Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13401 til 13420 af 42938
-
Kendte forfattere?
ForumindlægEr det kun tekster af forfattere, som man tidligere har arbejdet med i løbet af de tre år med dansk, man kan trække til mundtlig dansk? Eller kan man også komme op i tekster af ukendte forfattere? -
årsprøver
ForumindlægHej everyone :) Jeg går i 1.g og jeg skal op i mundtlig tysk til årsprøve. Er der nogen der ved, hvordan det forgår? Hvor meget forberedelsestid har vi? 24 timer?? Jeg har tysk på B niveau. Mange tak på forhånd :) Held og lykke med eksamnerne -
Afgangsprøve
ForumindlægHvordan foregår en fysik/kemi eksamen? -
Andrew Potters syn på autenticitet
ForumindlægHej :-) Jeg har lige brug for lidt hjælp. Jeg skal bruge Andrew Potter og hans kritik af autenticitet til en perspektivering til mundtlig eksamen næste uge. Potter bruger et eksempel på mislykket autenticitet: Han fortæller historien om en fransk familie (mener familien er fransk), der sælger al... -
Dispositioner i Matematik A
ForumindlægHej derude Jeg ville høre om det betegnes som snyd, hvis jeg deler mine sidste års matematik STX A dispositioner med en ven, som skal op til matematik eksamen til vinter, og har ligende eksamensspørgsmål som min tidligere eksamen sidste år? -
Hjælp
ForumindlæghejJeg skal snart op i erhvervsøkonomi mundtlig, jeg ved ikke om hvordan det foregår, er der nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om hvordan eksamen foregår og hvordan spørgsmålene er?håber i kan....har virkelige bruge for Jeres hjælp:)))))))På forhånd tak -
ideer til AP
ForumindlægHej :) har en mundtlig ap eksamen på torsdag. Er der en der ved hvad man skal komme ind på for at få en flot karater. jeg har selv tænkt at komme ind og snakke om Roman Jakobsen. -
Fejl i eksamenspensum
ForumindlægHej Jeg var i mandags til eksamen Under eksamenen blev jeg stillet spørgsmål jeg blev lidt shockeret over at blive spurt om, og som jeg selfølgelig havde vanskeligheder ved at svare på. Efter et chokerende 02 til mig, gik jeg hjem og efterkikkede disse spørgsmål i litteraturen vi havde fået ... -
Årsprøve
ForumindlægEr en mundtlig årsprøve med eller uden censor? -
Eventyr. Rigtigt?
ForumindlægEr der nogen der kan vurdere om dette ikke er korrekt beskrevet? Kom endeligt med noget mere hvis I kan :) Folkeeventyr I dag læses og høres folkeeventyret hovedsagligt af børn. Men folkeeventyret er ikke skabt for børn. Det blev skabt af voksne mennesker hvor historien gik fra mund til mund, f... -
Eksempler på eksamenssæt (1.-2. semester) på medicin/statskundskab (AU og SDU)
ForumindlægHej Studieportalen, Ville spørge jeg om der var nogle, som havde nogle eksempler på eksamenssæt (1. år) på henholdsvis medicin og Statskundskab (AU og SDU). Vil bl.a. gerne have en ide om, hvordan eksamenssættene ser ud. Tak på forhånd og forsæt god dag :D -
Orbit C
ForumindlægHej Allesammen Vi har en bog, som hedder Orbit C og i år skal jeg afslutte fysik eksamen. Hvad har i som gode råd og ved I om eksamen kommer til at handle om bogen. Nogle der har GODE notater fra bogen!? Er der nogen der har været til eksamen, hvor de har haft Orbit C i årets forløb? Og har i ... -
SYNOPSIS HJÆLP!!!!
ForumindlægHej Alle! jeg skal op i engelsk mundlig og ved simpelthen ikke hvilket emne jeg ska vælge at skrive min synopsis om?? Har virkelig brug for inspiration!!! Her er min pensumopgivelse i engeslk, så mit emne skal have sammenhæng med: Fighting for freedom in the english speaking world (religous and p... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
Lærer = censor?
ForumindlægOk, det ermåske et meget mærkeligt spørgsmål, men...Hvis man er lærer, er man så også automatisk censor? -
Årsprøve 1.g?
ForumindlægHej! Jeg skal årsprøve i matematik og går i 1.g. Men jeg kunne godt tænke mig at høre om der ikke var nogle som ville forklare, hvordan det egentlig fungere til årsprøven, altså med hensyn til den tid man er derinde??? Drt ville være utrolig dejligt, hvis ngn vil give mig et lille overblik. Tak ... -
årsprøver
Forumindlægkære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ... -
Logaritme
Forumindlæghej!!. Er der nogle der kan fortælle mig om forskellen på log x, og titalslogaritmen? Altså hvorfor er der en forskel? og hvad bruger man decideret logaritmen til? Udover at f.eks. Finde x, men tænker også mere på hvordan logaritme papiret hænger sammen med at skulle finde logaritmen til et tal? ...
