Søgning på: historie noter stx. Resultater: 13561 til 13580 af 33650
-
dansk gymnasium?????
Forumindlægjeg har tænkt til at tage 4 hf fag (dansk A, Biologi B, Engelsk B, Psykologi c) for at kunne søge ind på kvote 2 som sygeplejerske. men trænger lidt hjælp angående adgangskrav og eksamener. jeg har haft engelsk B på gymnasiet i norge, men ble ikke udrtukket til nogen eksamen i muntlig eller skr... -
Fravær på 60%. Hvad så?
ForumindlægJeg går i 1.g på hhx, og har fravær på lige omkring 60%. Måske lidt over. Jeg har endnu ikke modtaget en advarsel. Kan det virkelig være rigtigt, at jeg ''slipper'' så let?? -Skolen har fået indlæggelsessedler og lægeerklæring på 40-45% af fraværet. Resten er rent pjæk. Mit genn... -
Særlige vilkår
ForumindlægHej. Jeg har søgt lidt på nettet (f.eks. uvm), men kan ikke finde de generelle regler for det at komme op på særlige vilkår (til eksamen) ? Nogle der kender en side med info? Eller som kan svare mig på om der ikke ligger et krav om et vist antal advarsler for (fysisk/skriftligt?) fravær, inden... -
Signifikantsniveau
ForumindlægHvad gør man, hvis man ikke har fået oplyst et signifikantsniveau i en opgave? -
Emner skriftlig eksamen
ForumindlægHar I nogen Idé om hvile emner som kunne forekomme i én skriftlig eksamen? Tænker selv på noget med ytringsfrihed, muhammedtegningerne -
partiel og substitution?
ForumindlægNogen, der ved om man skal kunne partiel integration og ingtegration ved substitution til prøven uden hjælpemidler på a-niveau? -
9118 differentialligning
ForumindlægJeg har fået stillet opgaven: I en model for udviklingen af befolkningstallet i Mexico efter 2007 antages det, at den årlige vækstrate r, er en funktion af tiden t (målt i antal år efter 2007), som tilfredstiller differentialligningen dr/dt = -0,025r og at r(0) = 0,017 a) bestem r som f... -
KØBENHAVNS ÅBNE GYMNASIUM HJÆLP
ForumindlægNogen derude der går på Københavns åbne gymnasium, og vil fortælle mig lidt om det? -
Optagelseprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve engang i april og vil gerne vide hvordan det foregår, hvad man skal op i, er mundtligt ? hvornår får man svar?. Det er bare så at jeg har en chance for at forberede mig til den, er sikker på mine lære har taget fejl ! :) På forhånd tak ! //Erol -
Karakter
ForumindlægJeg ville gerne vide, om der er nogen der ved, om ens årskarakter bliver regnet sammen med eksamenskarakteren, om den kommer til at stå alene på eksamensbeviset, eller om det kun er eksamenskarakteren der er gældende? På forhånd, tak. -
Dansk skriftligt.
ForumindlægHej. nogen der sidder inde med dansk skriftlig eksamenssæt fra sidste år - 2009 ? - Jeg skal lave en dansk stil derfra, men har den bare ikke :S. -
dansk mundtlig eksamen
Forumindlæghej alle sammen.. jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen... derfor ville jeg høre om der ikke er nogen, der har nogle super gode analyse-modeller, eller andet godt som man kan bruge? hvis nogen har, vil i så ikke være venlige at sende det til mig? [email protected] -
skriftlig
ForumindlægHej derude, Hvilke faktorer får ens karakter i skriftlig dansk til mest at falde? - kommateringsfejl, stavefejl, ordforråd? - eller ? mvh -
Studentervogn
ForumindlægHej :D Er der nogle der har nogle gode forslag til hvad man kan skrive på plakaterne som hænges på studentervognen?? -
Litteraturens veje
ForumindlægHej! Er der nogen som har litt. veje, evt. brugt som de vil sælge? -
brug af mange forsk. bøger i sin opgave
ForumindlægHEJ, Når man skriver sin Større skriftlig opgave, er det så bedst at bruge så mange forskellige bøger som muligt - ca. 3-5. Eller bedst at holde sig til 1-2 stk. tak -
de økonomiske sektorer - bank
ForumindlægHej! Jeg er lidt i tvivl om hvordan bankernes placering er i forhold til de andre økonomiske sektorer i det økonomiske kredsløb... Nogle der kan hjælpe? -
Koordinat til et vektor der er vinkelret på planen
ForumindlægHvis jeg har planens ligning, og jeg ønsker at finde koordinatet til et punkt, hvis vektor er vinkelret på min plan.. hvordan i alverden gør jeg det. Jeg formoder at vektoren og planens normalvektor er parallele.. men derfra er jeg lost... -
reducer unden hjælpemidler
Forumindlæghej. reducer udtrykket 4(r+q)^2-3r(q-r) håber der er en der kan hjælpe er total blank i reducer :-(( -
Har jeg dumpet?
ForumindlægHej! Jeg vil bare lige spørge om jeg har dumpet, hvis jeg har fået 02 i skriftlig engelsk b, og 00 i mundtlig (årskarakter), og samtidige fik jeg så 02 i engelsk mundtlig eksamen. har jeg så dumpet i engelsk?
