Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13461 til 13480 af 42938
-
HJÆLP
ForumindlægHvordan får man 12 til mundtlig eksamen i naturgeografi C ? -
Parabel - hvad er det?
ForumindlægHvad er en parabel, og hvad kan man vise med den til fx. matematik mundtlig eksamen? :-) -
dansk
ForumindlægHvilket eventyr er bedst til mundligt eksamen i 9. klasse? -
Have med til danskeksamen 9 klasse
ForumindlægHvad må man have med til den mundtlige dansk eksamen, udover ens synopsis? -
Udled formlerne for at bestemme konstanterne i forskrifterne for enten eksponentielle eller potens sammenhænge, når netop to støttepunkter er kendte.
ForumindlægHejsa. Hvordan gør jeg dette? Det er et spørgsmål til mundtlig eksamen. -
Familie- og arveret
ForumindlægHvordan forbereder man sig bedst til Familie- og Arveret mundtlig eksamen? -
Snyd, eller ikke snyd?
ForumindlægHej, Der er her i eksamenstiden, mange diskussioner om, hvad der er snyd - og hvad der ikke er snyd. I morgen skal jeg til kemieksamen - mundtlig. Jeg ved, at jeg gerne må tage min rapport med ind (det jeg trækker) - og de noter jeg skriver under selve forberedelsen. Så var det jeg tænkte: Ka... -
Karakter beregning
Forumindlæghvordan beregnes karakterene på gymnasiet? V.H Nabil Raad -
laveste karakter
Forumindlæghvad er det laveste karakter I har fået, og i hvilket fag.. skal lave noget statistikpjat over dette, så må I meget gerne skrive alder og køn... -
Adgangskrav til Nørresundby Gymnasium
ForumindlægHvor mange 02'er på man have på sit karakterblad når man går ud af 10. klasse for at kunne komme ind på Nørresundby Gymnasium? Jeg har godt nok 6, 02'er og er meget i tvivl om det er for mange. -
Eksamner for 1. og 2.g
ForumindlægJeg tænkte om vi ikke skulle lave en tråd hvor folk kan fortælle hvad de skal til eksamen i? Det er nu meget sjovt at se.Jeg skal op i engelsk, og så årsprøve i historie og dansk, og er matematisk 2.g'er.Hvad med jer andre? -
analyse af salme om døden?
ForumindlægHej :-) Jeg har til dansk eksamen prøveform B og har trukket salmer om døden, - hvad er vigtigt? - Hvad skal jeg fokusere på? - Har problemer med at analysere følgende: Før døden med din istap hånd gør skel imellem støv og ånd bortvifter hjertets varme indslumre skal jeg da med lyst som barnet... -
VIGTIGT! A-FAG
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Mulige eksamener?
ForumindlægNogle der ved hvor mange mulige mundtlige eksamener jeg kan komme op i med 4 A-fag? Har været oppe i max antal eksamener i 1.g og 2.g Tak :) -
At dumpe et fag?
ForumindlægJeg skal til nogle mundtlige studentereksamener her om ikke så længe og jeg har efter sommerferien formentlig tænkt mig at starte på dtu. for at komme ind på dtu skal man have et snit over 8 og samtidig have haft matematik og fysik på højt niveau (ihvertfald på den retning jeg kigger på). Men hva... -
Sandsynlighedsregning
ForumindlægEr der tilfældigvis nogle, der ligger inde med nogle skide gode noter om sandsynlighedsregning? Skal op til mundtlig matematik eksamen på A-niveau, og kunne godt bruge lidt hjælp. Mit spørgsmål lyder: Grundlæggende begreber i sandsynlighedsregning Binomialfordeling. Binomialsandsynligheder. Binom... -
Konjunktiv...
ForumindlægJeg skal til spansk mundtlig eksamen her d. 16-17. Jeg synes faktisk selv jeg har ok styr på sproget og sådan, men en ting har jeg altid været ret dårlig til og det er konjunktiv. Her der ikke en eller anden hovedregel der gør det lidt nemmere a huske hvornår man skal bruge det? -har aldrig rig... -
FSA
ForumindlægHehe ikke noget med at misforstå overskriften. Men til DAnsk eksamen (FSA) Er der så nogen som ville fortælle(Nævne) hva for noget man kan komme op i? (altså alle genrer etc) -
Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...
ForumindlægMin nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale... -
ikke bestået? - bestået?
ForumindlægHey Venner! Jeg ville høre hvad der skete hvis man ikke bestod? Alts¨hvis jeg nu er dumpet til eksamerne, for jeg så ikke huen?? Eller hvaD?? Jeg er ret i tvivl. please hjælp. Hvis man ikke er bestået og dumpet kommer man så ikke til translokationen?? etc..
