Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 13861 til 13880 af 23609
  • Er der nogen der kan hjælpe med en lille ting? :-)

    Forumindlæg
    Godaften alle :-) Er i gang med en rapport, som skal afleveres i morgen. Men er faktisk lige gået i stå. Har lige et spørgsmål jeg ikke kan svare på : Opskriv formlen for nitrat? Hvilken type kemisk forbindelse er det? Håber der er nogen der gider at hjælpe mig med det? Tak på forhånd :-) Med...
  • Fuldstændig forbrænding af linolsyre

    Forumindlæg
    Jeg har et spg. i min rapport som jeg skal have besvaret det lyder således. Opskriv en afstemt reaktionsligning for en fuldstændg forbrænding af linolsyre (C18H32O2). Hvilken type reaktion er der egentlig tale om her? Jeg har virkelig brug for hjælp, tak på forhånd :D
  • Rettelse?

    Forumindlæg
    Hej! Ville høre om, nogen ville rette en Kemi rapport om kemisk ligevægt? Det indeholder for det meste forsøgsbeskrivelse etc. men har dog også en del teori om kemisk ligevægt, jeg har lyst til at få rettet. Wisshnem
  • Teori

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg er igang med at lave en biologi opgave/rapport, så jeg vil spørge jeg om hvordan man kan skrive om teori og praktisk. Jeg skriver en opgave om livets byggeklods, altså om celler, DNA osv.
  • Beskrivelse af istidens betydning for det danske landskab

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal lave en rapport til i morgen, og er færdig med alle de andre spørsmål mangler kun det her, har lidt svært ved at forklare betydning.. Håber i kan hjælpe mig med at forklare betydning.. det behøver ikke være lang. bare kort og spimpelt.. Tak på forhånd :-)
  • Dissektion af hjerter

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har lige et par spørgsmål til en biologi rapport...... - Fører arterier altid iltet blod og vener altid afiltet blod? Forklar. - Er der forskel på tykkelse af arterier og vener? Hvorfor/hvorfor ikke? Hvis nogle kender svaret ville det være super!
  • Beregn ethanolprocenten af vores frugtvin

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at skrive en rapport om "bestemmelse af ethanolprocenten i vores selvfremmstillede frugtvin vha. destillering". Jeg er itvivl om, hvad jeg kan skrive som fejlkilder! Håber i kan hjælpe!? Tak.
  • Fortidens klima

    Forumindlæg
    Hej alle derude Tænkte på om i havde nogle ideer til hvad man kunne skrive i en rapport, som har noget med fortidens klima at gøre? Jeg har f.eks. valgt at skrive om istiderne, men kan i komme i tanke om noget andet?
  • Kloner? hormoner?

    Forumindlæg
    Hjæææælp! Er der nogen der ved noget om Kloning af børn og hormonforstyrrende stoffer for gravide? Google hjælper ikke og skal skrive en rapport om dette til imorgen :/ hvis i før har haft om emnet eller kender et link ville jeg blive glad for det . Tak.
  • krydsningsskemaer blodtyper

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg sidder med en rapport omkring blodtyper, og derfor vil jeg gerne lave et krydsningsskema. Hvis jeg har blodtypen A positv, og at den mand jeg bliver gift med har bldotypen B positiv. Hvilken blodtype kan vores barn så få?
  • Specefik varmekapacietet

    Forumindlæg
    Hejsa Der står i min rapport at jeg skal huske at røre rundt i vandet mens det opvarmes, hvorfor skal jeg røre rundt. Hvad ville forskellen være imellem at røre rundt, og så ikke at røre rundt i vandet ? På forhånd tak :-)
  • Jorden og månen

    Forumindlæg
    Jeg undrer mig lidt over et spørgsmål i en af mine rapporter. Hvis man står på månen, ser man jorden lige over sit hovedet. Jeg skal finde ud af hvor lang tid, der går inden jorden går ned. Jeg går udfra, at svaret er aldrig, men hvad er forklaring på dette?
  • Hvorfor kommer der lys fra atomer?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har et spørgsmål til en rapport om spektralanalyse, hvor der i mit teoriafsnit skal besvares dette spørgsmål: hvorfor der kommer lys fra atomer? Jeg er lidt usikker på hvordan jeg skal skrive mit teoriafsnit og hvad svaret på dette spørgsmål er.... HJÆLP TAK :D
  • matrailelærerapport

    Forumindlæg
    hej jeg sider virklig og grubler hvordan jeg lige får formulleret og begyndt på min rapport jeg er ikke den store haj ( i nu) til at skrive en matrailelærerapport og søger en start og fremgangs metode den sksal handle om konstruktivopbygning af lette ydervægge med træ beklædning på forhånd...
  • Beregning af mber(x)

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal i Kemi lave e rapport om Natriumhydrogencarbonat (bagepulver) og hvad der sker når man opvarmer det. Jeg skal udregne m(sænket)ber(x), der står det skal være den faste form, men forstår ikke hvordan man skal gøre. HVis nogen af jer ved det kunne det være en super stor hjæl...
  • Hastighedsudtrykket - er det rigtigt?

    Forumindlæg
    Hej. Hvis en reaktionshastighed ikke afhænger af koncentrationen skal man så stadig skrive udtrykket: v = k * H+? Altså jeg er i gang med en rapport og der er ikke en sammenhæng mellem reaktionshastigheden og H+, så jeg er i tvivl om hvordan jeg skal inddrage udtrykket??
  • Analgetisk effekt

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med at skriv en rapport om salicylsyre og acetylsalicylsyre. Jeg er bare i tvivl om, har salicylsyren overhovedet nogen form for analgetisk effekt? Acetylsalilcysyren kan jo acetylere og fungerer som inhibitor for COX-enzymerne, men hvad med salicylsyren?
  • Kreativt produkt

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har i den her uge projekt uge, og skal aflever et kreativt produkt i morgen sammen med en rapport og jeg er virkelig meget i tvivl om, hvad mit kreative produkt skal være. Mit overemne er "Krise, udvikling og forandring" og jeg har om Muhammedkrisen. Håber virkelig på noget hj...
  • Enzymatisk omdannelse af glucose til fructose

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogen der kan hjælpe med det her spørgsmål? Det er en biologi rapport, der omhander Enzymatisk omdannelse af glucose til fructose.. Hvilken betydning har pH for resultaterne? Hvilken funktion har de to temperaturer? Sweetzyme T er immobiliseret - hvad vil det sige? Hvad b...
  • Grønlandspumpens betydning for Danmark?

    Forumindlæg
    Hej. Sidder lige nu og laver en Naturgeografi-rapport om Grønlandspumpen. Jeg er dog gået i stå ved spørgsmålet: Har disse (Grønlandspumpen) strømninger nogen betydninger for Danmark? Håber der er nogen, der kan hjælpe. På forhånd tak.

Søgninger relateret til fysik rapport DENSITET