Søgning på: historie noter stx. Resultater: 13561 til 13580 af 33650
  • dansk gymnasium?????

    Forumindlæg
    jeg har tænkt til at tage 4 hf fag (dansk A, Biologi B, Engelsk B, Psykologi c) for at kunne søge ind på kvote 2 som sygeplejerske. men trænger lidt hjælp angående adgangskrav og eksamener. jeg har haft engelsk B på gymnasiet i norge, men ble ikke udrtukket til nogen eksamen i muntlig eller skr...
  • Fravær på 60%. Hvad så?

    Forumindlæg
    Jeg går i 1.g på hhx, og har fravær på lige omkring 60%. Måske lidt over. Jeg har endnu ikke modtaget en advarsel. Kan det virkelig være rigtigt, at jeg ''slipper'' så let?? -Skolen har fået indlæggelsessedler og lægeerklæring på 40-45% af fraværet. Resten er rent pjæk. Mit genn...
  • Særlige vilkår

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har søgt lidt på nettet (f.eks. uvm), men kan ikke finde de generelle regler for det at komme op på særlige vilkår (til eksamen) ? Nogle der kender en side med info? Eller som kan svare mig på om der ikke ligger et krav om et vist antal advarsler for (fysisk/skriftligt?) fravær, inden...
  • Signifikantsniveau

    Forumindlæg
    Hvad gør man, hvis man ikke har fået oplyst et signifikantsniveau i en opgave?
  • Emner skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Har I nogen Idé om hvile emner som kunne forekomme i én skriftlig eksamen? Tænker selv på noget med ytringsfrihed, muhammedtegningerne
  • partiel og substitution?

    Forumindlæg
    Nogen, der ved om man skal kunne partiel integration og ingtegration ved substitution til prøven uden hjælpemidler på a-niveau?
  • 9118 differentialligning

    Forumindlæg
    Jeg har fået stillet opgaven: I en model for udviklingen af befolkningstallet i Mexico efter 2007 antages det, at den årlige vækstrate r, er en funktion af tiden t (målt i antal år efter 2007), som tilfredstiller differentialligningen dr/dt = -0,025r og at r(0) = 0,017 a) bestem r som f...
  • KØBENHAVNS ÅBNE GYMNASIUM HJÆLP

    Forumindlæg
    Nogen derude der går på Københavns åbne gymnasium, og vil fortælle mig lidt om det?
  • Optagelseprøve

    Forumindlæg
    Jeg skal til optagelsesprøve engang i april og vil gerne vide hvordan det foregår, hvad man skal op i, er mundtligt ? hvornår får man svar?. Det er bare så at jeg har en chance for at forberede mig til den, er sikker på mine lære har taget fejl ! :) På forhånd tak ! //Erol
  • Karakter

    Forumindlæg
    Jeg ville gerne vide, om der er nogen der ved, om ens årskarakter bliver regnet sammen med eksamenskarakteren, om den kommer til at stå alene på eksamensbeviset, eller om det kun er eksamenskarakteren der er gældende? På forhånd, tak.
  • Dansk skriftligt.

    Forumindlæg
    Hej. nogen der sidder inde med dansk skriftlig eksamenssæt fra sidste år - 2009 ? - Jeg skal lave en dansk stil derfra, men har den bare ikke :S.
  • dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hej alle sammen.. jeg skal til mundtlig dansk eksamen i morgen... derfor ville jeg høre om der ikke er nogen, der har nogle super gode analyse-modeller, eller andet godt som man kan bruge? hvis nogen har, vil i så ikke være venlige at sende det til mig? [email protected]
  • skriftlig

    Forumindlæg
    Hej derude, Hvilke faktorer får ens karakter i skriftlig dansk til mest at falde? - kommateringsfejl, stavefejl, ordforråd? - eller ? mvh
  • Studentervogn

    Forumindlæg
    Hej :D Er der nogle der har nogle gode forslag til hvad man kan skrive på plakaterne som hænges på studentervognen??
  • Litteraturens veje

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen som har litt. veje, evt. brugt som de vil sælge?
  • brug af mange forsk. bøger i sin opgave

    Forumindlæg
    HEJ, Når man skriver sin Større skriftlig opgave, er det så bedst at bruge så mange forskellige bøger som muligt - ca. 3-5. Eller bedst at holde sig til 1-2 stk. tak
  • de økonomiske sektorer - bank

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er lidt i tvivl om hvordan bankernes placering er i forhold til de andre økonomiske sektorer i det økonomiske kredsløb... Nogle der kan hjælpe?
  • Koordinat til et vektor der er vinkelret på planen

    Forumindlæg
    Hvis jeg har planens ligning, og jeg ønsker at finde koordinatet til et punkt, hvis vektor er vinkelret på min plan.. hvordan i alverden gør jeg det. Jeg formoder at vektoren og planens normalvektor er parallele.. men derfra er jeg lost...
  • reducer unden hjælpemidler

    Forumindlæg
    hej. reducer udtrykket 4(r+q)^2-3r(q-r) håber der er en der kan hjælpe er total blank i reducer :-((
  • Har jeg dumpet?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg vil bare lige spørge om jeg har dumpet, hvis jeg har fået 02 i skriftlig engelsk b, og 00 i mundtlig (årskarakter), og samtidige fik jeg så 02 i engelsk mundtlig eksamen. har jeg så dumpet i engelsk?