Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 13801 til 13820 af 39512
  • Eksmaen hvad skal jeg have med? STX

    Forumindlæg
    HVad skal man have med til en skriftlig eksamen/prøve (STX)? Hvad plejer i at tage med?
  • Dum regnefejl

    Forumindlæg
    Jeg var til skr. årspørve i dag, og da vi var færdige fandt jeg ud af, at jeg havde lavet en enorm pinlig regnefejl, jeg har nemlig sagt 5*7=30. Det var i en opgave uden hjælpemidler, hvor jeg hat fået det smme resultat som en anden, der lavede den rigtig, hvis jeg man ser bort fra at han fik +35...
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Nu så jeg lige et andet indlæg om det samme, og håber derfor ikke at det er for meget at spørge om.Jeg har skrevet en skriftlig opgave om "Skolestart" med henblik på gymnasiet, som fylder 2 sider med en skriftstørrelse på 12. Hvis der er nogle der har lyst, kunne jeg meget godt tænke mi...
  • Hvilket valgfag?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til at vælge mit valgfag i 3. g, men er lidt i tvivl om, hvilket jeg skal vælge. Jeg har overvejet erhvervsøkonomi på C eller at hæve biologi eller samfundsfag til B. Er der nogen der kan dele lidt ud af sine erfaringer med fagene på de niveauer? Hvilke emner bliver behandlet...
  • Hjælp hurtigt

    Forumindlæg
    er der ikke nogle der er så søde at lave opgave 5 vi har meget travlt
  • Haster: En lille tysk historie - brug for hjælp til grammatik

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive en lille historie på 200 ord... men har ret svært ved det og har brugt en del tid på det.. så er blind for mine fejl. Er der nogen der kan rette det??
  • HF Eksamen spørgsmål.

    Forumindlæg
    Hej. Har helt glemt om man kan aflevere via ludus/eletronisk til eksamen i mat A, den 24. maj? Eller skal man medbringe sin egen printer, og print det ud selv inden tiden er gået?
  • 4. Kønsroller i dag

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lige været til dansk eksamen, og kunne egentlig godt tænke mig, at der var nogle, som kiggede på min kronik. Opgavesættet har i nok ikke set før, men jeg har svaret på opgave 4. Kønsroller i dag Min opgave fylder ca. 3 sider. I må meget gerne give noget konstruktiv kritik!
  • Matematisk Analyse

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med at vise hvorfor man ikke kan finde differentialkvotienten i 0 for x |-> sqr(x^2) ved hjælp af Kædereglen s. 142 http://home.imf.au.dk/matetp/mat11/nyesider.pdf
  • jeg har brug for hjælp til at rette en tekst for fejl

    Forumindlæg
    Jeg har en engelsk tekst som jeg gerne vil have rettet jeg mangler måske en slutning men ja teksten får du her. jeg har brug for hjælp til at rette gramatik fejl og så videre Georgia Aquarium Hi my name is Marcus I have been in atlanta for 7 years ago Georgia is a fantastic place with many fabu...
  • Engelsk korrektur

    Forumindlæg
    En venlig sjæl som kan hjælpe med at læse korrektur igennem? Det er en short story, og 2.g niveau :)
  • Hjælp, det haster virkelig!

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg står i denne MEGET uheldige situation, at jeg har en eng. afl. til imorn', ville høre om nogen kunne hjælpe mig med dem, som er super god til engelsk? (lave den eng. afl. for mig?) - jeg vil selvfølgelig lave noget andet tilgengæld (: - Håber på svar meget snart, for det haster vi...
  • Sam Opg.

    Forumindlæg
    Hvis nogen lægger inde med en samfundsfags rapporten, der hedder Lighed & ulighed,eller ulighed & etnicitet så vil jeg meget gerne bede om at bruge den som inspiration for min egen. Tak på forhånd.
  • Almen Studieforberedelse: Synopsis. Fys og rel

    Forumindlæg
    Det almene gymnasium 2.g årsprøve. Hej. Jeg står og skal skrive en synopsis til årsprøven. Dvs. jeg skal skrive min synopsis til nu på onsdag, så skal jeg senere op mundtligt og forsvare den. Det overordnede emne er Krig, teknologi og medier. Dvs. jeg skal ind omkring det hele. Mine to fag som j...
  • Ulande

    Forumindlæg
    nogen der kort kan komme med et par kloge ord og en kort konklussion på det forskellige udviklingsteorier for ulandene og ilandenes rolle heri? så ville jeg bare blive glad, skulle ha afleveret i sidste uge.
  • osmose i kartofler

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl der evt. kunne se på min rapport over osmose, og give mig noget feedback???
  • sammenhæng mellem rumfang og cylinders halve højde

    Forumindlæg
    Hej alle sidder og roder med en opgave, som jeg ikke lige kan få løst! Håber i kan hjælpe mig, her kommer den: Af en kugle med radius 10 udskæres en cylinder. Vis, at sammenhængen mellem cylinderens rumfang V og cylinderens halve højde t er bestemt ved: V=200*pi*t-2*pi*t^3
  • Rettelse af Historie

    Forumindlæg
    Som overskriften siger, er der ikke en som vil lave en hurtig rettelse af min 2.g historieopgave? Det ville virkelig være en stor hjælp. :)
  • good Will Hunting

    Forumindlæg
    Hey Nogen der vil være søde og komme med et referat af good Will hunting?
  • rettelse af tysk afl. 1 side.

    Forumindlæg
    Hej derude.. Er der nogen som vil rette min tysk afl. den er på en side ..