Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14201 til 14220 af 35989
-
FS10 Dansk mundtlig - ændre synopsen?
ForumindlægHej jeg skal op i fs10 dansk mundtlig her på næste fredag og til mit oplæsningsstykke har jeg skrevet sidetal, men sidetallet er forkert, men linjetallene er rigtige (hvilket jeg først lige har fundet ud af) Reglerne siger jo at man gerne må tilføje/ændre lidt på synopsen må man gerne sige a... -
Det moderne gennembrud ( Kvindes stilling)
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive min første store opgave i 1g. og det er DHO. Jeg har valgt at skrive om " Kvindes stilling i det moderne gennembrud". Jeg mangler kun lidt og skal afleverer den på torsdag. Jeg vil bare have en der kan læser min opgave igennem og kommer med gerne k... -
AT - metoder
ForumindlægHej Jeg skal analysere en film i faget dansk i AT, men problemet er hvilken metode skal jeg bruge? Jeg ved det virkelig ikke... Håber der er nogen der vil hjælpe mig!! -
hydroxygrupper
ForumindlægHvad er det? :-) -
Statistik: Hyppighed, frekvens, ikke-grupperede såvel som gruppede
ForumindlægJeg har et spørgsmål omkring statistik, det er ikke min stærke side, så i må gøre det så enkelt som muligt med jeres forklaringer. Forklar - gerne ud fra eksempler - om hyppighed og frekvens for såvel ikke-grupperede som for grupperede data. Forklar også hvordan man udregner middeltal for sådann... -
Dumpet eller ej?
Forumindlæghej alle. Jeg kan ikke finde ud af om jeg dumper fysik C. Hvis jeg får 00, men har årskaraktær på 4 er det så ikke bestået fordi gennemsnittet er over 02 sammenlagt? -
Optagelse.dk gennemsnit
ForumindlægHej SP, Skal til at søge videregående uddannelse, og dette skal jo gøres over Optagelse.dk. Dog kan jeg ikke se mit gennemsnit i det grå felt, under fanen "Adgangsgrundlag" - og dette kan jeg ikke forstå, da jeg har afsluttet STX, og da mit eksamensbevis også ligger derinde. Hvordan ka... -
Læreplads af kim fupz
Forumindlægnogle der har synopsis af Læreplads skrevet af kim fupz -
karakter i 1.g
Forumindlæghej. hvor meget af det som man laver i 1g kommer til at stå på beviset? jeg ved at NV og AP gør og nogen siger at de afsluttende fag kommer også til at stå på beviset, men hvad med DHO, standpunktskarakterne og de karakter man får efter prøverne til sommer? jeg håber at nogen kan hjælpe, og på ... -
Fransk hjælp!!
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde eksamenssættet for Fransk A begyndersprog stx 2018? På forhånd tak! -
Brain stormning - Engelsk hjælp
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en brain stormning på hvad jeg tænker på, når jeg høre ordet USA og New York. Så skriv alt ned hvad du tænker, det kan være alt fra kendte mennesker, seværdigheder til alt muligt andet. :) - Tusinde tak på forhånd -
Er det jeg har lavet rigtigt?
ForumindlægJeg har den her opgave (vedhæftet) Og det her er hvad jeg har lavet: Ud fra grafen ses det at f(0) = 4 dermed kan man bruge tangentligningen f(x0)+f'(x0)*(x-x0) til at isolere f'(0). Således: 4 + f'(x0) * (0 - 4) 4 + f'(0) * (-4) = 0 f'(0) * (-4) = -4 f'(0) = -4 ... -
Hjælp til terminsprøve
ForumindlægJeg skal på mandag og tirsdag til terminsprøven. Jeg vil gerne forberede mig men ved ikke hvordan? Mandag bliver færdighedsregning og problemregning og tirsdag bliver skriftlig opgave. Jeg er så nervøs og ved ikke hvad jeg skal gøre. Håber der er nogen derude der kan hjælpe og kan komme med gode... -
HAR BRUG FOR HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve i matematik, vil derfor gerne være forberedt. Har i gode tricks eller evt. en portalen hvor man kan øve sig. Gerne en gratis øve side. :))) - Det VIRKELIG vigttigt for mig at bestå. MVH. Sofia... -
Jeg går i 2.g STX og jeg vil gerne skifte til HF - HJÆLP
ForumindlægJeg har et vigtigt spørgsmål. Jeg havde virkelig nogle hårde tanker om at skifte til en anden studieretning under 1.g, men det lykkedes mig aldrig ligemeget hvad fordi jeg var meget sent på den og nu står jeg så i 2.g i samme studieretning. Dog er der jo nye HF'er, kan man godt skifte til en ... -
Hvad er et residualplot?
ForumindlægHvad er et residualplot? Og hvordan tegner man et residualplot for en regression? -
Biologi. - Akut hjælp :)
ForumindlægBIOLOGI ?? Hej allesammen Jeg skal op i NV jeg dog bare i tvivl om et forsøg der omhandler “respiration i spirende frø” Er evt. Nogle af jer der har lavet den? ?????? Kort om forsøget, der 2 kolber i den ene er det kogte spirende frø og i den anden er der friske. I hvilken kolbe vil en glødende... -
Brændselscelle
ForumindlægVi lavede et forsøg med brint biler, hvor Brændselscelle og sollys indgik. Hvilken påvirkning havde de 2 ting på brint biler forsøget. -
Fermats metode til tangentbestemmelse
ForumindlægHej. Jeg har et eksamensspørgsmål, hvor jeg skal gennemgå fermats metode til tangentbestemmelse. Og dette har jeg gjort. Efterfølgende skal jeg lave en sammenligning med moderne differentialregning, hvilket jeg er kørt død i. Jeh har vedhæftet det dokument, som jeg skal tage udgangspunkt i. Er ... -
Termins prøve 9. Klasse
ForumindlægHejsa, jeg skal op til temins prøve i matematik, så ville høre om det er muligt at dowenlode alle termins prøve opgaverne tilbage til år. 2000, så man kan få alle svarne, og måske være heldig og få den opgave man har dowenlode. Ser frem til at høre fra jer, mvh. Lasse
