Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 14341 til 14360 af 45451
-
AT - Selviscenesættelse og Facebook
ForumindlægHej alle. Som overskriften fortæller, er mit AT emne: Selviscenesættelse og Facebook. Mine fag er Samfundsfag (A-niveau) og Dansk. Mit problem er at jeg har svært ved af finde en god "case/sag", hvor mine problemstillinger bliver for "svage". Mine tanker har produceret følgen... -
idiomer
ForumindlægHej.. er der nogle der ude foran skærmene der kender en god hjemmeside hvor man kan finde engelske idiomer og se hvad de svare til på dansk? tak;) -
Rettelse af Eng. Oversættelse
ForumindlægHejsa nogle der vil rette min Engelsk oversættelse over Email, den er ikke særlig lang, faktisk er den kun på 108 ord :). Svar tilbage her eller med kontakt :) -
HJÆLP TAK
ForumindlægHej derude!! Jeg ville spørge om der var nogen der vil sende et link med engelske (a eller b niveau) opgaver, bare så jeg kan øve:)) -
ordbøger
Forumindlæghey...kinder I en eller anden hjemmeside med online oversættelse, altså online ordbøger...det skal være engelsk-dansk...det vil hjælpe mig meget..! -
vejledende studentereksamenssæt
Forumindlægvejledende studentereksamenssæt i engelsk på b niveau Er der nogen ved Hvilket emner de har taget med. Der er kommet 2 eks. -
Hjælp til grammatik!
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til skriftlig engelsk årsprøve... Ville meget gerne høre om der var nogen der kendte til en god side, hvor man kan øve sig ? på forhånd tak.. -
Gloser
ForumindlægEr der nogen der kan finde gloser til mig ? F.eks. I have osv. Også nogen regler for hvad man må og ikke må på engelsk, når man skriver det? -
Efterord
ForumindlægJeg skal bruge det engelske ord for "efterord". Jeg har kigget i ordbøger, men der står det ikke. Er der nogle, som ved det? På forhånd tak! -
Enheder på stødtal
ForumindlægHvad er enheden for stødtal? Det må være noget i retningen af partikler pr. areal eller længde, eller noget i den stil? Hvad hedder stødtal på engelsk? -
Oversættelse af 400 ord ( 20 linier )
ForumindlægHej alle. Nogle der vil oversætte mit lille resume / referat om Coraline? :) Det skal oversættes fra Dansk til Engelsk [email protected] -
Engeeelsk
Forumindlæghej er der nogen der kan rette eller bare markere min fejl i min engelsk stil, den er ikke så lang:) På forhånd mange tak:D -
rykke fra b til a i gymnasiet
Forumindlæghej jeg ville bare vide om det er muligt hvis man har obligatorisk engelsk på b og at man gerne vil rykke det til a i 1.g? altså er det muligt? -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
Sabbatår eller arbejd i udlandet
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg går i 2.g på HHX. Når jeg er færdig med handelsgymnasiet vil jeg gerne arbejde eller tage et sabbatår i et engelsktallende land, da det er et must med flydende engelsk for at komme ind på min ønskede uddannelse. Jeg vil meget gerne høre om folks efaringer med arbejdsår og ... -
Emne til SRP, nogle forslag?
ForumindlægHej alle sammen. :) Jeg går i 3.g og skal til at vælge emne til SRP, jeg har valgt fagene Engelsk A og Dansk A. Jeg er desværre helt tom for idéer, så kunne håbe lidt på at nogle herinde havde nogle idéer, måske fordi man allerede har skrevet SRP? Håber på et svar :-) -
Eksempler på moderne sprogblanding
ForumindlægHej, Er der nogle af jer der kender, har læst eller har et godt sted hvor jeg kan finde nogle artikler med eksempler på moderne sprogblanding mellem dansk og engelsk. Jeg har fundet en masse artikler der har med det emne at gøre men ikke med konkrete eksempler, hvor der for eksempel er en samtal... -
hvilket fag terminsprøve?
ForumindlægHej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o... -
"Dead as they come"
ForumindlægEr der noget som har analyseret novellen "dead as they come" af Ian McEwan? -
Fordømte her på jorden - Undskyld
ForumindlægHej - Er der nogle der har en analyse af "fordømte her på jorden - undskyld" af Jesper Wung Sung?
