Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14141 til 14160 af 35989
-
Dansk til spansk haster hjælp (:
ForumindlægHey' en der kan hjælpe mig med det her oversættelse, fra dansk til spansk (: Har brugt google til nogle af dem men de giver ikke mening. 1. Hvornår begynder du urset i spansk? Når jeg er færdig med IT kurset. Før du begynder, vil jeg derne vide det. 2. Så længe du følger kurset, vil jeg hj... -
Hjælp
ForumindlægHvornår kan man se FSA opgaverne for år 2014? -
kan man stadigvæk gange sit gennemsnit op, hvis man dropper ud og starter igen
Forumindlægjeg har ikke allerede tænkt mig at droppe ud af min uddannelse, sad bare lige og tænkte om det var muligt stadigvæk at gange sit gennemsnit op hvis man dropper ud af sin igangværende uddannelse og starter på en ny inden 2 år er gået... er der nogen der ved det? altså om det man kan gange op fraf... -
Kildekritik
ForumindlægHej, Er der nogle, der har en skabelon for kildekritik? Altså hvordan skal man bygge det op osv? Og hvordan kan man have et flow i sin SRP, når man skal inddrage en kilde? Håber virkelig, at I kan hjælpe. TAK! -
Tage HF fag over sommeren?
ForumindlægHej kære studievejledere, Jeg er ved at tage en fuld HF nu på enkeltfag. Men da jeg gerne vil være færdig om et år så har jeg travlt. Mit spørgsmål er så, hvis det er nogen skoler der tilbyder elever sommerundervisning? Jeg har brug for at tage Samfund B i sommer, så at jeg ikke skal læse 5 fag e... -
Differentiering af funktion med ln()
ForumindlægHey Dette stykke er i mit vejledende eksamenssæt for Mat B skriftlig uden hjælpemidler. 4*ln(x2+2) Hvordan klarer jeg den uden hjælpemidler? -
Hvordan skriver jeg min Konklusion??
ForumindlægOverskriften siger sig selv. Hvordan skriver man en konklusion?? -
Engelsk
ForumindlægHej. Hvis man skal ind til engelsk prøven og skal til sidst skrive en kort tekst, hvordan griber man det an? hvordan starter man og hvordan slutte man så det bliver godt? der må være noget der igen. -
Engelsk stil
ForumindlægHej jeg har fået en engelsk stil for som hedder "dress". En af mine venner lavede den i 2010 og har lige sendt den til mig. Mit spørgsmål er om jeg kan blive busted i at sende den, som den er til min lærer. Vores gymnasium bruger hjemmesiden "urkund", hvor de kan se om man har... -
Begreber !
Forumindlægjeg skal op til mundtligg dansk. Kan i liste alle begreber op, som ekspressionisme, alle de ting man kan analysere med i forhold til digt, folkevise, novelle, folkeeventyr osv. -
Til jer på supplering/3 år.
ForumindlægHar flere spørgsmål, som har gået mig lidt på. Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg vil gerne høre erfaringer fra jer andre. Jeg læser på Aarhus Universitet, og bliver nødt til at tage alle mine suppleringsfag i København. Pendler I frem og tilbage, eller er I flyttet i derover? Jeg er lidt skeptisk f... -
Spansk Terminsprøve 2011
ForumindlægHej, jeg har lige været til spansk terminsprøve. Jeg er sindsygt dårlig til spansk, så har ingen idé om jeg overhovedet består, ud fra det jeg har leveret i dag. Derfor kunne det være rart, hvis nogen af jer spansk ekserter, der lige kunne vurdere den? :D Her er opgaven: Le ètica A. Trad... -
svar på skema tager 2 min
Forumindlægjeg har bruge for svar på spørgskema til projekt . https://docs.google.com/forms/d/1HDPdf61g_JrCsZzHjoqwtBk-jzDrHfxnF1d8hFJ5hkU/edit#responses -
Helt ude og skide med Mat A karakterer
ForumindlægHej alle Er sådan set ret så meget ude og skide, med henhold til mine mat karakterer.. min mat lærer er ikke specielt god til at formidle, men det er dog i sidste ende mit eget ansvar at tage hånd om mit problem. Jeg tænkte på om der er nogle der har nogle gode fif til hvordan man kan oppe sig h... -
metode og teori
ForumindlægJeg er som de fleste andre i gang med mit AT-projekt. Jeg har valgt fagene samfundsfag og historie og jeg skriver om de sociale mediers rolle i oprøret i Egypten. Jeg skal i min opgave redegøre for de sociale mediers rolle i det senmoderne samfund med særligt henblik på de sociale mediers demok... -
Hjælp til første samf opgave
ForumindlægHey :) Har samf på A niveau i 1g og har aldrig skrevet en opgave før.. Min problem formulering lyder således; Undersøg hvilke argumenter der er for hhv. en afskaffelse/kraftig reducering af efterlønsretten og en opretholdelse af den nuværende efterlønsordning. Besvarelsen skal tage udgangspunkt... -
Hjælpe lærer til Økonomistyring
ForumindlægJeg har brug for en hælpe lærer til Økonomistyring. Håber du kan hjælpe mig. -
Spg ang dansk eksamnen
ForumindlægHvis man i “ret fejlene” i dansk eksamnen overstreger noget, som ikke er en fejl, indgår det så som en fejl? -
Oversættelsesprogram som virker offline?
ForumindlægHej, Jeg skal meget snart op til skriftlig spansk. Er der nogen der kender til et oversættelsesprogram som virker offline? Tak på forhånd. -
synopsis - tekst
ForumindlægSkal fordybe mig i et eventyr eller en fabel i min dansk synopsis. Er der nogen der kender en tekst med en god morale eller etik ?:)
