Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 13481 til 13500 af 40685
-
AT-årsprøve 2.g
ForumindlægEr der nogle der ved hvad der sker hvis man ikke laver AT-årsprøve opgaven, som vi skal til eksamen i, til sommer? -
hjælp!!
ForumindlægHej Må man godt have et resume af den tekst man har, med op til dansk mudnlige eksame prøveform B -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej :) Jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilket gymnasium der passer bedst til det jeg vil. Jeg tænker at jeg i fremtiden vil være indretningsarkitekt, men ved ikke rigtigt om det vil være bedst hvis jeg gik på STX eller HTX. Mange tak på forhånd! -
Udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har med inspiration fra Fåborg Gymnasium udarbejdet to regneark, hvor man løbende kan udregne sit karaktergennemsnit for hhv. stx og hf efter ny reform, dvs. hvor der tages højde for vægtningen. Studieportalen skal være velkommen til at linke til dem på passende sted på siden. De kan findes ... -
Gymnasium
ForumindlægJeg er sådan lidt i tvivl om, hvilket gymnasium der skal passe mig bedst ind. Jeg får ikke så gode karakter i 10.klasse. (4 - 7) Jeg har eksamener nu, og har kun fået 02. ( Dansk - Mat) indtil videre. Jeg har valgt en STX, men er lidt i tvivl om det er det rigtige valg. Hvad foretrækker I andr... -
Læse i ferien?
ForumindlægHej Jeg skal på STX næste år så jeg vil hører om i kendte nogen steder jeg kunne modtage undervisning på nettet eller noget ligende? Jeg har oprettet det her spg. engang men der kom ikke mange svare, så jeg har valgt at lave en ny, nemlig den her :D Tak på forhånd.. -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
Koloniseringen af Syd-mellem og Nordamerika
ForumindlægJeg skal op til eksamen i historie A imorgen kl 12.00 (stx-eksamen) Jeg er lige gået i gang med mine 24 timers forberedelse og jeg tænkte om nogle måske lå inde med noget guldviden om emnet. jeg skal udfra det opgive materiale finde frem til nogle historiske problemstillinger :) De tekster jeg h... -
KARAKTER - HJÆLP!!!
ForumindlægHej jeg har lige en hurtigt spørgsmål som skal besvares idag da det er MEGET MEGET vigtigt. Jeg tænkte på, jeg går 3. år i STX og bliver student imorgen efter en Matematik A mundtligt eksamen. I min årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt, I eksamen har jeg fået 00 i skrif... -
er det muligt?
ForumindlægHej, da jeg gik i folkeskole i 9. var der et emne der blev opgivet til eksamen, som jeg ikke havde været med til at gennemgå, så derfor blev emnet ikke opgivet til min eksamen. Sådan har jeg det også nu her i stx, hvor der er et emne som jeg intet ved om lige nu - er der nogen der ved om det pl... -
Dansk skriftlg som selvstuderende
ForumindlægHej allesammen Jeg har taget dansk skriftlig som selvstuderende og skal op til eksamen om 10 dage. Jeg har kun vaeret til stx eksamen men jeg ved at den er andeledes paa HF. Er der nogen som har vaeret i samme situation som kan give mig nogle aad til hvordan jeg skal forberede mig? Jeg er god ti... -
HJÆLP matematik
ForumindlægHej jeg er igang med at forberede mig til den skriftlige eksamen i matematik A niveau her i december. Jeg har regnet alle 17 eksamenssæt siden reformen, og jeg har regnet samtlige opgaver fra EMU - dem der hedder ' STX A Vejledende eksamensopgaver - EMU" link Jeg vil gerne regne no... -
Engelsk hjælp
ForumindlægHej, vil du vurdere min engelsk eksamens stil? Jeg var til eksamen idag (eng B hf). Hvilken karakter ville du give den? Jeg kan uploade den som pdf eller wordfil, og opgaveformuleringen kan også scannes ind, hvis det skulle være.. (privat besked) Der skal ikke rettes, så den skal bare l... -
Karakter vægt?
Forumindlæghej alle sammen, er lidt forvirret over hvordan stx engelsk B niveau faget vægtes . Jeg har nu fået 2 årskaraktere og snart et eksamenskarakter, har kigget lidt på hvordan mit snit kommer til at se ud, og forstår ikke hvorfor både skriftlig og mundligt årskaraktere samt eksamen hvert tæller 0,75.... -
89 ord for meget i eksamensstil?
ForumindlægHej, i eksamen i engelsk skriftlig B-niveau på STX står der i opgaveformuleringen, at man må skrive 700-1000 ord i section A opgaven, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Min lærer fortalte mig engang, at man godt måtte skrive 10% over, men... -
Samfundsfag A opgavesæt søgning
ForumindlægJeg søger en liste over alle de tidligere samfundsfag A skriftlige opgavesæt som har været til eksamen de sidste 3 år eller mere. Det eneste jeg kunne finde frem til i min egen søgning var denne hjemmeside http://uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/O... -
Lektiehjælp tilbydes i Matematik/Fysik
ForumindlægHej dumpede du til eksamen i Matematik eller Fysik? Går du på STX,HTX eller en Teknisk Naturvidenskabelig Universitets-uddannelse? Skal du til re-eksamen og har behov for hjælp til at være sikker på at bestå? Eller har du blot behov hjælp til lektiehjælp og eller pensum forståelse i det daglige?... -
Hvad vil der ske??
ForumindlægHej Jeg går på 2g STX, og har været op til to eksamener, hvor jeg fik 00 i den første og -3 i den anden, som jeg er meget ked af. Jeg sluttede 1g med et 7-tal og et 4-tal, så mit gennemsnit er lige nu mindre end 2.0, (pga -3 jeg fik) men jeg mangler stadig en eksamen som er en 'sygeprøve'... -
hjælp!
ForumindlægOpgave 4, eksamen´dec 2005 Hej, hvordan løser jeg denne opgave, Linjen I med ligningen y = 5/9x deler punkmængden M i to punktmænger M1 og M2, hvor M1 er punktmængde, der begrænses af linjen I, grafen for f og koordinatsystemets andenakse. Beregn den eksakte værdi af arealet af M1, og gøre r... -
STANDBY-PLADS DANSK
ForumindlægHej! Jeg overvejer at søge ind på bachelor uddannelsen i Dansk, på AU. Det er jo for sent nu at søge ind på normalvis - men hvis jeg søger ind på en standby plads, kan jeg så starte op til sommer, hvor den normale studieopstart er, også for dem der søgte ind på det tidspunkt der var ansøgnin...
