Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 14021 til 14040 af 60468
-
Dansk eksamen essay
ForumindlægJeg har trukket essay som fodybelsesområde, og hertil skal jeg finde et essay, der har noget med identitet at gøre - jeg skal kunne perspektivere til “ Mødet med Babooska” og/eller “Hindbærsnitter” Jeg håber inderligt på hjælp, da jeg er helt igennem LOST! På forhånd tak. -
forsøg til naturfaglig eksamen
Forumindlæghej vi er 2 piger der skal op i naturfags eksmane i juni. vi har trukket udledning af stoffer og har valgt tøjproduktion men vi mangler et sidste forsøg og vi er blank for ideer. vi har allerede et forsøg hvor vi lægger en ny trøje i vand for at se hvor mange kemikalier og farvestoffer der bive... -
Darwin i AT-eksamen
ForumindlægVi er i gang med vores AT-synopsis og ville høre om der er nogen, som evt. har nogenlunde samme emne eller bare gode ideer til lidt hjælp. i forbindelse med darwin arbejder vi med redegørelse for hans evolutionsteori og hvilke samfundsmæssige forhold der lå til baggrund for teoriens tilblivelse. ... -
mundtlig mat-eksamen??
Forumindlæghej..jeg skal snart op i matematik og er ikke helt sikker på hvordan det foregår...skal man bare bevise en formel...eller...på forhånd tak :-) -
Matematik A eksamen
ForumindlægHej derude Hvordan gik eksamenen for jer i dag i matematik A? -
eksamen 3-årigt u. hjælpemidler
ForumindlægEr vi ikke enige om, at den var utrolig nem? Nå, men vil høre hvad I fik i sidste opgave 10? -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i matematik mundtlig på A-niveau. Jeg forberede mig og er stødt på ordene "grundlaggende trigonometriske begreber. Hvad kunne disse begreber være? enhedscirkel, cos, sinus osv? -
Der har været eksamen i dag
ForumindlægDet lader til, at der har været eksamener i dag, håber ikke jeg har hjulpet nogle til at snyde.... -
Bio Eksamen - Minimumslov.
ForumindlægHej Nogen der kan forklare mig princippet i figuren ? .. det er noget med minimumslov og planter.. Jeg er total lost :(( biologibogen.systime.dk/fileadmin/filer/figurer/2.06.jpg -
Freddie Freeloader - Musik eksamen
ForumindlægHej alle sammen,! Kunne godt tænke mig at få lidt hjælp, til hvad i synes jeg skal komme ind på med nummeret: Miles Davis - Freddie Freeloader Hvordan skal jeg gribbe det hele an, er meget i tvivl! Mvh. Mikkel -
Dansk mundtlig eksamen - Novelle
ForumindlægHvad er de typiske kendetegn for Naja Marie Aidt noveller? -
Fosterdiagnostik- biologi eksamens spørgsmål
ForumindlægBeskriv en menneskecelles opbygning med inddragelse af de forskellige organeller samt opbygningen af det genetiske materiale? Forklar hvordan en celle kopirer sit DNA? Forklare hvordan cellerne i et foster deler sig? Beskrive hvordan man med forskellige formål kan undersøge det genetiske mater... -
Mundtlig eksamen - krimi
ForumindlægGoddag.. Jeg har lige været opppe at trække parallelteksten "J'ai dansé avec une morte", som handler om en fyr, der tror han har snakket med en død pige, men finder ud af, at det var hendes tvillingesøster.. Vi har i forløbet "Krimi" gennemgået teksterne "Le Pre... -
ENERGI, eksamen imorgen s:
Forumindlæghej IGEN .. er der nogle der kender nogle geniale forsøg til emnet 'energi' ?? hvad der ville være godt at tale om ? ved godt emnet er rimlig bredt, derfor mangler jet hjælp til at korte det lidt .. tak .. -
Spørgsmål ang. eksamen!
ForumindlægSproglig studentereksamen i old, gammel reform! 1. Hvis jeg trækker Herodot, får jeg så udleveret et stykke fra en specifik historie, eller skal jeg mere forklare overordnet om Herodot og hans skrivemåde? 2. Min klasse har valgt at komme op i et ukendt billede, men får jeg det med ind i forbere... -
Mundtlig eksamen B niveau
ForumindlægSkal man give et referat af teksten eller skal man analysere den? -
Hjælp til syrer og baser eksamen haster.
ForumindlægHej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak. -
Eksamen i A-fag
ForumindlægHej :) Skal man op i de A-fag man har i sin studieretning? -
HASTER Historie eksamen imorgen
ForumindlægHej, jeg sidder i mine 24-timers forberedelse med emnet "DK i verden, udenrigspolitik, EU og globalisering". Jeg er heeeelt lost, for det er jo mange ting man skal ha' styr på her, så jeg tænkte om i havde nogle råd til nogle problemstillinger? Tak på forhånd -
24 TIMERS EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej jeg har trukket: Stunde null Text: "Geschäft ist Geschäft" HVIS DER ER NOGLE DER HAR NOTER ELLER LIGENDE SÅ SEND MEGET GERNE!!!!!!!
