Søgning på: matematik a uden hjælpemidler. Resultater: 13421 til 13440 af 174810
-
er det ok til A niveau? : statistisk
Forumindlægjeg skal redegøre for hvordan statisk datamateriale kan behandles vha. af grafiske fremstillinger og statiske deskriptorer. herunder har jeg delt det. 1) grupperede data: her er jeg kommet ind på histogram og sumkurve. 2) ikke-grupperet data: her jeg kommet ind på boxplot hvor jeg har brugt no... -
Hjælp til mdtl. samfundsfag A eksamen
ForumindlægHej alle!;) tillykke til de af jer der har fået hue og held og lykke til alle os andre der mangler den sidste eksame for at blive studentX) Jeg har lige trukket samfundsfag 24 timers opgave. Temaet er "Hvordan styres Danmark?". Jeg har fået nogle artikler: Farvel til ti års blokpolitik.... -
(A) Samfundsfag - Eksamen
ForumindlægKære brugere og studieportalen. Vi sidder 3 elever og er igang med vores afsluttende eksamen, i samfundsfag. Vi har trukket emnet "klima og bæredygtighed" hvor den overordnede fokus er Kinas udvikling i både økonomisk og "forurenings" vækst, og end videre EUs holdning og forsø... -
Historie A spørgsmål? i tvivl
ForumindlægHej alle, De tekster man trækker samt kilder, skal man redegøre for teksterne og lave kildekritik på kilderne? Eller hvordan foregår det? -
KEMI A , BIO B HJÆLP
ForumindlægHej Folkens. jeg skal til at finde ud af hvad min SSO skal handle om og jeg kunne godt trænge til lidt hjælp. I samarbejde med mine vejledere har vi fundet frem til at det overordnede emne skal være Antioxidanter og/eller Enzymer. Er der nogle af jer derude som har nogle gode idéer til hvad ma... -
Hjælp til Engelsk A Delprøve 1
ForumindlægHej kære med studerende! Jeg er løbet ind i et lille problem med en sætning i den delprøve vi skal aflevere. Den lyder: "The war began for 6 years ago". Jeg ved selvfølgelig godt at "for" er fejlen i denne sætning, men jeg skal nedskrive en regl for det, og da jeg ikke... -
SRP SamfB biotek A
Forumindlæghej alle jeg er igang med at rette min srp igennem men, er kommet til at tænke på om jeg må diskutere i min analyse? min opgave lyder: Det skal lige siges at jeg skriver om HPV-vaccinen analyser de forskellige holdninger til debatten. hvad er op og ned i debatten. kom herunder ind på hvor sto... -
Dansk A aflevering
Forumindlæghej alle. jeg har en dansk aflevering for til i morgen, det er eksamenssættet på HF fra d. 21. Maj 2007 om journalister som forfattere. nogen der har nogen fif, gode råd, noter et eller andet, for kan ikke finde noget som helst om det i mine egne noter. bemærkninger fra min lære: Skriv opgave... -
Dansk a niveau på Flex - HASTER !!!
ForumindlægHejsa. Er der nogle der der har modul 7 og 8 der evt, gider sende sine opgaver til mig? Jeg skal have rettet i min og mangler lidt inspiration, og er ikke helt sikker på hvordan opgaven skal gribes an, da jeg har misforstået en del? Det ville virkelig være en stor hjælp, og vil naturligvis ger... -
Noter til IØ A
ForumindlægHej. Nu er det jo ved at være eksamenstid, og jeg skal 100% op i IØ. Jeg føler mig dog på ingen måder klar, ikke fordi jeg ikke har fulgt med i timerne, føler bare ikke IØ er min stærke side. Jeg har desuden heller ikke så mange noter, så ville høre om der var en, som kunne forære nogle guldnot... -
bedømmelse af engelsk A
ForumindlægHej alle. Jeg var til eksamnen her i fredags og er lidt nervøs for om jeg har bestået - er der nogle af jer der ved hvor mange point de enkelte dele giver i del 1 (grammatikdelen) ?? -
Privat hjælp til Samfundsfag A
ForumindlægJeg skal op til mundtlig samfundsfag, som er en 24-timers eksamen. Jeg skal trække et emne imorgen den 2.juni, hvorefter jeg har 24 timer til at udarbejde en synopsis. Jeg tænkte på om jeg kunne få privat hjælp til at udarbejde synopsen mandag den 2. juni? -
Knuthenborg Safaripark A/S
ForumindlægHej med jer! Har i nogle ksf'er eller eventuelt nogle udfordringer til virksomheden? Er gået lidt i stå her :/ -
Historie A eksamen - Fremgangsmåde
ForumindlægHej alle Jeg har trukket 10-15 normalsiders bilag og et "spørgsmål" omkring korstogene. Der er kun en masse kilder, jeg er i tvivl om hvordan jeg skal bearbejde et materiale som skal fremlægges i morgen, hvad skal man præcist gøre? -
Historie eksamen A stx
ForumindlægJeg har trukket rommeriget - slaver. Jeg har fået 5 bilag. 1 - billede af romerrigets største udstrækning i 180 e. Kr. 2 - Det romerske klassesamfund (underklasse og overklassen, rig og fattig herunder slaver) 3 - Fra antikken til reformationen (kilde omkring slaven i der romerske landbrug, s... -
Engelsk A - Mediefag B
ForumindlægHej søde mennesker - min diskussion bygger på fordele og ulemper omkring bøger og filmen som forskellige medier, men sidder fast. håber inderligt, at der sidder en flink sjæl derude, som gerne vil hjælpe på forhånd TAK ! -
SamF A-niveau! Hjælp!! Please
ForumindlægArgumenter ud fra en en socialistik grundholdning mod regeringens nye skattereform fra 2011. Skemaet kan ses i linket nedeunder. Jeg er lost! Please!!!!! Hjælp -
1g samf a
ForumindlægHvad er forskellen på Institutionsbunden deltagelse, situationsbunden deltagelse? -
Bestem en side (trekant)
Forumindlæghar brug for hjælp med denne opgave 2? når denne opgave er UDEN hjælpemidler til min prøve hvordan kan jeg så løse den? jeg kender til cosinus og sinus osv. men kan ikke helt finde ud af hvad man skal bruge når det er sider hvor vi ingen tal har på? indsætter billedet af opgaven. -
Hjælp til at find C via A B C og a i en trekant
Forumindlæga. Du har en retvinklet trekant. Den ser sådan her ud C A B B= 49,4 C=90 A=40,6 a=300 Find c. Jeg tog a/sin(A)=c Det giver 300/sin(40,6)=461 Det lyder jo fint, men på tegningen er c mindst dobbelt så lang som a, så forstår ingenting.
