Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 14301 til 14320 af 23766
-
Magneter og vand
ForumindlægHej alle.. Er mega dårlig til fysik osv. og blev pludselig i tvivl .. KAN EN MAGNET TÅLE AT KOMME I VAND ? Svar gerne hurtigst muligt.. På forhånd tak.. - Mia Maja -
Kernefysisk skrivemåde.
ForumindlægHej. Står her med en opgave i fysik, om at man skal skrive kulstof 12-13 og 14 på den kernesfysiske skrivemåde, og forklar hvordan de 3 atomkerner adskiller sig fra hinanden. Tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig med den? -
Kernefysiske skrivemåde.
ForumindlægHej. Står her med en opgave i fysik, om at man skal skrive kulstof 12-13 og 14 på den kernesfysiske skrivemåde, og forklar hvordan de 3 atomkerner adskiller sig fra hinanden. Tænkte på om der var nogen der ville hjælpe mig med den? -
SSO ?
Forumindlæger der ikke en, som har skrevet SSO i fysik, der måske vil lade mig læse den ? Jeg forstår ikke rigtig hvad den skal indeholde, og min lærer er ikke til meget hjælp. hvis der var en var havde lavet en hvor der ikke indgår forsøg i ville det være rigtig dejligt :) -
Gode råd/rettelse af en synopsis
ForumindlægHej jeg sidder med en synopsis, der omhandler atombomber under fagene Dansk og Fysik. Er der nogen som vil tage et hurtigt kig på mit talepapir ? og hjælpe med metoder ? På forhånd tak :) -
Arbejdssætningen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal til eksamen i fysik om nogle dage og ville høre, om der var nogen som kunne forklare mig lidt om arbejdssætningen eller henvise mig til en side, hvor jeg kan læse om den. Er rimeligt meget på bar bund! Mange tak på forhånnd! -
Tjernobyl
ForumindlægHej SP Jeg har skrevet AT synopsis om tjernobyl i fysik og historie. Er der nogen der har en metodisk viden om historie faget, der har lyst til at læse synopset igennem og kommentere på det? :) -
Elektron volt
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder med en opgave i fysik, hvor jeg skal regne 1.22*10^-12 J om til V, jeg ved resultatet skal give 7.61 MeV, man hvordan beregner jeg det?? -
Beregning af energi og effekt af steptest
ForumindlægI fysik skal vi udregne hendholdsvis forbrugt energi og effekt ved Harvard steptest og Åstrandssteptest og jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gøre det. Nogle der kan hjælpe? -
Jeg skal til stx optagelsesprøve i morgen
Forumindlæghej venner, jeg håber at I ville kunne hjælpe mig, jeg vil bare vide hvordan forgår stx optagelsesprøver, og hvilket type opgaver får man i matematik, fysik, dansk og engelsk? -
Det sure det salte det basiske
ForumindlægJeg skal op til fysik eksamen i næste uge og er i gang med en disposition til det sure, det salte, det basiske men jeg kan simpelthen ikke komme på en perspektivering til emnet.... er der nogen der kan hjælpe? -
Isotopkort/nuklidkort
ForumindlægHej, jeg skal op til mundtlig fysik/kemi eksamen på torsdag, og jeg har stadigvæk ikke helt forstået nuklidkortets opbygning? Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig, det ville være så rart! På forhånd tak :-) -
Termin imorgen
ForumindlægJeg skal op i fysik imorgen, jeg ville høre om der var nogen som havde nogle opgave eksempler som er løst. Har især brug for det til 1. og 2.g stuff - da det er lang til siden jeg har haft om det. -
Global opvarmning
ForumindlægI skolen har jeg om global opvarmning i forbindelse med en projektopgave og ville høre hvilket produkt i kunne anbefale til en fremlæggelse. Nogen andre idéer end et simpelt fysik/kemi-forsøg? -
Laser?
ForumindlægHej, jeg skal op i fysik lige om lidt, og kan risikere at trække emnet laser... - Så jeg ville høre om nogen af jer ved, hvad forskellen er på en dioelaser og en gaslaser? - Og hvad de to ting egentligt lidt mere præcist er... På forhånd tak! :-) -
Rotation
ForumindlægJeg er i gang, med en fysik opgave som jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an, den er meget kompliceret og svær, håber nogen kan hjælpe, siden opgavebeskrivelsen er så lang har jeg vedhæftet den. -
Rotation
ForumindlægJeg er i gang, med en fysik opgave som jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe an, den er meget kompliceret og svær, håber nogen kan hjælpe, siden opgavebeskrivelsen er så lang har jeg vedhæftet den. -
Cyklen
ForumindlægHej, der er 2-3 opgaver i fysik, jeg ikke kan finde ud.. håber at der nogen der kan hjælpe... er lidt håbløs opgaverne ligger på linket, da der også er tegninger: http://peecee.dk/?id=38075 på forhånd tak -
Eksame 2007 :)
ForumindlægHejsa.. Jeg går i 9. klasse og til sommer jeg til mundtlig eksame i fysik/kemi.. så ville høre hvad for nogle forsøg synes i der vil være bedst at lave med hensyn til Magnetisme ? -
Eksamen
ForumindlægHejsa jeg skal om en månedes tid til fysik eksamen på folkeskolen.,. og det er praktisk er der ikke noget jeg kan gøre.. hvad skal jeg gøre... Kan i give nogle gode råd eller vejlede mig....
