Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 14381 til 14400 af 48240
-
Organiske forbindelser og carbonhydrider...
ForumindlægJeg sidder og forbereder mig til kemi c eksamen. Min lærer har lavet 2 eksamensspørgsmål med overskrifterne: Organiske forbindelser og Carbonhydrider/ kulbrinter. Hvad mener hun med Organiske forbindelser - er det ikke bare det samme som Carbonhydrider..? Eller er det en del af den organiske kemi? -
5 A fag?
ForumindlægHej, Jeg skal vælge valgfag for næste år (3.g stx), og er i tvivl om jeg skal vælge kemi A. Det skal lige siges at jeg i forvejen har spansk, mat, dansk og his A, dvs jeg vil få 5 A fag hvis jeg vælger kemi. Er der nogle af jer ved, om det er meget hårdt at have 5 fag på A niveau? Og ved I, om ke... -
Tæller afleveringer ind i mit snit?
ForumindlægJeg går i 1.g lige pt, men jeg undrer mig over om mine afleveringer har nogen betydning for mit snit, eller om det kun er årskarakter og eksamen, der tæller -
prøve i vektor og integral regning
ForumindlægHej alle sammen jeg har en prøve i vektor og integral regning i morgen, og derfor kunne jeg godt tænke mig nogle gode tips, jeg har matematik på A niveau, hvor meget tror i sådan ca jeg skal kunne. og er der evt nogle der har gode noter eller opgaver jeg kan øve på. eller har/ved et sted hvor jeg... -
Ville du hjælpe mig?
ForumindlægHvad høre sne til? Biologi Fysik/Kemi Geografi. Jeg tror mest Geografi men håber det er fysik og kemi. Ved du hvad det er ? Please hjælp mig -
historie eksamen stx: emne:"ideologiernes kampe: vånehvile 11-11-1918 til Berlinmurens fald"
Forumindlæghej. jeg har lige trukket mit emne til historie eksamen. jeg har fået følgende kilder: 1. tjernajevs dagbog om sovjetsystemets krise 2. Gorbatjov om Sovjetunionens problemer, 1987 3. USSR frimærke fra 1988 - taget fra: http://en.wikipedia.org/wiki/File:USSR_stamp_Perestroyka1_1988_5k.jpg 4. stat... -
HJÆLP - Inspiraiton - International aflevering - Eksamen maj 2013 - USA's økonomi
ForumindlægHej derude er i gang med aflevering i IØ A og sidder og er lidt i tvivl angående forskelige punkter i opgaven. Tænkte på om nogen evt. vil kunne give noget inspiration, sende evt. svar til opgave, er snart selv færdig, det ville være meget behjælpligt af jer. -
AT Eksamen - Hjælp - Kunstig Intelligens i fagene mat A og Dansk A
ForumindlægHej SP. Jeg er i gang med AT i fagene dansk A og matematik A (datalogi), hvor overemnet er "Kommunikation - muligheder og begrænsninger". Mit underemne er kunstig intelligens. Jeg kan dog slet ikke finde ud af hvordan skal jeg vinkle det? Altså hvordan får jeg koblet kunstig intelligens... -
Hjælp!!! Engelsk mundtlig eksame (video/serie-episode) plastic surgery
ForumindlægHej Jeg er er igang med mundtlig engelsk disposition/outline og min lærer siger at jeg også skal finde en video klip, eller et eller andet om plastic surgery , er der nogle der kender en serie eller en videoklip ,som kunne være smart at bruge ,når man har emnet om plastic surgery . Jeg har sær... -
Hjælp!!! Engelsk mundtlig eksame (video/serie-episode) plastic surgery
ForumindlægHej Jeg er er igang med mundtlig engelsk disposition/outline og min lærer siger at jeg også skal finde en video klip, eller et eller andet om plastic surgery , er der nogle der kender en serie eller en videoklip ,som kunne være smart at bruge ,når man har emnet om plastic surgery . Jeg har sær... -
Ideer til evt samtaleemner (censor og lærer) i engelsk til mundtligt eksamen
ForumindlægHej. Jeg er brug for hjælp til hvilke ting jeg kan snakke om under dialogen med censor, lærer og jeg. Jeg har om musik, og har vedhæftet bilag med de ting jeg har indtil videre, men ved ikke om det er nok. Jeg har valgt at analyserer sangen Fucking Perfect med sangeren Pink, og til jer der k... -
Dansk 9. Klasse eksamen: Hvilke litterær perioder skal man have noter til?
ForumindlægHej. Jeg har lige et spørgsmål inden jeg skal op til dansk mundtlig afgangsprøve i morgen. Jeg er nemlig lige i gang med at skrive noter osv. Lige nu har jeg skrevet noter til. Oplysningstiden Romantikken Det moderne gennembrud (naturalisme, impressionisme) 1) Er der nogen der har skrevet o... -
Er der nogen dejlige personer der vil læse min dansk analyse igennem til eksamen? :)
ForumindlægJeg vil sætte stor pris på det, please send mig en besked i indbakken hvis du er interesseret i at hjælpe! :) -
Musulmanes en España HHX skriftlig eksamen fra 2011
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om der er nogle der enten har opgaven eller opgavebeskrivelsen til HHX spansk eksamensopgave fra 2011, som hedder: Musulmanes en España? Jeg håber, at der er nogle der har opgaven eller opgavebeskrivelsen, da jeg er villig til at betale for det. Venl... -
HJÆLP!!! Japans kultur historie!! Pleas help, eksame om 2 timer.
ForumindlægJeg skal bruge kort fortalt hjælp til den japanske kultur historie. -
Billedplan og realplan på engelsk? Og andre nyttige specialudtryk til skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej:) Jeg er igang med at forberede mig til engelsk A, og er pludselig blevet klar over at mit literære special-ordforråd er ret begrænset. Mit vigtigste spørgsmål er hvad hhv. real og billedplan bedst oversættes med på engelsk (min ordbog er ikke til meget hjælp, da det jo ikke er normalspro... -
Tysk A eksamen - das süsse Mädel und der Dichter
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig? Jeg har trukket "das süsse Mädel und der Dichter" af Arthur Schnitzler. Den er undet emnet Frauenbilder. Er der nogen, der har læst den, eller analyseret den evt, som kan hjælpe mig med at forstå den? -
The Sin Bin or Lucy's Heart - Eksamens tekst
ForumindlægHej Har li trukket engelk i dag. Det bliv The Sin Bin or Lucy's Heart. Nogen der har nogle lækre guldkorn til den? -
Do's and dont's til AT-eksamen
ForumindlægHej alle jer som er blevet studenter, og har været oppe i AT. Hvad gælder det om at have med når man vil fremlægge sit AT-projekt, det skal lige siges at jeg har fagene engelsk og historie. -
Bedste tips til en mundtlig SO eksamen på HTX 3. G?
ForumindlægHvordan sikrer man den bedste karakter indenfor SO, og er der nogle ting som er gode at have med?
