Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 13681 til 13700 af 23765
-
synonymer?
ForumindlægEr der nogen der ved, om der findes et andet fint biologisk navn for en "han/hun bjørn?" Og for en "han/hun fisk?" Skal nemlig bruge det i min rapport, og det ville derfor være fint med en biologisk betegnelse. På forhånd mange tak. -
Er der mon en engel, der ude til at hjælpe mig?
ForumindlægJeg afslutter teknologi B iår og er snart ved at være færdig med min teknologi rapport :) jeg vil derfor høre om der var nogen der ville læse den igennem og evt. komme med en feedback? -
At producere varer i DK.
ForumindlægHej alle I. Jeg laver rapport om økonomi. I mit bilag står der: "Danmark er et af de dyreste lande i verden at producere varer i, og at dette kun fortsætter, hvis produktiviteten er blandt de højeste i verden". Jeg forstår ikke helt hvordan der kan være sammenhæng mellem de t... -
Puffere
ForumindlægHaii :) Tænkte om der var nogen der ved om en puffer altid er en ligevægt? Er blevet i tvivl fordi min lærer har givet 12 for en rapport uden så nu er jeg lidt forvirret. Håber i kan hjælpe. God weekend Sarah -
Antal mol reaktion..?
ForumindlægVi har en rapport hvor vi skal regne "antal molreaktion" hvor at kunne finde delta Hm.. Men jeg er helt blank i hvordan man finder hvor mange antal mol reaktion der er tale om? Er der nogle formler eller noget? Håber der er nogen der kan hjælpe..:) -
gaschromatografi opgave
ForumindlægJeg har brug for hjælp til nogle opgaver i min rapport. Problemet er at jeg slet ikke kan forstå spørgsmålet, så ved slet ikke hvad jeg skal gå igang eller gøre. http://peecee.dk/?id=14433 Det er fra 2) til 4) -
Reaktionstiden i nervesystemet.
ForumindlægHej! Jeg er igang med at lave en biologi rapport og sidder devsærre fast ved et af spørgsmålene. Spørgsmålet lyder: Hvad helt konkret bruges reaktionstiden til i nervesystemet? Håber i kan svare mig. Hav en god dag:) -
Strengbølger
ForumindlægHej. Skal lave rapport over et forsøg om strengbølger. Jeg skal beregne bølgernes fart vha. formlen: v = sqr(F/u) Hvor F er den kraft, som trækker i den svingende streng og u (mu) er strengens masse pr. længde. ´ Hvordan er man kommet frem til denne formel? -
loggerpro
Forumindlægjeg skal skrive en rapport om et gnidningsforsøg vi har udført ved filme en træklods med forskellige overflader (filt, gummi osv) som skulle "trækkes" frem vha. et lod. vi skal analysere videoen på loggerpro. er der nogen som kan hjælpe med det? :) på forhånd tak -
Flere i arbejde?
Forumindlæger i gang med en samf rapport om "flere i arbejde".. og der er et spørgsmål som lyder "det er NU vi har en historisk mulighed for at få alle ledige i job" Diskuter, hvilke muligheder regeringen har for at realisere denne målsætning?!! -
Længde på teknologirapport?
ForumindlægHejsa Vil høre om der er nogen "gylden regel" for hvor lang en teknologi rapport skal være før den er god? Der må være en eller anden grænse. Håber at nogen kan give et fingerpeg :) Tak på forhånd. -
Udfældning
ForumindlægHej:D Jeg er i gang med at lave en rapport, og der bedes af mig, om at forklare hvad udfældning er. Jeg undersøgt, ledt og søgt, men kan ikke finde en god forklaring. Så jeg beder jer om, at fortælle mig hvad udfældning er. På forhånd tak. -
Billede i sidehoved?
ForumindlægEr det på nogen måde muligt at have et billede i sidehovedet, der går helt op og helt ud til kanterne. Kunne nemlig godt tænke mig at have firma logo på alle sidehoveder i vores projekt rapport, både fordi det kunne se godt ud, og bare for at prøve om det kan lade sig gøre :-) Kunne evt. også ha... -
Haster - Henrik pontoppidan.
ForumindlægHej Jeg skal aflevere rapport til imorgen om Henrik Pontoppidan, Herman Bang, Johannes V. Jensen, Holger Drachman og Tom Kristensen. Det ville være en rigtig STOR hjælp, hvis der var nogen som havde noget baggrundsviden eller fakta! Mange tak. -
HURTIG HJÆLP !
ForumindlægJeg er ved og lave en rapport. og jeg vil gerne vide hvad er det først i tænker når i tænker på mick øgendahl? Og hvis i nu skulle sige målgruppen for hans "fans" hvad er de så i forhold til minerva modellen ? -
Follikelvæske
ForumindlægHej! Der er et spørgsmål som jeg har en smule svært ved at finde ud af. Jeg er igang med at lave en rapport om en ovarieøvelse, og et af arbejdsspørgsmålene lyder: Hvorfor er der et væskefyldt hulrum rundt om ægget? Synes ikke der står et præcist svar nogle steder, så er der eventuelt nogle de... -
Elektronovergange for nitrogen?
ForumindlægHej. Jeg sidder med en rapport om spektralanalyse, og jeg skal svare på et spørgsmål vedrørende nitrogen. Hvilke overgange laver synlige spektralovergange for nitrogen? Håber meget at nogen kan hjælpe, da jeg er helt lost med hvad jeg skal gøre her. -
Pufferområde
ForumindlægHej, sidder og skal lave en kemi rapport. Jeg skal analyse en graf for en titrering af CH3COOH (0,083)og NaOH (1). Jeg kan se i mine noter at jeg har skrevet noget om et pufferområde på en graf, men kan ikke huske var der sker i pufferområdet, eller hvad det går ud på. Tak på forhånd -
Emne opgave på hhx
ForumindlægHejsa. jeg er i et stort dilemma. Jeg er 1. års elev på hhx og jeg skal her til Januar skrive en rapport på 6 normalsider, hvor mindst to fag skal indgå.. Jeg ville meget gerne have virksomhedsøkonomi ind i det, men nogen der har nogle gode idéer? -
Hjælp til afstemning af redoxreaktion
ForumindlægJeg sidder med en redoxreaktion til en rapport og jeg kan bare ikke få den til at gå op i sidste ende.. C3H7OH + Cr2O72+ → C3H5OH + Cr3+ Håber der er nogle der kan hjælpe På forhånd tak mvh manon
