Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14301 til 14320 af 25907
-
Karakterer!
ForumindlægHvad skal man regne med ville være et godt gennemsnit for at komme på universitetet? Please svar og jeg spørger ikke kun om gennemsnit i engelsk jeg mener bredt over alle fag -
Eksaminer
ForumindlægEr der nogle, der gerne vil rette mine skriftlige eksaminer i engelsk og dansk og fortælle mig, hvad I ville give mig af karakter for det jeg har lavet og hvorfor? [email protected] -
hvordan siger man det?
ForumindlægHvordan siger man: "gå hjemme fra" eller "løbe hjemme fra" på engelsk? Run away ? -
Rettelse af meget kort tekst
ForumindlægHej er der nogen der ville hjælpe mig med at rette nolge fejl igennem med en kort engelsk tekst jeg selv har skrevet:)? mange tak på forhånd -
PRIVATUNDERVISNING
ForumindlægJeg søger en der kan hjælpe min 11 årige datter med engelsk i form af privatundervisning. Vi er bosiddende i Hjerting, ved Esbjerg. -
Tips til Prøve .,
ForumindlægHeij ., Jeg skal op i engelsk prøve i morgen : FSA ., Er der nogen som har nogle gode tips til selve prøven ? -
kendt tekst ?
Forumindlæghey :-) Når man skal til eksamen på A-niveau (engelsk) 3,G sproglig gammel reform selvfølgelig.. er det da, en kendt eller en ukendt tekst man kommer op i ?? MVH edocani -
Til de sanglystne...
ForumindlægHer er en rigtig god sang til alle kemitilhængere... http://www.privatehand.com/flash/elements.html (den er på engelsk) Prøv om du kan følge med... -
Fancy ord for døgnrytme???
ForumindlægFindes der på engelsk et ord for døgnrytme, eller er jeg nødsaget til at stykke et sammen? Håber der er nogle derude med et større ordforråd end jeg selv.. -
Årsprøver
ForumindlægHej alle. Jeg er i tvivl om årsprøverne i gymnasiet. Hvordan forgår det? Skal man nødvendigvis op i engelsk årsprøve eller er det noget som bliver trukket? Det er generalt det hele om årsprøver! På forhånd tak :) -
A heavier burden
ForumindlægHej :) Er der nogen der har lavet eksamensoplægget i engelsk a niveau fra 2005 der hedder A Heavier Burden?? -
Fordele og ulemper
ForumindlægHvordan ville man korrekt oversætte "fordele og ulemper" til engelsk, hvis man snakker om at ville finde fordele og ulemper ved et bestemt emne? -
Hvordan beskriver man metode i SRP/SRO?
ForumindlægHvordan beskriver man metode i srp og sro opgaven? Jeg har IØ og Engelsk, skriver sro på hhx. -
hvordan siger man
ForumindlægHvordan siger man følgende på engelsk: Det kommer an på hvem, man er, og hvad man føler, og hvor stærke ens følelser er. PÅ forhånd tak.. -
Rettelse
ForumindlægHej, er der en der hurtigt gider at skimme min engelsk stil for fejl? den er ca. 3 sider lang. Jeg sender den på mail, hvis du gider! -
Lies af Glenda Adams
ForumindlægHJÆLP!! Jeg har utrolig meget brug for hjælp til en engelsk stil!! Novellen hedder Lies, og jeg ville være meget glad(!) hvis der er en der vil hjælpe. -
Ideer til emne?
ForumindlægHey ! Jeg skal fremlægge et valgfrit emne i engelsk torsdag. Nogen der har nogle gode ideer? -
Komma
ForumindlægHej Hvordan sættes det grundlæggende komma i engelsk? Ligesom der på dansk skal være 2 sæt subjekt og verballed før man kan sætte et komma. -
har brug for hjælp hurtigt
Forumindlægdet er en engelsk oversættelse hvor jeg skal oversætte, men der er en særning jeg er lidt usikker i det er ''livet skal leves med godt og ondt'' -
Oversæt: "Virker som..."
ForumindlægJeg beder om at få følgende sætning oversat til engelsk: "hun fungerer/virker som en førstepersons-fortæller." ???
