Søgning på: historie noter stx. Resultater: 13501 til 13520 af 33650
-
FORTÆL MIG LIGE..
ForumindlægHej alle kloge mennesker! Nogen der kan oplyse mig om, hvordan en skriftlig fransk årsprøve HTX vil foregå? Krammer -
Studere Engelsk
ForumindlægEr det rigtigt at hvis man studerer engelsk på universitet, kam man for eksempel vælge at blive gymnasielærer eller kan man også uddanne sig til noget andet? Hvad med noget der hører til forretningsverden? -
sætn. til årsprøve!
ForumindlægHvordan siger man:Jeg starter lige med, at præsentere hvad jeg vil komme ind på.Ich will gerade mit den Präsentation beginne.??Sammenlignet med dette tekst er det faktisk en modsætning.vergleicht mit diese Text, ist es faktisch einer Gegensatz..?? -
Køretursdagen
ForumindlægHejsa, ville lige høre hvad der egentlig skal ske den dag man besøger hinanden.Skal man bare en og se hvordan man bor, skal der være SMÅ taler????::2835:: -
Hvad kan jeg bruge det til?
ForumindlægHvis jeg vælger studieretningen:Matematik A, Kemi B og Fysik B- hvilken videregående uddannelse kan jeg så vælge, er der en hjemmeside om det?Jeg har hørt om medicin-studiet, men andre? -
1,08-reglen, rammes jeg?!
ForumindlægJeg er i år blevet student og skal nu ind at aftjene værnepligt. Jeg overvejer i den forbindelse at blive derinde i sammenlagt 2 år, hvilket betyder at jeg er færdig august '08. Vil jeg dermed overskride reglen for søgen indenfor 2 år, hvis jeg søger studiestart 1. september '08?Håber i ... -
Hjælp til bacheloropgave i Jura.
ForumindlægHej. Jeg har bruge for jeres hjælp til mit bacheloropgave, hvor jeg ikke kan komme i gang med den. Jeg skal lave en dispensation, og derefter komme i gang med opgaven, jeg ved faktiske ikke hvordan skal jeg sat mig ind i opgaven. Jeg vil meget gerne have jeres hjælp hurtigt som muligt p... -
Forhold mellem elev og underviser
ForumindlægEhm det kan godt være at I syntes at det er et mystisk spørgsmål, men er det lovligt hvis en underviser har et forhold med sin elev? åltså rent seksuelt på den måde -
Eksamen Samf. B-mdt. Dansk økonomi i et globalt perspektiv
Forumindlæg- Redegørelse for den økonomiske situation i Danmark -
karakterer
ForumindlægHej :) Hvis man søger videre på en videregående uddannelse inden for 2 år, så må man gange sit gennemsnit med et tal, jeg kan bare ikke huske hvad det er? Og hvis man har et ekstra A fag, så må man også gange med noget, men hvad er det? Håber I kan svare mig :) Hilsen en HTX studerende -
Hvad er forskellen på videregående uddannelse og at gå på universitet?
ForumindlægTitlen siger det hele, men hvad er egenligt forskellen på en videregående uddannelse fx på Copenhagen business school eller Københavns erhvervsakademi også at gå på universitet? Er det ikke også bachelor uddannelser man tager der? -
Optagelsesprøve på katedral gymnasium
ForumindlægHej Er der nogen der har været til optagelsesprøve på katedral gymnasium Var det svært? Hvordan foregår det til prøven? Kan man forberede sig til prøven? Tak på forhånd!!!! -
Sidste studenter eksamen dumper faget = ingen hue?
ForumindlægHey mit spørgsmål lyder at jeg skal snart op til min sidste eksamen i mundtlig erhvervsret. Mit spørgsmål lyder at hvis jeg dumper til den mundtlig eksamen hvordan ved jeg så om jeg stadig kan tage huen på eller ej? Fordi det kan godt have påvirket min karakter. -
eksamensprojekt - følelser
ForumindlægHej! Jeg skal til mit eksamensprojekt i billedkunst gøre følgende: Du skal med udgangspunkt i det valgte tema: FØLELSER 1. Vælge en indgangsvinkel til emnet 2. Finde nogle andre visuelle værker, som behandler/forholder sig til din indgangsvinkel 3. Fin... -
Redox
ForumindlægEr der nogen derude, der kan hjælp mig med at løse en redoxligning ? Tak på forhånd :) -
Dumpet på B-niveau
Forumindlæghej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse -
Vektorer
ForumindlægHej er der nogen der kan hjaelpe med denne opgave: To vektorer er givet ved vektor-a = (1;3) og vektor-b = (-2;2). Bestem tallet t således at vektoren a+t·b er vinkelret på vektoren (22;14) Bestem t. Hvad skal jeg goere er helt lost? Paa forhànd tak! -
Lommeregner
ForumindlægHej, hvilken lommeregner vil i anbefale mig jeg går i 9. Tænkte den der hedder: TI-83, men har hørt at der er en bedre end den, samme model --> TI -
skolestart 2007!
ForumindlægNogle der ved hvornår sommerferien slutter 2007?? Måske et link? -
Faglig supplering og karakterbonusser
ForumindlægHej, Jeg har netop afsluttet gymnasiet (samfundsfaglig linje), og har først nu set lyset: Jeg vil læse medicin. Jeg mangler nogle fag for at komme ind på studiet, og har derfor tænkt mig at læse op på VUC. Jeg har et snit på 9,0 nu her, og lander derfor på 9,72, hvis jeg læser videre inden to ...
