Søgning på: historie noter hf. Resultater: 13781 til 13800 af 33009
-
HJÆLP!! Tysk - Haster
Forumindlægnogle der har noter til "Mein Sonntag" JUMA 3/2002 ? Skal bruge dem i dag...jeg skal op i tysk i morgen. Hjælp mig please.... -
24 timers forberedelse
ForumindlægHej med jer.. Er der nogen der har skrevet om teksten Die neue Wohnung.. Eller eventuelt har nogle gode noter om teksten ? -
hjælp analyse af edvard munch maleri
Forumindlægjeg mangler min notet til døden ved roret er malet af edvard munch . hvis der er nogen der kan hjælpe mig, for skal op til eksame på tirsdag -
Jødedom
ForumindlægJeg har skrevet en masse noter indenfor jødedom. Der er næsten alt man skal bruge indenfor fagets område Jødedom:) -
eksamen: Ein alter mann stirbt
Forumindlægheeej derude.. er der nogen der har læst Luise Rinser: Ein Alter Mann stirbt, og har nogle goder noter/guldkorn til den..? eller bare hvad man kan snakke om ? -
Æneiden
ForumindlægHej, er der nogen der har noter til æneiden 6 sang, da jeg sidder og læse den men kan bare ikke forstå det? Det er fra vers 400- 900 -
Tysk
ForumindlægHej Nogle der har læst en Sie glotzen mich an wie eine Ausserirdische, skal bruge resume af den eller noterer bare jeg få den ;) Tak på forhånden -
Trappestigen
ForumindlægEr der nogen som kan beskrive de enkelte trin for mig? Mine noter er væk om den og google reagerer ikke ligefrem fornuftigt eller relevant på "trappestigen". ;) På forhånd tak ! -
VEKSELSTRØMSGENERATOR
ForumindlægHej alle :) jeg er i gang med noter til min fysikprøve (folkeskole) i morgen. Der er ikke tilfældigvis nogle der ved hvad man bruger en vekselstrømsgenerator til? Jeg er lidt lost, nemlig :P -
Energi til FS10
ForumindlægHvad skal man fortælle om hvis man kommer op i energi til FS10? Skriv helst emnerne lidt detaljeret og hvis I har noter så send dem bare til min profil -
Industrialisering
ForumindlægIndustrialisering!!!! nogen der har gode noter eller har skrevet en opgave om det? og selvfølgelig lyst til at dele det med mig:P mvh Kiki -
Lola Lago lejos de casa
ForumindlægHej Er der nogen der har læst Lola Lago lejos de casa og kan fortælle mig kort om hvad det handler? eller er nogen med noter fra bogen? -
EU-lov.
ForumindlægHey :) Jeg skal redegøre for EU-lovgivningsprocessen og for det politiske system bag det. Er der nogle der har nogle gode noter, links eller lign..?? :) Tak på forhånd. -
Integral med brøk
ForumindlægHej Hvordan beregner jeg et ubestemt integral, hvor jeg har en brøk? Jeg har ikke en brøk regel i mine noter. På forhånd tak -
Eisbären
ForumindlægHej! Er der nogen der kan gvíve mig et lille resume af den tyske tekst Eisbären af forfatteren Kasnitz? Evt. noter til teksten? På forhånd tak for svar -
Heelp
ForumindlægHej allesammen :) Er der nogen der har noter eller opgaver til novellen "A Family Supper" ? Håber virkelig i kan hjælpe mig ;) Kh Evrim -
LEPTONTAL?! PRØVE_HJÆLP
ForumindlægFindes der et leptontal for protoner og neutroner? Jeg kan se i mine noter at den er 1, men jeg tvivler lidt? Tak på forhånd! -
dyrecelle
ForumindlægJeg skal beskrive cellemembranens opbygning og transportprocesser over membran, og ville spørge om nogle havde nogle noter omkring dyreceller? -
Anne Pallis
ForumindlægHej! Er der nogke a jer der har læst Anne Pallis kilderne? Kan i uddybe dem lidt hvis i har? Måske snde jeres noter? Mange tak på forhån -
Hjælpe til bogen barndommens gade???
ForumindlægHejsa... Tænkte på om i havde et resume af hvert kapitel af bogen barndommens gade. Helst fra kapitel 1 til slut med noter. :)
