Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 14341 til 14360 af 45451
  • AT - Selviscenesættelse og Facebook

    Forumindlæg
    Hej alle. Som overskriften fortæller, er mit AT emne: Selviscenesættelse og Facebook. Mine fag er Samfundsfag (A-niveau) og Dansk. Mit problem er at jeg har svært ved af finde en god "case/sag", hvor mine problemstillinger bliver for "svage". Mine tanker har produceret følgen...
  • idiomer

    Forumindlæg
    Hej.. er der nogle der ude foran skærmene der kender en god hjemmeside hvor man kan finde engelske idiomer og se hvad de svare til på dansk? tak;)
  • Rettelse af Eng. Oversættelse

    Forumindlæg
    Hejsa nogle der vil rette min Engelsk oversættelse over Email, den er ikke særlig lang, faktisk er den kun på 108 ord :). Svar tilbage her eller med kontakt :)
  • HJÆLP TAK

    Forumindlæg
    Hej derude!! Jeg ville spørge om der var nogen der vil sende et link med engelske (a eller b niveau) opgaver, bare så jeg kan øve:))
  • ordbøger

    Forumindlæg
    hey...kinder I en eller anden hjemmeside med online oversættelse, altså online ordbøger...det skal være engelsk-dansk...det vil hjælpe mig meget..!
  • vejledende studentereksamenssæt

    Forumindlæg
    vejledende studentereksamenssæt i engelsk på b niveau Er der nogen ved Hvilket emner de har taget med. Der er kommet 2 eks.
  • Hjælp til grammatik!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til skriftlig engelsk årsprøve... Ville meget gerne høre om der var nogen der kendte til en god side, hvor man kan øve sig ? på forhånd tak..
  • Gloser

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan finde gloser til mig ? F.eks. I have osv. Også nogen regler for hvad man må og ikke må på engelsk, når man skriver det?
  • Efterord

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge det engelske ord for "efterord". Jeg har kigget i ordbøger, men der står det ikke. Er der nogle, som ved det? På forhånd tak!
  • Enheder på stødtal

    Forumindlæg
    Hvad er enheden for stødtal? Det må være noget i retningen af partikler pr. areal eller længde, eller noget i den stil? Hvad hedder stødtal på engelsk?
  • Oversættelse af 400 ord ( 20 linier )

    Forumindlæg
    Hej alle. Nogle der vil oversætte mit lille resume / referat om Coraline? :) Det skal oversættes fra Dansk til Engelsk [email protected]
  • Engeeelsk

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan rette eller bare markere min fejl i min engelsk stil, den er ikke så lang:) På forhånd mange tak:D
  • rykke fra b til a i gymnasiet

    Forumindlæg
    hej jeg ville bare vide om det er muligt hvis man har obligatorisk engelsk på b og at man gerne vil rykke det til a i 1.g? altså er det muligt?
  • gode sætninger og tips

    Forumindlæg
    Gode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk...
  • Sabbatår eller arbejd i udlandet

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Jeg går i 2.g på HHX. Når jeg er færdig med handelsgymnasiet vil jeg gerne arbejde eller tage et sabbatår i et engelsktallende land, da det er et must med flydende engelsk for at komme ind på min ønskede uddannelse. Jeg vil meget gerne høre om folks efaringer med arbejdsår og ...
  • Emne til SRP, nogle forslag?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. :) Jeg går i 3.g og skal til at vælge emne til SRP, jeg har valgt fagene Engelsk A og Dansk A. Jeg er desværre helt tom for idéer, så kunne håbe lidt på at nogle herinde havde nogle idéer, måske fordi man allerede har skrevet SRP? Håber på et svar :-)
  • Eksempler på moderne sprogblanding

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogle af jer der kender, har læst eller har et godt sted hvor jeg kan finde nogle artikler med eksempler på moderne sprogblanding mellem dansk og engelsk. Jeg har fundet en masse artikler der har med det emne at gøre men ikke med konkrete eksempler, hvor der for eksempel er en samtal...
  • hvilket fag terminsprøve?

    Forumindlæg
    Hej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o...
  • "Dead as they come"

    Forumindlæg
    Er der noget som har analyseret novellen "dead as they come" af Ian McEwan?
  • Fordømte her på jorden - Undskyld

    Forumindlæg
    Hej - Er der nogle der har en analyse af "fordømte her på jorden - undskyld" af Jesper Wung Sung?