Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14381 til 14400 af 57177
  • Tysk i gymnasiet...

    Forumindlæg
    Er det obligatorisk at vælge tysk på STX, eller kan man også tage fransk? Jeg har haft fransk siden 6.klasse og vil gerne fortsætte....
  • Hjælp til aspekt OSO!

    Forumindlæg
    Jeg fatter ikke en meter af hvordan jeg skal skrive et aspekt til min OSO opgave om STX? Hjælp! På forhånd tak! :)
  • Matematik eksamen 2020

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen, er der nogen, der har været op i eksamen i matematik A (STX)? Hvis ja, søger jeg i den grad hjælp til diverse opgaver.
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der ved om eksamensspørgsmål i matemtik stx b må gå igen, eller bliver de lagt til side for hver gang det er trukket af en eleve? på forhånd tak
  • Delprøve 1 maj 2009 engelsk A?

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen derude der har rettelserne til delprøve 1 engelsk a (stx) fra maj 2009? På forhånd tak!
  • Klage over eksamen

    Forumindlæg
    Kan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende?
  • Karakter til denne opgave?

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :)
  • Bevis for sinusrelationen

    Forumindlæg
    Er dette et godt bevis for sniusrelationen til den mundtlige årsprøve for mat b stx: http://da.wikipedia.org/wiki/Sinusrelation#Bevis_for_sinusrelationerne På forhånd tak!
  • Studenterkursus

    Forumindlæg
    Hvis man skal starte til studenterkursus (den 2 årige stx) i andet år efter man har afsluttet 3g, kan man så godt få merit i nogle af sine fag?
  • Matematik A DTU adgangskursu

    Forumindlæg
    Hej Alle :D Er der nogle der ved om/hvor man kan finde besvarelser på Matematik A eksamenssæt fra DTU's adgangseksamen til ingniøruddannelserne?? (ikke STX) Mvh Janus
  • Niveau A, B & C - Obligatoriske fag

    Forumindlæg
    Hvor mange år skal man have de obligatoriske fag på STX?? Er der noget med: A = 3 år B = 2 år C = 1 år ? ;)
  • Psykologi læsefag?

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen, der ved om Psykolgi C på STX, er et "læsefag"? Altså et fag uden afleveringer.
  • bestårate og andet.

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvor man kan finde hvor stor en procentdel der har bestået STX og evt. en opgørelse over gennemsnitskarakterer for fag?
  • Hvad hed opgaven i 2010?

    Forumindlæg
    Hej folkens!! Er der nogen af jer der ved hvad opgavesættet til (engelsk a niveav stx) terminsprøven i 2010 hed?? Sana..
  • eksamenssæt 2010 frb

    Forumindlæg
    Hej, nogen der ligger inde med eksamenssættet fra maj 2010 til frank begynder A på stx? Tak, på forhånd!
  • Timetal?

    Forumindlæg
    Halløj! Jeg har kigget lidt rundt omkring efter en oversigt over timetallene på de forskellige fag og niveauer i stx. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hej, jeg ville høre, om der er nogen, der evt. skulle have nogle dispositioner liggende fra deres matematik A (stx) mundtlig eksamen? På forhånd tak. :)
  • Mate 2011

    Forumindlæg
    Er der nogen, der ved hvordan Matematik STX A 2011 ser ud`? Jeg ved ikke rigtig hvad skal jeg øve mig i :(
  • Matematik på Gym

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Eftersom jeg har interesse for matematik vil jeg gerne hører om der var mulighed for man kunne lærer det matematik man har på STX?? Kunne bøger med formler være en mulighed? :)
  • Historie - DK & EF/EU/Globalisering

    Forumindlæg
    Har lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? ..