Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14041 til 14060 af 109300
-
fedtstoffer
Forumindlæghey jeg skal i forbindelse med min studieretningsopgave lave et forsøg imorgen men jeg har et problem, jeg har fået udleveret en forsøgsvejledning hvor der står "ekstraktion af fedtstoffer" jeg ved bare ikke hvad ekstraktion betyder:( nogen der kunne fortælle mig det hurtigt? -
er det her rigtigt???
ForumindlægA larger part of fashion companies are run by financiers than earlier? det er om run det er rigtigt... og evt. hvorfor -
RUC
ForumindlægHej, Jeg kunne godt tænke mig at læse på RUC og har kigget på studiet "Internationale udviklingsstudier" dog er jeg lidt i tvivl om hvad man skal søge ind på. I følge UG.dk skal man søge ind på deres basis samfundsfalige studier, men når man kigger på adgangskrav står der to; Samfund... -
gramma
ForumindlægJeg skal rette disse sætninger og forklare mine rettelser med grammatiske termer mm. 1) He said he wanted to go and lie down. Because he felt sick with worry. Skal punktum ik slettes? men hvad er grunden, er det 'fordi bisætningen hører til den foranstående hovedsætning'? Og er der fler... -
Konkurrenceevne!!
Forumindlægskriver i øjelbikket SRP i IØ og VØ. skal vurdere hvordan en virksomheds konkurrenceevne er blevet påvirket af outsorucing/insourcing. men ved ikke hvilke teorier jeg kan koble på? please hjælp mig, har simpelthen ingen anelse om hvodan jeg skal gøre :-/ -
AT-emne + fagkombination
ForumindlægHej. Som I nok ved, så har vi i år i AT fået emnet: Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Jeg har nogle emner i tankerne: - Coca Colas historie og gennembrud - Damptoget/Jernbane - Flyvemaskinen (Wright-brødrene) - Telefonen (massekommunikation) - Darwin og konspiratio... -
Er der nogen, der vil rette fejlene i nedenstående tekst?
ForumindlægEr der nogen, der vil rette fejlene i nedenstående tekst? Here I am waiting, I'll have to leave soon = Her venter jeg, jeg er nødt til at tage afsted snart Why am I holding on? = Hvorfor bliver jeg ved? We knew this day would come, we knew it all along = Vi vidste, at denne dag ville ko... -
EBITDA - Hvordan?
ForumindlægEr i gang med at kigge på en virksomheds årsregnskab, men deres EBITDA står der desværre ikke direkte. Hvilke tal skal jeg bruge for at finde ud af hvad EBITDA er?? På forhånd tak -
nitrifikation
ForumindlægHvad sker der i nitrifikationsprocessen og hvad gør den? -
Beregne motorens afgivne effekt
ForumindlægHej, Jeg er igang med at øve nogle opgaver, for at forberede mig på den kommende eksamen i Termiske Maskiner. Jeg står med en opgave der lyder følgende: En motor får tilført 15 liter brændstof pr. time. Brændstoffet har en brændværdi på 48.900 kJ/kg og massefylden er 890 kg/m^3. Beregn motorens... -
Primærproduktion
ForumindlægHej. Hvilke faktorer er af betydning for primærproduktionens størrelse? Er det sådan noget som sollys, indholdet af næringssalter, sigtedybden, ph osv.? -
sprog
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om, der er nogen af jer, som ved hvordan sprog er opstået, jeg mener, hvordan der har udviklet sig i gennem årene, så som jeg har undersøgt, findes der optil 3000-6000 sprog i verden. Jeg har også hørt hvordan sprog har udviklet sig, men desværre kan jeg ikke ... -
Logistisk model til spørgeskema
ForumindlægHej, Er der nogen der har styr på den logistiske model i forhold til analyse af spørgeskemaer? Jeg kan ikke finde ordentligt materiale til det og ville høre om nogen kan hjælpe mig? -
oversættelse
ForumindlægHej derude. Er der ikk nogen af jer der vil rette min oversættelse igennem for fejl.. Synes den er svær. :S - men har gjort det så godt jeg kunne. Never in his life colonel had Griffin has such like a difficult passenger than Miss Simpson</o:p> Aldrig I hele sit har Oberst Griffin haft... -
Thebedi and Paulus_Country lovers
Forumindlægwhat mean is by the river in the history -
SMAGSLØG? (igen)
ForumindlægHej.. Er der nogen som kan hjælpe mig med, at lave en teori om stoffet PTC (phenyl-thio-carbamid)??? -
Apartheid
ForumindlægNogle der vil være søde at, forklare mig baggrunden for Apartheid. Altså hvorfor det lige var de sorte det gik udover osv. bare ganske kort :-) Tak Laura -
Medialogi optagelse
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde medialogi inde på optagelse.dk - Ved I hvad dette kan skyldes? På forhånd rigtig mange tak : ) -
Hvad er foregrounding
ForumindlægKære Studiepotalen jeg har bruge for hjælp med spørgsmålet nedenfor tak på forhånd. Hvad er foregrounding? – og hvordan kan man som skribent foregrounde en tekst? -
skriftlig dansk!
ForumindlægHej, hvor kan jeg de sidste par års opgaver i skriftlig dansk (studentereksamen)??... evt. HF-eksamen sæt?
