Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 13561 til 13580 af 176852
-
Eksame Samf B!
ForumindlægEr der nogen der har været op i det, ligegyldigt om det er HTX, STX eller HF! Regner med der er de samme regler men, er der nogen der kan fortælle mig hvordan det foregår, jeg er ret dårlig til samfundsfag, og jeg vil virkelige gerne ende op med en god karaktere, vil gerne forbedrede mig, min eks... -
Kemiopgave. A-niveau
ForumindlægHej alle I flinke hjælpere..jeg har et problem med en opgave som jeg ikke kan få til at passe.. håber I kan hjælpe..Der skal fremstilles en halv liter borvand ud fra borax og 1,0 M saltsyreBorvandet skal indeholde 2,0g borsyre pr 100ml.Jeg skal lave en opskrift på hvorledes den angivne portion bo... -
har brug for hjælp til matematik - Mat A
ForumindlægHej Jeg har problemer med en opgave i matematik. Opgaven går ud på at bestemme et areal af et tværsnit i en cirkel, som er fyldt op med vand. Cirkelen har 2 cirkler og 1 cirkelafsnit i sig, som ikke er fyldt op med vand. Det jeg ikke kan finde ud af er at finde vinklen for cirkelafsnittet, så j... -
Skæringspunkter i mat A
ForumindlægJeg har opgaven som er linket, hvordan skal jeg finde x-værdien i hånden -
Matematik A-niveau
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med en løsning på opgave 3.069 i bogen "Eksamensopgaver i matematik", en opgave med vektor-regning..Tak på forhånd!!?? -
SAMF. A august 2008
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogle af jer der har lavet eksamensopgaven i samfundsfag august 2008? kan det ikke passe den hedder "ny politik"?? Er der nogle der har spørgsmålsformuleringen? og evt. besvarelse? Mvh Maria. -
Årsprøve i musik A niveau...
ForumindlægJeg skal besvare en masse tekniske spørgsmål om et Kor af Händel.Koret hedder "And he shall purify", og jeg ville lige høre om nogen af jer har arbejdet med det før...?? -
Engelsk a-niveau tekst
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne her tekst som skal oversættes til engelsk: Det er måske fordi døden er lydløs og for det meste usynlig, at kemiske bekæmpelsesmidler i nogle årtier er blevet anvendt med overbevisning og god samvittighed. Imidlertid bliver følgerne af de dkjulte uhyreligheder svæ... -
Aflevering A niveau
ForumindlægHejsa! Er der en der vil være så venlig at rette en oversættelse i min aflevering? Der er tale om små 100 ord -
Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)
Forumindlægjeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ? -
Fantasihistorie på Engelsk A
ForumindlægHej peoplee. Jeg skal skrive en fantasihistorie på engelsk. Write your own fantasy story (700-900 words). Make sure you include magical inventories, setting and characters that belong to the genre. Jeg er helt blank og kan virkelig ikke finde rundt. En sød sjæl der vil hjælpe med lidt? ideer,... -
Studentereksamen matematik A
ForumindlægHej studieportalen! Er der nogle af jer herinde, der ved hvor jeg kan finde alle de gamle studentereksamens prøvesæt, fx dem fra 2010 og optil 2017? det vil være en stor hjælp :-) Tak på forhånd -
Modeller til Trojka A
ForumindlægHej Er der ikke nogen som har alle de der forskellige modeller som er i bogen på computeren? SÅ er det lidt nemmere bare at skrive ind direkte på dem da man er vant til den måde modellen er lavet! Eller måske selv har lavet deres egen måde at indskrive på modellerne til analysering af en virkso... -
Liste over ting man skal kunne - MAT A
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er igang med at repetere til matematik terminsprøven Er der ikke en liste på nettet over hvad man skal kunne, både uden og med hjælpemidler? håber der er nogen der kan hjælpe. -
Texts about a photo
ForumindlægHej nogle der vil hjælpe med at beskrive dette billede, dog skal der også være 3 adjektiver og 3 adverbier PDF er lagt -
Tysk A oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg har lidt svært ved mit tysk .. Vi har fået en dansk oversættelse som vi skal oversætte til tysk. Håber nogen kan hjælpe med at se om der er nogle få fejl i den :) Da vi et par dage senere leger i nærheden af ismejeriet, kommer drengens fader og siger, at han vil tale med os. Vi ved go... -
Fysikken bag A-bombe
ForumindlægHej kloge hoveder ;) Jeg skriver srp om atombomben, hvor jeg skal forklarer fysikken bag en atombombe. Jeg havde selv først forstået spørgsmålet, som en titel på de andre spørgsmål, men det var det ikke :s Jeg har kommet ind på fission, Q-værdi, kædereaktioner og berigning i de andre spørgsmål, m... -
Hvad er reaktionsordenen mht A?
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave? Jeg har ingen ide -
HJÆLP - BIOLOGI A OPGAVE !!!
ForumindlægHey Studieportalen Jeg forstår simpelthen ikke denne her opgave.. Jeg ved ikke om I har mod på at hjælpe mig? :/ Det vil betyde meget, hvis I gad og hjalp mig <3 -
2+2(a+b)
Forumindlæg=2a+2b+2 Er det rigtigt? Tak på forhånd.
