Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14361 til 14380 af 57177
  • antal afleveringer pr. uge?

    Forumindlæg
    Hej jeg tænkte på hvordan er regler omkring antal afleveringer, eller hvor mange elevtimer man må bruge på opgaver om ugen? på stx eller htx?
  • Eksamen ?

    Forumindlæg
    Hvis man er begyndt i stx i året 2007 og bliver student her i 2010 er det så obligatorisk at gå til eksamen i engelsk på b-niveau ?
  • Eksamen i 3g

    Forumindlæg
    Nogle der har forstand på eksamener på STX 2010? Hvor mange skal man op i hhv. skriftlige og mundtlige eksamner igennem gymnasieperioden?
  • Engelsk A skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogle som har været oppe endnu i engelsk skriftlig A eksamen STX (3G studentereksamen) ?
  • Engelsk B, delprøve 1, Maj 2010

    Forumindlæg
    Hej jeg ville høre om der var nogen som havde Engelsk B, delprøve 1, Maj 2009, stx, sådan så man kunne øve sig frem til årsprøven?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 1.g på STX og engang til efteråret skal jeg op til to eksamener i NV og AP, og det jeg vil spørge er, hvordan de to prøver foregår helt præcist? Tak på forhånd.
  • Eksamen, perspektivering

    Forumindlæg
    Hej,er der nogle, der har erfaring med, hvor lang tid man har til at fremlægge sit oplæg til mundtlig spanskeksamen STX? Hvad perspektivering, hvor lang tid er passende til det? På forhånd tak :)
  • hjælp til sp. i historie

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen herinde der kan hjælpe med historie? har lige brug for lidt hjælp med hensyn til en 24-timers forbedrelses eksamen (STX A)
  • Biologi på A niveau!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Hvordan er biologi på A niveau i STX? hvilke emner har man om i A niveau? hvad lærer man om generelt? er det svært på A niveau. Mvh Victoria
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?
  • En med studenterhue søges

    Forumindlæg
    Jeg søger en som har en studenterhue(STX), og ville spørge den person om han/hun ville tage nogle billeder mens de har den på, i forskellige vinkler..
  • Bio A eksamenssæt fra 28. maj 2010

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen som ligger inden med en en besvarelse af biologi A eksamenssættet fra 28. maj 2010, STX, som er interesseret i at lægge det ud, eller sende det? :)
  • Gymnasium

    Forumindlæg
    Hej, når man skal tage en optagelsesprøve, for at komme ind på stx. Hvad for nogen opgaver er det så man får? Er det folkeskole niveau eller? på forhånd tak! ;)
  • krav til kronik

    Forumindlæg
    Hej, når man skal skrive en kronik i stx, SKAL man så bruge Toulmins argumentationsmodel? Er kronikken utilstrækkelig hvis man anvender andre former for argumentationsanalyse? som fx appelformer. På forhånd tak.
  • Matematik eksamenssæt

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan finde et link til emu, hvor man finder eksamensæt for STX A niveau matematik? Helst for de seneste år, 2011 og 2012. Tak,
  • hjælp.. (!)

    Forumindlæg
    Hey people ... Er der én af jer som tilfældigvis ligger inde med besvarelsen til matematik B (stx) eksamenssættet fra 2009 ? Og i så fald, kan denne så sendes til mig? :-)
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak!
  • MEGA VIGTIGT!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak!
  • Opgave i prøven u. hjælpemidler

    Forumindlæg
    Kan der godt komme en opgave, hvor man skal bestemme en ligning for tangenten til grafen med en oplyst hældning i stedet for et oplyst punkt på A-niveau (STX)?
  • Uddannelsen til Bankrådgiver

    Forumindlæg
    Hey alle. Jeg vil meget gerne være Bankrådgiver i fremtiden. Jeg ved det kræver en HHX eller Stx - Men er der et snit MAN skal have, for at komme ind på uddannelsen? På forhånd tak!