Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 13961 til 13980 af 34041
-
Htx eksamen
ForumindlægHej går på Htx 3 årgang nu, og skal til eksamen her til maj. Er begyndt lidt at tænke over hvilke fag jeg skal op i. Ved at jeg skal op i 11 eksamner i alt på 3 år. Har hørt at man skal havde et vist antal skrftlige og mundltlige eksamner. Er der nogen der ved noget om det? -
Vektorregning
ForumindlægHej..Er der nogen der kan hjælpe mig med opgave 1 i standardforsøg maj 2005 med hjælpemidler. Jeg skriver lige opgaven op så folk ikke er i tvivl.A(0,0,3.6)B(-3.2,6.4,10.8)C(0,12.8,3.6)Bestem en parameterfremstilling for den linie, der indeholder punkterne B og C.Den er klaret!Bestem koordinatsæt... -
Ambulance Assistent
ForumindlægJeg er en 16 årig pige som fylder 17 til maj. Jeg er lidt i tænkeboks eller rettere sagt forvirret. Jeg vil rigtigt gerne studere indefor Ambulance uddannelsen,men jeg har fået anbefalet at tage en højere eksamen som STX eller HF inden jeg går videre. Måske nogle der kan hjælpe? ??? Knus en forvi... -
Hjælp engelsk
ForumindlægHej alle sammen, Jeg er i gang med en engelsk aflevering og mistede papirne og desværre vil min lære ikke giv mig en ny. Jeg vil spørge om nogen har Engelsk B HF Eksamen maj 2011 HÆFTE 2 på elektronisk. Det vil være en stor hjælp hvis noglen har den, da jeg skal besvarer og afleverer opgav... -
Procentstigning
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med denne opgave? Den lyder på: Hvor mange procent steg nedbøren fra oktober til November? Nedbør (mm) på et år i San Francisco Jan Feb Mar Apr Maj Jun Jul Aug Sep Okt Nov Dec 111 81 78 35 5 3 1 1 5 31 73 79 -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægUNDERVISNINGSMINISTERIET SKRIVER I DAG 24. maj ”HjælpemidlerSom udgangspunkt er alle hjælpemidler (bortset fra kommunikation medomverdenen) tilladt ved prøverne - såvel i forberedelsestiden som undereksaminationen. En begrænsning i denne generelle tilladelse skal fremgå af fagbilaget eller af lær... -
Optagelsessamtale i Veterinærmedicin
ForumindlægHej.... Jeg har været til optagelsestesten i Veterinærmedicin d. 1 Maj og er nu inviteret til en optagelsessamtale. Er der nogen der har været igennem samtalen som kan fortælle mig lidt om hvad de evt. kunne spørge om? Sidder de med mine papir( eksamenskaraktere, ansøgning, testen osv.....)? ... -
Mat prøve maj-juni1996
ForumindlægHej ville høre om nogle af jer sad inde med folkeskolens afgangsprøve (skriftligt) fra maj-juni 1996 jeg havde lavet alle stykkerne men min mor har smidt dem ud jeg er helt ude af den det skal aflevers imorgen så ville høre om nogle havde lavet den så de evt. kunne sende den til mig normalt er je... -
help me pleas.. i need help!
Forumindlæg1) Hvilken forberedelser var der ved "Skagerakslaget maj 1916" ? 2) Hvilken forberedelser havde rationeringen i det civille samfund? 1) Tyskerne ville lokke de britisk flåder ud i Nordsøen med en rekognosceringsestrade. Som var forberedt af de tyske hovedstyrker, som var uden for syn... -
vinkel i vilkårlig trekant
ForumindlægHvordan finder jeg vinkel A i en vilkårlig/ikke-retvinklet trekant? Trekanten ABC har en linie fra punkt B til linie AC, nemlig D Jeg skal finde vinklen A, hvor jeg kender: vinkel D=120 grader BC=11 AC=22 AB=13 Opgaven er fra studentereksamen maj 2011 (opg. 7 med hjælpemidler) -
Litterært essay - A&P
ForumindlægHej SP, jeg sidder netop med den opgave, at jeg skal skrive et litterært essay over den engelske novelle "A&P" af John Updike. Hvis der er nogle der har et par synspunkter/ analysepunkter de vil ytre, ville det være kanon! Mvh. Jakob, fortsat god 1. maj -
KS Synopsis hjælp.
ForumindlægHF 2. år Jeg skal have afleveret en synopsis på sidste skole dag (11 Maj), mit emne er; Den kolde krig og den nye verdensorden efter 1989 Jeg har hertil fået bilag på i alt 13 stk. Mit spørgsmål er så om der er en eller f... -
Folkeskolensafgangsprøve i Biologi. OMG!
ForumindlægHey alle sammen. Jeg skal op i biologi d. 16 maj. Testen foregår elektronisk i vores skole, dvs at vi udfører prøven på computeren. Jeg ville rigtig gerne høre noget fra jer. Om hvad I tror, jeg kommer op i. Eksempelvis... Jeg er har det nogenlunde svært med faget Biologi. -
Dansk 9. synopsis
ForumindlægDav, jeg skal aflevere synopsis imorgen.. (fredag d. 25 maj) og jeg har værken noget at perspektivere til, eller noget oplæsnings stykke... er der nogen der har nogen forslag? mit fordybelsesområde er: andre udtryksformer fra det 20. århundrede. og jeg har valgt en kortfilm der heder: Eksam... -
Hjælp med Billedanalyse til mundtlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen derude. Jeg har trukket Billedanalyse som jeg skal fortælle om i FP10 mundtlig dansk til maj, men jeg ved ikke hvilket et billede jeg skal vælge og det billede jeg skal fortælle om vil jeg helst gerne have at det er noget fra Det Moderne Gennembrud. Så pleeeeease hjælp med at skr... -
Afgangsprøve forbredelse
ForumindlægHej SP Jeg skal som mange andre 9. klasse op til de afsluttende prøver her til maj. Ville så derfor hører hvordan jeg bedst muligt og effektivt kan forbedre mig til de skriftligeprøver( især dansk og matemati). Er det bare med at hive de tdligere prøvehæfter op eller er der måske nogle af jer ... -
Hjælp meget vigtigt!!
ForumindlægHej har en opgave fra studentereksamen i maj 2002.. dette er opg 3 c. Smykket vejer 175mg og består af guld, sølv og kobber(43 mg). Indholdet af sølv(I)ioner kan bestemmes ved at måle hvilespændingen, som er målt til 69 mV ved 25 c..... elektrodepotentialet i højre halvcelle var 0,741 V... bere... -
fs10 engelsk stil
ForumindlægHej alle sammen, jeg vil bare høre om der er nogen der skulle ligge inde med en engelskstil fra fs10 maj-juni 2005? Stilemnerne i hæftet er: First impressions, Someone´s watching you og How to tell a winner? Jeg håber meget på, at der er nogen der vil hjælpe mig, da jeg ikke lige har haft tid ti... -
Essay om opdragelse
ForumindlægHejsa! Er der mogle som har skrevet et essay om opdragelse ud fra teksterne "I lommen på ungerne", "Du skal ære din fader og moder" og "Dovne børn". Teksterne kan findes i eksamenssættet fra d 10. maj 2005. Mangler nemlig lidt inspiration til at komme i gang. Håber d... -
Produkt til historie
ForumindlægVi har til eksamen i 9. klasse trukket historie. Emnet vi trak var "ismernes magt" og vi har virkelig brug for ideer til produkter, som vi kunne lave! Håber i vil hjælpe os, da vi allerede skal aflevere det d. 25 maj. På forhånd tak!
