Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13581 til 13600 af 23765
-
Descartes
ForumindlægDer er vel ikke en venlig person som ligger inde med Descartes teori om tangens bestemmelse, og som er villig til at dele det med mig.Jeg skal skrive en omfattende rapport om personen og hans teorier. Håber at i vil hjælpe mig, det er næsten helt umuligt at finde noget på nettet. -
Varmluftballon
ForumindlægHejJeg skal skrive en rapport om en varmluftballon, men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive i teorien.Der står intet i vores øvelsesvejledning og jeg er blank.Er der nogen som kan give nogle tips ??Hilsen -
Cellulose+Fehlings
ForumindlægHejsaJeg sidder lige med en rapport om carbohydrater og kan virkelig ik få det til at passe at cellulose skulle kunne reducere Fehlings som vores forsøg viste...Nogen der kan forklarer? -
CP-1
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om Manhattan projektet hvor jeg blandt andet skal skrive om CP-1; den første eksperimentelle atomreaktor med naturligt uran og grafit som moderator...jeg håber at der er nogen der har nogen notater, info eller bare viden om det. det kunne være et stort hjælp..:) -
Mundtlig A eksamen
ForumindlægGoddag allesammen,jeg skal op til afsætning a eksamen i morgen.Eksamen er todelt;- Caseopgave(ca 12,5 min)- Fremlæggelse af projekt(ca 12,5 min inkl spørgsmål)Jeg har nogle problemer med del 2, da man skal fremlægge noget der ikke er med i ens rapport - og så vil jeg høre om i har nogle gode idee... -
Har i en kemirapport ?
ForumindlægHejer der nogen af jer der har lavet en kemi rapport,som hedder Reaktionen mellem persulfationer og iodidioner, som kan sende den til min mail?Please jeg har brug for den jeg kan ikke finde min og jeg ska snart op til mundtlige eksamen... -
Eksamen i kemi B
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig eksamen i kemi B i morgen. Jeg vil høre om der er nogen der ved om man godt må kigge ned i sin rapport, når man skal gennemgå fremgangsmåden til det forsøg man skal snakke om eller vil det trække ned? -
Beckmanns blanding
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive en rapport om oxidation af ethanol i kemi. Og under teori vil jeg gerne nævne noget om Beckmanns blanding, er der nogen der har en ide om hvad jeg kunne skrive? Crew -
økosystem
ForumindlægHej.Jeg har netop fået til opgave at skrive en rapport om en sø´s økosystem, men jeg er ikke helt sikker på hvordan det foregår.. Jeg kender godt til fotosyntese og respiration, men jeg er ikke helt tryg ved, hvad der sker i et sådant system.Kan nogen hjælpe mig?Ester -
Dansk forfatter
Forumindlægjeg skal skrive en dansk rapport om analyse af novelle, og vil gerne vide hvilken forfatter jeg kan skrive om?kravene er meget små, det skal bare være en der skriver noget som kan fortolkes og analyseres bredt, og ellers intet andet :) -
Økonomi
ForumindlægHej jeg skal lave en rapport i samfundsfag om mennesket og økonomi. Men jeg forstår ikke hvilke ting, jeg skal komme ind på, når der står: Redegør for den traditionelle menneskeopfattelse i økonomiske teori??Håber der er nogen, som kan give mig lidt hjælp! -
Methanol fremstilling
ForumindlægHej! Jeg skal skrive om stoffet, methanol i en rapport.. men der står desværre ikke specielt meget om fremstilling, :( Jeg tænkte dermed at i muligvis kunne beskrive fremstillingen for mig, og hvordan stoffet oxyderes i leveren? ;) På forhånd tak.. x'D -
Ideer til produkt
ForumindlægHej ¨ jeg er i gang med at lave min oso opg, hvor jeg skriver om at jeg gerne vil være politibetjent, jeg har lavet en rapport, en folder, og powerpoint. Har i nogle ideer til et produkt jeg kan lave? -
NH4Cl
ForumindlægVed i havd dette stof bruges til, har søgt lidt på nettet og fandt ikke nogen resultater. Hvis i bare kan nævne et par enkelte ting vil jeg blive glad. Skal lave en mini-rapport om NH4Cl, som jo så er Ammoniumchlorid. Det eneste jeg ved det bruges til er i salmiakpastiller. -
hvad er titrering?
Forumindlægjeg sidder lige og roder lidt med en kemi-rapport og kan ikke komme videre... Er der nogen der kan fortælle mig, hvad titrering er? jeg har læst på wikipedia og andre hjemmesider, men jeg er ikke sikker på, at jeg helt forstår det -
sammenhæng mellem radonkoncentrationer
Forumindlægaf en rapport fra sundhedsstyrelsen fremgår det at sammenhængen mellem husradonkoncentrationen og stueradonkoncentrationen er givet ved: log(H) =0,277 + 0,922 * log(S) Hvordan bestemmer man husradonkoncentrationen som funktion af stueradonkoncentrationen og hvordan bestemmer man hvor mange procen... -
Gabon - 20 sider opgave
ForumindlægHej jeg er en pige i ottende klasse som skal skrive en slags rapport om Gabon. Har en nogle gode råd til hvordan jeg kan få skrevet en som ligger på tiende klasses niveu. Har i nogle gode råd? -
Termometrisk titrering
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive en rapport omkring termometrisk titrering. Vil høre om nogen kan hjælp mig lidt, da jeg er i tvivl om noget?? Når saltsyre og natriumhydroxid reagere med hinanden sker der en varmeudvikling - Hvorfor sker dette? Hvorledes er reaktionsskemaet?? PÅ FORHÅND TAK (: -
opsporing af sygdomsudbrud
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål i min biologi rapport, som jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal svare på. overvej og beskriv hvordan du ville opspore et rigtigt sygdomsudbrud i klassen, dvs. finde ud af hvem, der har startet sygdommen. Svar hurtigst muligt :D -
kemi, opløselighed
Forumindlæghar en rapport, og har svært ved opløselighedsspørgsmålene. hvorfor er det smart at opløse et stof i ethanol eller eddikesyre, for så derefter at varme på et vandbad, hvor der står et reagensglas i (med stoffet og ethanolen/eddikkesyren i')????
