Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14181 til 14200 af 35989
  • Mundtlig dansk

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville lige hører om der er nogle der har en ide om hvor mange analysepunkter det er klogt at have, ved nemlig det er dumt at have alt for mange, men er meget i tvivl om hvor grænsen går henne
  • Sansynlighedsregning

    Forumindlæg
    Hvad vi det sige at en stokastisk variabel er binomialfordelt? Begrund formel: P(X=r)K=(n,r)*p^r*(1-p)^n-^r som bruges til udregning af binomialsansynligheder.
  • krydsningsskemaa

    Forumindlæg
    Jeg skal via et krydsningskema vise at et forældrepar kan få afkom /et barn med svær anatæmi. Hertil skal genotyper angives og symptomer for alle i familien. nogle der kan hjælpe på veej
  • afvikle terminsprøverne 2x om året

    Forumindlæg
    Hej jeg går lige nu i tiende klasse, og har sidste gået i niende klasse. Lige nu havde vi terminsprøver i december måned, men også vil vi i marts måned igen afvikle ny terminsprøver for 10. klasse. Det samme havde vi sidste år med niende klasserne. Hvorfor skal man afvikle terminsprøverne 2x, o...
  • Snit til universitet

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er snart færdig med 9.kl, og tænker på om, hvilke karakter der tæller når man skal videre fra gym til uni.er det standpunkt karakter eller de sidste eksaminer, som afgør ens snit til, at søge ind til uni.
  • Egnet

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg har fået at vide at jeg er uddannelseparat, og skal på HTX efter sommerferien :-) det jeg vil spørge jer om er, om lærerne kan ændre på det? Og er afgangseksamen meget vigtigt, da jeg har fået at vide, at jeg er egnet? Håber på et svar. Tak på forhånd ;-)
  • Optagelse.dk besvær (videregående uddannelse ansøgning)

    Forumindlæg
    Hje med jer! Jeg skal til at søge ind på en uddannelse via kvote 2. Uddannelsen kræver at jeg skal have bestået Mat B. Mat B skal jeg have suppleret via GSK, og jeg starter på kurset her den 31. Marts. Inde på optagelse.dk er der noget, der forvirrer mig. Der står: "Beståede og forventede be...
  • Outlier

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med en opgave og er blevet lidt i tvivl om hvordan man finder ud af om noget er en outlier Jeg håber der er nogen derude som kan hjælpe Opgaven lyder således Bestem kvartilbredden, og benyt denne til at undersøge, om den højeste elev i klassen er en outlier. Det udviedek...
  • Hjælp til oplæsningsstykke

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der har et oplæsningsstykke til maleriet “en saaret arbejder”?
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hey alle. Jeg er 2g nu, og skal forhåbentlig i 3g til sommer. Jeg skal have et snit over 2, for at komme videre. Hvad for nogle karaktere kigger de på, er det de afsluttende b fag de også kigger på?
  • Eksamensopgave maj 2023

    Forumindlæg
    Hvor kan jeg finde Eksamensopgaven maj 2023 tii HF matematik B + evt. en løsningsvejledning ?
  • Benyttelse af løste matematiske opgaver

    Forumindlæg
    Man ser undertiden et ønske om at kunne få, eller blive henvist til, en færdig løsning på en given opgave eller et helt opgavesæt. Det ønske kan have forskellige formål: - at få et hurtigt og nemt resultat halet i hus, uden i øvrigt at have reflekteret nærmere over opgaven, - at kunne kontro...
  • mit udtræksfag i dansk mundtligt identitet Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hey jeg skal til afgangsprøve her til sommmer, og jeg har trukket "identitet" som emne i mundtelig dansk, men jeg ved ikke hvad de mener om emnet skal jeg finde en bog der fortæller om at være anerledes i samfundet eller skal jeg fortælle om mit identitet? Tak på forhånd
  • PÅ ET TIDSPUNKT I FORÅRET

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg har VIRKELIG VIRKELIG brug for hjælp til analysen af Helle Helles "På Et Tidspunkt I Foråret" (1996), til min mundtlige dansk FSA. Nogen som kan hjælpe? Især mht. personkarakterestik og symboler mvh.
  • FS10 Engelsk - SYG!

    Forumindlæg
    Hej jeg føler jeg er ved at blive godt syg og skal til matematik skiftlig idag selvom jeg har det sygt dårligt. Hvis jeg har det værre imorgen til engelsk skriftlig kan man så sygemelde sig? eller hvordan er reglerne for det?
  • Oplæsning til sat ud

    Forumindlæg
    Nogle gode forslag eller hvor man kan læse hvad Erik Heningsens skriveteknik var?
  • Kender du novellen "Hvorfor?" af Janne Teller?

    Forumindlæg
    Hej people. Jeg vil lige spørge om der er nogen af jer der har arbejdet eller blot kender novellen "Hvorfor?" skrevet af Janne Teller? Den er meget speciel, hvis du har så skriv en kommentar. Tak :-)
  • Irsk historie

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et spørgsmål vedrørende den irske historie. Hvad ligger til grund for at de irske katolikker og de britiske protestanter hader hinanden så meget?? Tak på forhånd
  • Gamma-stråling

    Forumindlæg
    Hej. Ved isoptopkortet skal man med Alfa-strålingen 2 til venstre og 2 op. Med Beta-strålingen er det 1 venstre og 1 op. Men hvad med gamma-strålingen? På forhånd tak. :)
  • analyse

    Forumindlæg
    Hej hvad kan jeg analysere en tekst med? mange punkter ville være dejligt :)