunktion. Ved potensfunktioner, så siger man, at de er kun defineret ved positive reelle tal, hvordan skal dette forståes? Tak på forhånd
  • Guld 4.5 funktionsforskrift

    Forumindlæg
    Opgaven lyder: Angiv en funktionsforskrift, der viser sammenhængen mellem gulds finhed (y) og gulds karat (x). En guldring er fremstillet af 18 karats guld det betyder, at guldringen består af 18/24 guld og 6/24 andre metaller 24 karat guld har finhed 1000 18 karat guld har finhed 750, fordi 1...
  • Wordmat driller

    Forumindlæg
    Hej Jeg har i et år brugt Wordmat til at lave alle mine udregninger. Men Wordmat har i de sidste 2 uger ikke kunne virke på min comutper, hver gang jeg prøver at udregne et stykke, ved at trykke "alt b" kommer der bare en lille boks oppe i venstre hjørne, hvor det står "udregner&q...
  • fysik eksamen - omeksamen?

    Forumindlæg
    er der egentlig ingen måde at gå op til eksamen igen i et fag? der er ingen god undskyldning udover at man bare havde en dårlig f.eks. :)
  • skalarprodukt

    Forumindlæg
    Hvad betyder det, når man skal gøre rede for nogle egenskaber for skalarproduktet og hvad kunne det f.eks. være ? Håber nogen kan hjælpe!!
  • Dansk skriftlig, hjælpe programmer?

    Forumindlæg
    Hej. Skal snart til dansk skriftlig eksamen, så søger gode hjælpemidler, har selvfølgelig word med stavekontrol, men hvad kan man ikke få nogle bedre rette programmer end det:) Mvh Steffen.
  • HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak
  • SRP OM PEST

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har skrevet en SRP om pest før.
  • Mutation

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp til opgave 4 og 5 :)
  • Eksponentiel udvikling

    Forumindlæg
    Hej Er der en som kan hjælpe mig med at forstå, hvordan man ud fra et sildeben kan vise at der er tale om en eksponentiel udvikling?
  • Monotonillinje: korrekt placeret

    Forumindlæg
    Er dette korrekt placeret
  • angående stx linje

    Forumindlæg
    Hej Er SAM A MAT A en god linje? Er den for svær?
  • Menneskets forhold til det guddommelige og naturen

    Forumindlæg
    I forhold til srp skriver jeg om det gyldne snit, herunder skal jeg komme ind på: 'menneskets forhold til det guddommelige og naturen' i 'renæssancen' og 'det moderne gennembrud'. Nogle der har nogen kilder eller ved noget om det?
  • løs ligningen grafisk

    Forumindlæg
    y=3x+3 og y=x+5 løs ligningenssystemet grafisk. jeg har ikke helt styr på hvordan jeg løser ligningen grafisk. nogen der kan hjælpe?
  • lige et hurtigt spørgsmål

    Forumindlæg
    kan et verbum i imperativ godt stå som subjekt?
  • oplevet før?

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer herinder, der har oplevet dette; I gymnasiet fik I meget dårlige karakterer. Men efter 2g begyndte I at tage jer sammen, og fik MEGET gode karakterer i slutningen af 3g. Det er fag I normalt havde svært ved, Hvad gjorde I for at forbedre jeres talent på det område? Vil bare ...