Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 14221 til 14240 af 23766
-
tegninger af spændningskilder
ForumindlægHej jeg vil lige høre om der er nogen herinde der ved, hvor jeg kan hente tegninger til fysik henne. Jeg står og mangler en tegning til en spændningskilde!.. På forhånd tak -
hjæælp, studieretningsopgave haster
Forumindlægjeg skal gennemgå vha. fysikken hva der sker når en cykel gennemkører et sving. jeg ska inddrage forskellige typer cykler. er der nogen der kan hjælpe mig? på forhånd tak -
Baggrundsstråling
ForumindlægHeeeej jeg har fået en opgave for i fysik og jeg skal skrive om baggrundsstråling. jeg ved bare ik hvad det er og vil meget gerne vide det, så er der nogle derude som vil hjælpe mig med det?? PLEASE!!!!!! -
Færdiggør formlen
ForumindlægJeg har en opgave i faget fysik/kemi, som jeg gerne vil have hjælp til. a) Færdiggør formlen (skriv ioner og de nye kemiske forbindelser): Mg + HCI --> _________ + _________+__________ --> _________ + ____________ -
SRP foto
ForumindlægHej .. Jeg skal skrive SRP i kemi/fysik som omhandler Fotografier. Er det nogle der har skrevet SRP før med emnet foto-kemi (fremstilling af fotografier) Eller kan hjælpe.. Håber på hjælp :) -
Afgangsprøve
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
Vær sød og hjælpe mig :-D
ForumindlægEfter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen?? -
nem opgave.. bar ik for mig!
ForumindlægNogen der vil hjælpe med det her fysik?bestem bølgelængden af lys med frekvensen 6,2*10^14hzJeg vil gætte på man skal bruge bælgelængdens grundligning men kan ikke helt bruge den når jeg har to ubekendte!Nogen der vil hjælpe? -
HASTER!!!!! Model for spændingskilde???????
ForumindlægHej alle samme, har stækt brug for hjælp fra dem der er super kloge til fysik og ogde til at at forklare: For jeg aner ikke hvordan jeg forklare; hvad er den generelle model for spændingskilden?? Tusinde tak på forhånd:D -
skriftlig karakter i gym.
ForumindlægHey!Jeg skal til skriftlig eksamen i engelsk, dansk og fysik. Hvad dælen skal jeg så bruge min skriftlige årskarakter til? For den eneste karakter der tæller er vel den jeg får til den skriftlige eksamen ? -
Opgaver hjælp_=)
ForumindlægHej derude.. jeg har en fysik opgave som jeg ikke rigtig kan forstå altså jeg ved ikke hvilken formel jeg skal bruge til opgaven.. HAr vedhæftet filen:) håber i kan hjælpe mig -
Hjælp til ligevægt
ForumindlægHej Jeg har 3 simple opgaver, der skal løses, men da jeg næsten er en nybegynder til fysik, så har jeg svært ved at se hvordan fremgangsmåden skal være. Opgaverne er vedhæftet, og ville være glad for, hvis der var en der forklarede mig hvordan man løser dem. Tak :) -
radon
ForumindlægHeej folkens... Mangler lidt materialer til min SRP opgave, som handler om henfaldskæder og radon i fagene mat og fysik. Nogen kender nogle gode materialer? -
Godt tegneprogram?
ForumindlægHeykender I noget godt tegne program til fx at tegne "fysik/kemi-ting" (kolber, bunsenbrænder o.l)Er der et sted man kan downloade sådan et program gratis? -
HJÆLP!! Med lyden i musikken?
ForumindlægJeg skal fremlægge i fysik imorgen, altså jeg har valgt at fremlægge om lyd og musik. Jeg vil spørge, om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde nogen forsøge? -
Kredsløb
ForumindlægHej jeg har linket opgaven alt hjælp kan bruges, men forklar gerne meget enkelt/ tydeligt da jeg har svært ved at forstå fysik. Mange tak på forhånd. -
Maj 1997 løsning
ForumindlægHej - jeg sidder og har både fysik og kemiaflevering for til i morgen, men kemiafleveringen er mere end hvad jeg lige umiddelbart kan nå.Er der nogen der ligger inde med løsninger til eksamensopgaverne fra Maj 1997? -
Hvordan måles pH
ForumindlægHej, jeg er i geng med fysik opgave. En af opgaverne lyder sådan: Hvordan måler man pH (pH-værdien) Hvis nogle kunn hjælpe mig dette spørgsmål kunne det hjælpe en del Tak på forhånd. -
Halveringstykkelse for aluminium
ForumindlægHej alle!.. Jeg kunne godt tænke mig at vide halveringstykkelsen for aluminium ved gammastråling?.. Det burde stå i "Databogen" men kan ikke finde det..Nogle der kan hjælpe - er lidt på skideren!..VH fysikeren :P -
udtrække fedt fra peanuts??
ForumindlægHejj.. Jeg har en opagve i kemi/fysik, hvori hvordan man kunne ekstrahere/udtrække fedtet og saltet fra en portion peanuts? Og hvordan man henholdsvis kan teste om peanuts indeholder umættede fedtstof? Plzz hjælp.
