Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 14321 til 14340 af 23609
-
sæbe forsøg. Hjælp!!!!
Forumindlæghej jeg går i 8. klasse og skal til fysik/kemi prøve nu til sommer og jeg kan ikke komme på nogen nemme og hurtige forsøg til over emnet sæbe. jeg har virkelig brug for hjælp!!! -
Udledelse af formler for potentiel energi i tyngdefeltet.
ForumindlægHej, jeg har fået et emne om arbejde og energi til min fysik-B eksameni, hvor jeg bl.a. skal svarer på hvordan man udleder formlem for potentiel energi i tyngdefeltet. Er der nogen, der kan hjælpe? -
kvarker
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i fysik i morgen og blev i tvivl om, hvor kvarker findes. Findes de både i neutronerne og protonerne eller kun i den ene? og hvad med elektronerne? Håber, at der er nogen, der kan hjælpe :) Tak på forhånd. -
nogle forsøge om kalk
ForumindlægHej jeg har mundtlig exam i fysik og kemi den næste uge og jeg skal lave nogle forsøge om kalk , hvad for noget forsøge jeg kan lave ????? med forklarelse PLZ tak :;) -
EL - PRODUKTION
ForumindlægHeej derude ! jeg skal snart til eksamen i fysik, og undrer mig over hvilke forsøg man kan lave under emnet "El-produktion" og evt hvad man kan snakke om (teori) ??? -
hjælp :)
Forumindlæghej på fredag har jeg fysik og kemi mundtlig exam , så jeg skal lave nogle forsøge om transformation- ensretning og vekselstrøm. hvad for noget forsøge kan jeg lave ?????? -
Forskellen mellem induktion og transformation?
ForumindlægHey med jer. Jeg skal op i fysik imorgen, så hvis der er en der gider at svare NU ville det bare være herligt :-) Jeg vil gerne vide præcist hvad forskellen er på induktion og transformation? På forhånd tak! -
Forbrænding
Forumindlægheej derude ! Jeg står snart at skulle til fysik eksamen, og en af vores emner er forbrænding?? hvad kan man evt snakke om under emnet ?? -
Kemi eksamen, Hjælp!!
ForumindlægHej jeg skal til fysik eksamen på fredag, men jeg ved ikke hvordan man fremstiller Ag (g) ud fra AgNO3Ca (aq) Håber der er nogle der kan hjælpe det vil være en kæmpe hjælp, Tak på forhånd :D -
Mundtlig kemi eksamen(reaktionsligninger)
ForumindlægHar et par spørgsmål til mundtlig fysik eksamen: 1. H2SO4 + Mg ---> ? 2. C6H8O7 + Mg ---> ? 3. CH3COOH + Mg ---> ? På forhånd tak! -
Opfattelse af universet
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysik eksamen på B niveau i morgen men kan ikke finde ud af dette spørgsmål.. :/ nogen som kan? Forklare hvorfor atomers vekselvirkning med lys er vigtig for vor opfattelse af Universets udvikling?? :) -
Opgave om karrusel-hjælp :(
ForumindlægHej alle brugere i studieportalen! Jeg skal aflevere denne fysik opgave på torsdag, men jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal løse den, kan nogen evt. hjælpe? Opgaven er oploadet. Mvh Ludvig -
Begrebet MOL
ForumindlægHvad er et MOL? ( med et lille resumé evt. ) Jeg ha ren fysik opgave og jeg kan slet ikke finde ud af noget med et MOL. Håber i kan hjælpe! -
Kondensator
ForumindlægHej har haft et forsøg med kondensatore i fysik. Skal lave en teoretisk kurve over opladningen af en kondensator. Vil høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med en formel. Kan nemlig ikke finde en i min bog. Mange tak -
Alkohol
ForumindlægJeg sidder og er ved at skrive en fysik disposition omkring alkohol. Det vil være super dejligt hvis der er nogen der kan hjælpe med hvordan man lige forklarer destillering af alkohol.... forstår det ikke helt selv.. -
STÅENDE BØLGER! HJÆLP!
ForumindlægHey jeg har en opgave i fysik om stående bølger jeg er gået lidt i stå ved! jeg tror at amplituden til tiden 0 må være A' ? -
hjælppp
ForumindlægHej, jeg er igang med en opgave i fysik, og ville høre om jeg muligvis kunne stille nogle spørgsmål på email i stedet? da jeg ikke kan ligge opgaven ud offentligt her : ) -
anbefaling af lommeregner
ForumindlægHej! Nogle der kan anbefale en god lommeregner, til brug på en universitetsuddannelse (matematik og fysik fag)..? Har umiddelbart tænkt TI, men har ikke den store forstand på det... Nogle gode erfaringer/råd? :) -
Beregning af afbøjningsvinklen og bølgelængden
Forumindlæghej, igen jeg har nogle fysik opgaver jeg har meget svært ved. jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal begynde og kunne godt bruge noget hjælp. på forhånd tak. opgaven er vedhæftet fil. -
help
ForumindlægHej folkens nogen der kan hjælpe mig skal op til eksam i fysik på tirsdag men dog har ikke styr på disse emner kulhydrater fedtstoffer og proteiner? kan i evy hjælpe mig det ville betyde meget tak på forhånd :
