Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13761 til 13780 af 45492
-
Har du prøvet..?
ForumindlægAt være oppe i engelsk mudtlig stx a-niveau? I så fald vil jeg gerne høre lidt om det:) -
Virksomhedsanalyse
ForumindlægHej Er der nogle herinde, som kan hjælpe mig med en virksomhedsanalyse? Give mig gode ideer osv.. ? -
Salme i dansk?
ForumindlægHeej. jeg har en aflevering for i dansk, det er en salme som hedder "Den signede dag". er der nogle som har kendskab til den, og evt kunne hjælpe mig med hvad den handler om ? Har svært ved at forstå det ældre sprog, og gemte betydninger i teksten, så ville være en stor hjælp. på for ... -
folkevise
Forumindlægnogen som kender Hr. ebbes døtre ? -
Opgave download
ForumindlægHej, jeg har adobe reader 7.0 men opgaverne kommer stadig ikke frem. Har prøvet med et ar stykker nu. er der nogle som ka hjælpe? Mvh Tabita -
Emnevalg - engelsk/dansk
ForumindlægHej. Det er jo ved at være tid til studieretningsprojekter, og jeg skal have valgt fag i morgen. Det bliver enten engelsk-dansk eller engelsk-historie, og jeg hælder mest mod engelsk-dansk. Problemet er bare, at jeg ingen idé har om, hvilket emne jeg skal vælge. Jeg har overvejet at arbejde med ... -
Angående B&O og Audi
ForumindlægRedegør for Audi's købsadfærd i forbindelse med køb af lydudstyr fra B&O? Foretag en segmentering af markedet for Audi's biler? kan du hjælpe ? -
DK: Problemformulering til Hitchhiker''s Guide to the Galaxy
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en stor dansk opgave i 2g, hvor jeg har valgt at skrive om Douglas Adams' bog "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" (den første), fordi jeg synes rigtig godt om den. Jeg skal snart komme med en problemformulering til min opgave, som jeg skal skriv... -
Samfundsfags opgave
ForumindlægHej. Er der en der kan forklare mig hvad vi egentlig gør herhjemme for at udligne sociale forskelle? Er rimelig blank omkring dette spørgsmål, for at være helt ærlig. - På forhånd tak - -
Problemstilling? :s til 28/11-08. ?
ForumindlægHej alle! :) En veninde og jeg har brug for hjælp til hvad det egentlig er en problemstilling er?! Vi har snakket med flere lærer og forældre, samt søgt efter hjælp, men de har givet os 3 forskellige løsninger. Så vi har lidt problemer. Håber virkelig på hjælp, på forhånd tak. :) -
Dansk/Historie Opgave
ForumindlægJeg er i gang med dansk/historie opgave, men skriver kun i historie. Mit opgaveformulering jeg har fået af min lærer lyder: Med udgangspunkt i en redegørelse vil de politiske strømninger efter 1. Verdenskrig, der leder frem til den fascistiske opblomstring i Italien, blive belyst. Ud fra kildea... -
Spørgsmål vedrørende tid
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive en tysk aflevering, hvor jeg skal karakterisere og fortælle m forhold, jeg vil spørge om der er nogen der ved om man må ændre tid når man skriver ? -
Kongens Fald af J.V.J
ForumindlægHey, En der har læst Kongens Fald af J.V.J ? Jeg har læst to uddrag, af den. 1) Mikkel Synker 2) Otte's Falde Og vi skal udarbejde den, men der er to spørgesmål som jeg kan ikke rigigt finde svar til :( håber dr er en der kan hjælpe. Hvorfor synker Mikkel, og hvad synker han ned i? hvad heste... -
Hvordan skriver jeg en synopses i samfundsfag ?
ForumindlægHvilke ting er vigtige at få med når man skal skrive en synopses i Samfundsfag ? Jeg har en problemformulering der hedder : Hvilke indvirkninger har de socio-kulturelle verden på de etniske minoriteters integration ? problemstillinger: • De etniske unge mænd • Identitetsdannelse (t... -
Gennembrud i 1850-1914
ForumindlægNogen der ved hvilke gennembrud der skete i dette tidsrum: 1850-1914. Jeg skal inddrage biologi og engelsk i mit AT-projekt. -
Hjælp til novellen "Ulven og fårene" af Martin Andersen Nexø!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal op til mundtlig eksame i dansk og har trukket emnet det moderne gennembrud. Jeg har valgt teksten "Ulven og fårene", men er i tvivl om jeg har forstået pointen i den? Hvis i kender novellen, og ved hvad pointen er, må i gerne skrive det, ville være en stor hjælp! -
Hvad tæller årsprøverne?
ForumindlægHej Derude. Jeg har et spørgsmål :) Hvor meget tæller årsprøverne? og hvor stor indflydelse har det på ens snit for at komme videre imod 2g Og tæller årsprøverne overhovedet med i ens gennemsnit i 1g God aften :) -
Hjælp-skriftlig engelsk
ForumindlægHvad er : støtteord? stilistiske virkemisdler og forskellen mennem perfektum og imperfektum ???????????????????????????????+ pliis sva tak på forhånd. -
AT- engelsk. hvordan tager jeg sproget med, når jeg skal skrive på dansk?
Forumindlæghej jeg er i gang med at skrive AT, har engelsk- psykologi som valgte fag, men ville lige høre hvordan får jeg sproget engelsk med ind i min synopsis når jeg nu skal skrive på dansk? -
Eksamennnn..
ForumindlægHej folkens Er der nogen som ved hvad man skal gøre til psykologi eksamen??
