Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14321 til 14340 af 48240
-
opgave 6 fra eksamens hæftet for mat a 31 maj 2012
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x) = a•x3 + b•x2 grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) a) Bestem konstanterne a og b. Skal bruge lidt hjælp, kan ikke lige huske hvordan det er man lige gør det her. -
Evalueringer fra uvm
ForumindlægEr der ikke muligt at finde evalueringer af eksamenssættene i kemi der er ældre end fra 2006? Jeg kan kun finde fra 2006 ( http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/censor/rapporter/skr.htm?menuid=150560 ), hvad med forrige år? -
Noter!!
ForumindlægHeey derude. Jeg skal snart til eksame, og mangler virkelige nogle notater. Er der nogen, der har noter til fysik og kemi fra folkeskolen (9. klasse). Smid lii en bedsked, så sender jeg jeg miin mail. ;D Håber virkelii i vil hjælpe. -
Hvad må man medbringe til mundtlig engelsk B eksamen? Nogen med noter?
ForumindlægHej SP Skal op til mundtlig engelsk B eksamen på HTX her om et par dage, men er usikker på, hvad jeg må medbringe ind til første del af eksamen, dvs. det selvvalgte emne. Er det kun synopsen, man har udarbejdet, eller må man gerne tage egne noget med? Ud over det, er der nogen, der har noter ti... -
''god karakter til historie mundt. eksamen''
ForumindlægHejsa Som navnet siger skal jeg op i historie mundtlig d. 23 som min sidste eksamen. Vi har 24 timers forberedelse og jeg har en idé om hvordan jeg skal sætte min opgave op (synopsis formet) osv. Men hvad skal man præcis gøre både under forberedelsen og inde til eksamen for at få en god karakte... -
HASTER vigtigt link til Engelsk b skr eksame første del
Forumindlæghey er der en der kan finde en link til dette år som man var op til eksame i engelsk b 2008 jeg har brug for første del det haster det er til imorgen er der en venlig sjæl som vil hjælpe tak på forhånd:) -
Turbokurser til medicin
ForumindlægJeg er desværre havnet i en noget penibel situation og håber i kan hjælpe mig. Jeg blev student i år 2005, rejste derefter i et par år og søgte i sommers ind på medicin og på en civilingeniør udd. i medicinteknologi. Begge uddannelser søgte jeg kun i københavn, fast besluttet på at jeg ville stu... -
Mundtlig eksamens spørgsmål: Konkret eksempel på relativ vækst(opstil diff.ligning og giv fortolkning af dens løsning)
ForumindlægHej. Jeg har et mundtligt eksamens spørgsmål som lyder sådan: Det er under funktioner og vækst - Eksponentielle funktioner Git et konkret eksempel på relativ vækst dvs. opstil differentialligningen og giv en fortolkning af dens løsning. (har jeg vedhæftet hele spørgmålet. Det er nr. 10!, så ma... -
Engelsk A eksamen, 'Sorry for the Loss'
ForumindlægHej! Jeg har lige været oppe til skriftlig engelsk eksamen i dag, og jeg er meget i tvivl om, hvordan det gik. Jeg skrev om tekst 1, 'Sorry for the Loss', er der nogel venlige sjæle, der vil læse den igennem og give nogle kommentarer? Er der evt. nogen, der har skrevet om samme tekst,... -
24-timers eksamen "Was machst du, wenn ich aus dem Haus gehe?"
ForumindlægHej, jeg håber der er nogen der hurtigt kan svare på mit spørgsmål da jeg er i gang med min 24-timers eksamen. Jeg har trukker "Was machst du, wenn ich aus dem haus gehe?" af Doris Dörrie. Jeg har brug for nogen der kender teksten da jeg ikke kan skaffe en online version og mit proble... -
Hey delicious people out there... Please hjælp mig.. dansk eksamen i 10. imorgen.. & det haster pretty meget.. help!
ForumindlægHej dejlige mennesker.. Jeg skal til dansk eksamen i prøveform B imorgen.. Jeg har som fordybelsesområde trukket; identitet & som tekst har jeg valgt ; jomfruen af kim fupz aakeson.. Smukke mennesker jeg vil meget gerne have hjælp til at analysere teksen.. Jeg har følge... -
Er et gennemført Mat A forløb uden eksamen, nok til at opfylde evt. Mat A krav på UNI??
ForumindlægJa spørgsmålet afsløre det hele Jeg har været på gymnasie og haft Mat på A i 3 år men var ikke til eksamen i det fordi det var den sidste eksamen og jeg ikke ville lukke mit bevis. Men kræver Universitetsuddannelser med Mat A som adgangskrav at jeg Også har været til eksamen til Mat A, eller op... -
Neukölln: so fern so nah, Tysk B eksamen 24 timer
ForumindlægHej Jeg har netop trukket teksten "Neukölln: so fern, so nah". Jeg forstår det overordnede i teksten, men synes den er svær at forstå! Derfor håbede jeg, at der var nogen som har arbejdet med teksten og dermed kender til de vigtigste punkter i teksten. Er der desuden nogen der... -
Tysk eksamen B niveau "Die zwölf Brüder"
ForumindlægHej, jeg har trukket eventyret "Die zwölf Brüder" til tysk eksamen. Det er en 24 timers forberedelse. Jeg ville spørge, om der er nogen der eventuelt har skrevet et resume af eventyret, da det ville hjælpe mig ENORMT meget!! -
Hjælp til Datalogi (C++) ifm. kommende eksamen (1.års cbs stud.)
ForumindlægHej Jeg leder efter en erfaren person, som kan afsætte nogle timer - hvis ikke nogle dage - til at hjælpe med en kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling. Programmet skal skrives i C++. Skriv gerne tilbage herinde, eller til [email protected] -
Hvilket eventyr af H. C. A. er godt at perspektivere fyrtøjet til i den mundtlige dansk eksamen?
ForumindlægBare hvad der står i titlen. Tak :D -
Hjælp til Fysik C-eksamen! Gør rede for sammenhængen mellem lys og energi, hvor du tager udgangspunkt i lys som bølger''
ForumindlægGør rede for sammenhængen mellem lys og energi, hvor du tager udgangspunkt i lys som bølger'' -
Gode råd og hjælp til mit eksamens pensum, samt gode 'indlednings'-sætninger
ForumindlægHeysa :) Jeg ska op i mdt tysk, og vil derfor meget gerne, hvis der er nogle, der kan hjælpe mig lidt.. Jeg søger nogle gode indlednings sætninger -altså, hvordan man får hul på samtalen o. lign. Og så kunne det virkelig være guld, hvis der er nogle, der ligger inde med en præcis oversættelse af ... -
Hjælp til min 24 timers eksamen i biologi B den 17. juni 2014
ForumindlægHej Jeg søger en biologi"nørd" studerende/lære et eller andet til at hjælpe mig den 17. juni 2014. Jeg har 24 timers eksamen i biologi og er godt presset! Er normalt ret godt begavet, men af personlig årsager har jeg været stået lidt af på det sidste. Det er min sidste eksamen så er j... -
evolution - livets oprindelse 24 timers forberedelse til biologi (B) eksamen.
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med at redegøre kort for symbiose-teorien og forklare betydningen af henholdsvis mitokondrier og grønkorn for livet på jorden? .. Jeg har læst omkring symbiose på nettet men kan virkelig ikke forstå det, er der ikke en der kort vil forklare mig det med deres egn...
