Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 13801 til 13820 af 45492
-
Bevægelsesanalyse - længdespring
ForumindlægHej. Skal op til eksamen i idræt her på fredag, og skal i den forbindelse lave en bevægelsesanalyse af et længdespring, men er lidt lost. Er der evt. nogle, som ligger inde med en, som de vil dele eller kan hjælpe? På forhånd, tak for hjælpen! -
DHO tvivl
ForumindlægHej! Jeg sidder her, og jeg er ærlig talt kommet i gang alt for sent med min DHO. Dette skal dog forstås som, at jeg ikke aner, hvad jeg skal skrive om. Vi har perioden 1840-1913, og jeg har da gjort mig tanker omkring meget få emner, men jeg kan ikke rigtig beslutte mig, da jeg ikke rigtig kan f... -
Perspektivering af eventyret klokkeblomst alias Rapuntzel
ForumindlægHej. Jeg skal op i dansk mundtlig afgangsprøve imorgen. Men, jeg er lidt lost på min perspektivering og eventuel paralisering. Kan i komme med nogle gode bud, på hvad man kan perspektivere folkeeventyret "Klokkeblomst" til? Hvis i ikke kender dét, kan I læse det her. http://www.grimmst... -
Drama vs. Mediefag?
ForumindlægHej allesammen! Efter sommerferien skal jeg begynde på gymnasiet. Jeg har valgt Mediefag som valgfag (C-niveau), men lige for tiden har jeg mine tvivl omkring jeg enten skal vælge mediefag eller drama. Heldigvis har jeg fået af vide, at jeg godt kan skifte valgfag i starten af gymnasiet. Jeg vi... -
komma hjælp i 1,5 sætning
ForumindlægHej! Jeg kan ikke finde ud af hvor kommaerne skal være i denne sætning, hvis du kan hjælpe, vil du så ikke være sød at skrive til mig hvor de skal være.. SÆTNINGEN: Dvs. de elever der går i smart mærke tøj ligger øverst i hierarkiet og dem som spiller klassisk musik og interessere sig for... -
Omfang
ForumindlægHej Hvor lang må en litterær artikel være? -
Folkedrab Rwanda SSO
ForumindlægJeg skal snart til at gå igang med min SSO i historie om folkedrab i Rwanda. Ville i den forbindelse hører om der er nogen der har nogen gode titler på værk der har relevans hertil. På forhånd tak :) -
Engelsk aflevering?
ForumindlægHej, nogen der er interessert i at kigge på min engelsk aflevering og se om i kan spotte nogle fejl ? Da jeg selv er dårlig til at se mine egne fejl. Tak på forhånd -
Imperialisme
ForumindlægJeg har AT og et af vores underspørgsmål er således: Hvordan udvikledes Englands holdninger og syn på de koloniserede? Det er under tidsperioden 1837-1915. Håber I kan hjælpe og evt. komme med nogle gode kilder/hjemmesider :) -
Diskussion???
ForumindlægHej folkens Jeg sidder lige og er igang med skrive min SSO. I min diskussion bliver jeg bedt om at: Diskutér mulige løsninger i forhold til at opnå regeringen mål om, at 95% af en ungdomsårgang i 2015 skal gennemføre en ungdomsuddannelse. Okay mit spgm. er så skal jeg komme med mine egne... -
Nissen og spekhøkeren.
ForumindlægHvordan ville i beskrive nissen og studenten? Kom gerne med stikord og/eller steder i tekster hvor det beskrives. Jeg syntes nemlig næsten ikke jeg kan finde noget.. -
Litterær artikel
ForumindlægHej Jeg skal skrive en litterær artikel omkring diget "BARNDOM" af Yahya Hassan, og har fået at vide jeg skal "formuler en problemstilling, jeg vil lade din litterære artikel tage udgangspunkt i". Jeg er ikke helt sikker på, hvordan en sådan problemstilling kan komme til at ... -
''Den fotograferede virkelighed'' - dansk eksamen
ForumindlægGoddag til alle kloge mennesker herinde- jeg håber, at I kan hjælpe mig med et par enkelte spørgsmål. Jeg har trukket ''Den fotograferede virkelighed'' til min dansk mundtlige eksamen (9. klasse) Jeg synes ikke rigtig, at det er noget, som vi i klassen har været i dybten med- så ... -
Herman Bang novellen Pernille
ForumindlægHej er der nogen som har styre på hvad er Fortælleforhold og den impressionistiske skrivestil lige præcise i teksten Pernille af Herman Bang .... Please det haster og det kan være en stor hjælp hvis i kan hjælpe mig beder jer... og tak på forhånd. -
SSO i biologi (migræne)
ForumindlægHej. Jeg skal snart skrive sso i biologi. Jeg har valgt migræne som mit emne men jeg kan bare ikke finde en vinkel. En sød sjæl der vil give eksempl på taksonomisk niveau. Tak på forhånd. -
De taksonomiske niveauer
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til årsprøve i samfundsfag i morgen og jeg har 24 timers forberedelse til at lave min synopsis. Jeg kender lidt til de taksonomiske niveauer, men min lærer går meget op i, at vi rammer dem godt, og at vi har styr på at skelne mellem de 3 niveauer. Jeg håber der er en venlig... -
lineær funktion
ForumindlægEn lineær funktion skal opfylde, at f(x + y) = f(x) + f(y) og cf(x) = f(cx) for reelt tal c. Men kan man bare vise f(cx + my) = cf(x) + mf(y)? Det er vel det samme, eller? Og er der noget andet som en lineær funktion skal opfylde? Slutteligt; hvad er forskellen på "linear" og affin? ... -
SRP - Diskussion om hvordan samfundet bør forholde sig til ulighed
ForumindlægJeg skal igang med mit diskuterende spørgsmål, som hedder: Diskuter hvordan samfundet bør forholde sig til ulighed. Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an. Er der nogen der har nogle ideer til det? Mvh Mikke -
Regression overordnet
ForumindlægHej alle jeg er lige primært igang med at skrive SRO hvor at jeg skal forklar hvad regression er sammen med hvilke former regression der og til sidst hvad man bruger dem til. Nogle der kunne hjælpe det er virkelig en nød situration. -
Forklaring af elektroforese
ForumindlægHej Er der nogle som kan hjælpe mig med at forklare resultatet af elektroforesen (bilaget)? Ville hjælpe utrolig meget Tak på forhånd :)
