Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 13441 til 13460 af 65693
-
Historie - Matematik Kolera 1853
ForumindlægHej! Nogle der har skrevet om kolerean 1853 i fagene historie og matematik?? -
Kommunikation/IT A eksamen - hvordan?
ForumindlægHej, Jeg går på HTX og skal her på mit sidste år til eksamen i Kommunikation/IT, som vi har haft igennem alle 3 år. Desværre har informationer omkring den mundtlige eksamen mildt sagt været ringe. Vi har i forvejen skulle aflevere en såkaldt "prøvemappe", hvor vi beskriver nogle udvalg... -
Eksamen i morgen! HJÆLP! - Logaritmer :(
ForumindlægHej :) Jeg har fået et eksamens spørgsmål som lyder: Der ønskes en redegørelse for difinitionen af en eksponentiel sammenhæng mellem to variable. Redegør for regneforskriften og forkla betydningen af konstanterne a og b som indgår i forskriften. Forklar opbygningen af den logaritmiske akse og anv... -
Spørgsmål vedr. historie eksamen
ForumindlægKan man kun trække de tekster som i pensum opgives som "indgående metodisk behandlet", eller kan man også trække andet? -
Hvad skal jeg sige til eksamen?
ForumindlægHvis jeg trækker "produktion af el", har nogle så en idé til hvad man kan sige. Jeg tænker at der ikke er så meget at sige, udover at man har lavet en form for el??? - Ved godt det er et dumt spørgsmål... -
HHX dansk eksamen - gik det?
ForumindlægHvad så Studieportalen? Sidder der andre der var dumme nok til at vælge "Brevet" af Marina Cecilie Roné til jeres dansk skriftlig eksamen? :) Puha jeg havde skrevet 3 sider, men fortrød så inderligt da jeg havde nået dette punkt. Alligevel fortsatte jeg, og endte ud med 5½ side, hvilke... -
IT-A Eksamen, hvad nu?
ForumindlægHey jeg står og skal op til IT eksamen (3.HHX mundtlig) på torsdag. Skal til denne eksamen lave en fremlæggelse på baggrund af den IT-eksamensopgave der er blevet lavet og afleveret i sidste måned (omhandlende en hjemmeside+database). Til eksamen skal jeg så lave et powerpoint show og fremlæggel... -
Dansk eksamen imorgen - Hvilke analyser?
ForumindlægHey SP Ja, så er det Dansk A SKR eksamen imorgen. Hvilke analyser er gode at have med? Jeg har fundet Artikel- Digt- og billedeanalyser samt notater til de forskellige tider.. er der andre analyser som kunne blive/være gavnlige? På forhånd tak :) -
24 timers eksamen kultur fag
ForumindlægHej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie.. -
Søger hurtig hjælp til udvidet statistik eksamen
ForumindlægSøger hurtig hjælp til en som kan hjælpe mig igennem min udvidet statistik eksamen herfra på tirsdag til og med torsdag kl 10.00 mod betaling selvfølgelig! Det skal være en som kan være til rådighed i netop det tidsrum, og som kan hjælpe med eventuelle problemer. Programmet der bruges er stata -
Dansk eksamen - Reklamer
ForumindlægJeg har til min dansk eksamen trukket emnet reklamer, og tænkte på om der er andre der har haft samme emne, og har nogle gode kilder eller forslag til tekster/billeder som jeg kan bruge? Gode råd mht. eksamen ville også være dejligt. -
Engelsk eksamen FSA
ForumindlægHej!!!! Jeg har tænkt mig at læse pensum inden min engelsk eksamen på fredag. og øve fremlægning. Hvordan forbereder i jer til engelsk eksamen i folkeskolen og ville i også se filmene? har nemlig 3 film på pensum!! HJÆLP!!! kh. -
Innovation C eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i innovation C, og er gået helt i sort mvt, hvordan jeg skal gribe det an. Eksamensprojekt og eksamen i Innovation C Eleverne udarbejder i grupper af 2–4 elever et eksamensprojekt, der behandler væsentlige faglige områder inden for såvel kernestof som det supplerende stof... -
Hjælp til en matematik opgave, please :(
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til denne opgave. Jeg håber der er en der er SUPER god til matematik der kan hjælpe mig med denne opgave, for det er noget der skal afleveres imorgen På forhånd tak -
Problemregning/ matematik :hurtig hjælp
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med en opgave for 8. kl. i matematik Det skal være hurtigst muligt, tak. Vh Billede er linket -
MATEMATIK nemt!! pls
ForumindlægHEJ hjælp mig med mine matematik lektier: a) 0,4 til brøk: b) 0,3 til brøk: Har lektier for til imorgen hjælp :) -
Hjælp til Eksamen i afsætning A
ForumindlægHej, jeg skal til Eksamen i Afsætning AVi har skrevet en større opgave i det for en måneds tid siden.Den skal vi så høres i det halve af tiden og den anden halvdel en udkendt tekstMen jeg er slet ikke klar over hvad jeg skal med den større opgave, er det meningen man skal lave et oplæg også fortæ... -
Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med at forberede mig til skriftlig dansk A, som jeg skal op i lige om lidt. Da jeg har i tanke om at skrive en kronik til eksamen, har jeg valgt at skrive en lille kronik for at øve mig. Jeg ville høre om der var nogen her inde der gad at læse den igennem og kommenter på den.... -
Mundtlig eksamen spansk - samtale
ForumindlægImorgen skal jeg op i mundtlig spansk og er allerede meget nervøs. Jeg har taget faget over fjernundervisning, så problemet til eksamen bliver at føre samtale, da vi ikke har fået gjort det i undervisningen. Jeg kan sagtens skrive men når det bliver mundtlig, er jeg næsten helt blank. Så hvor meg... -
Fysik C-eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i mundtlig fysik som er en 24 timers eksamen. Jeg skal præsentere emnet "Lysets bølgenatur". Stikordene til den faglige samtale er: Elektromagnetisk stråling, bølgeligningen, interferens. Spektrum og farver, samt et forsøg til eftervisning af en lasers bølgelængd...
