Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 14401 til 14420 af 23785
  • Symbolik af blomster

    Forumindlæg
    Jeg er ved at analysere novellen "Blomster" skrevet af Jakob Ejersbo. Jeg er blevet i tvivl om hvad blomsterne symboliserer både i teksten men også helt generelt?
  • Konspirationsteorier på 9/11

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal analysere konspirationsteorier om 9/11 og derfor har jeg behov for nogle artikler der forklarer konspirationsteorier med holdning og meninger inblandet. Er der nogen der har en ide om hvor man kan finde en således artikel?
  • Dansk stil - Nordbrandt & Kristensen

    Forumindlæg
    Halløjsa alle sammen Nogen der vil tage et kig på min dansk stil og give et bud på en karakter. I opgaven skulle jeg analysere og sammenligne de to jeg-personer og perspektivere frit. Tak.
  • Novellen Biller af Charlotte Weitze hjæælp

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg er igang med en analyse af novellen Biller er der nogen af jer der har en ide omkring hvilken tid novellen foregår i. I nyere tid eller? på forhånd mange tak for hjælpen:)
  • DANSK ENGELSK - hjælp

    Forumindlæg
    Nogle der har en rigtig god idé til et emne i fagene DANSK/ENGELSK.. Jeg har tænkt mig at analysere tekster men har ingen idé om hvad det overordnet emne skal være?
  • Sollys-symbol?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er i gang med at analysere et maleri, men kan ikke rigtig komme frem til hvad sollyset er et symbol på? nogen som er rigtig sød og kan hjælpe?
  • Det Haster !

    Forumindlæg
    jeg er ved at analysere Brobys " stridsmænd for det vi elsker ". Så hvad betyder: sidste blok: Låst dør favn-drunkner øksehug på forhånd tak.
  • Nogen der har lavet opgave om Jack London?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp.
  • Nogen der har skrevet om Jack London?

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal snart til at skrive min SRP og jeg tænkte på om der ikke er nogen som har skrevet om Jack London og måske analyseret nogen af hans historier? Det ville være rigtig rart med lidt hjælp.
  • kids'' tv gets green light

    Forumindlæg
    Hej.. Er i gang med at lave en analyse af "Kids' tv gets green light", nogle som lavet denne før, så jeg kan få lidt inspiration... Kunne virkelig bruge noget hjælp!
  • komposition

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med at analysere en avis (jeg trak nyhedsformidling) men jeg er så forvirret om hvad jeg egenligt skal?? jeg er nået til komposition, men kan ikke huske hvad indre og ydre er
  • brevanalyse? hvordan?

    Forumindlæg
    har søgt på nettet og i min dansk bog men kan intet finde generelt om brev analyse eller postal genren? nogen som kan hjælpe mig eller henvise mig til noget om brev genren?
  • hjælp til 9.klasses eksamen

    Forumindlæg
    hej :) jeg skal snart op til dansk mundtlig (9.klasses) eksamen. Jeg træk etik og moral i journalistik, men jeg ved slet ikke, hvad jeg skal vælge og analysere. Nogle ideer?
  • Kan man både bruge induktiv og den hermeneutiske spiral?

    Forumindlæg
    Overskriften siger sig selv. Jeg har om Martin Luther King His/eng Har analyseret i have a Dream. Er det korrekt hvis jeg siger jeg bruger induktiv og hermeneutisk spiral?
  • Avisanalyse hjælpp :(

    Forumindlæg
    Jeg har en avis artikel ved navnet "vi er trendy - og kolde i røven" jeg skal analyser den men kan ikk finde ud af det :S nogen som har haft den????? Håber i vil svare på forhånd tak
  • Populærmusik fra Vittula?

    Forumindlæg
    Hej alle.. Håber I virkelig kan hjælpe mig her?? Jeg skal skrive en analyse af Populærmusik fra Vittula? Nogen der har en opgave jeg må få, som ikke er lagt ud på nettet?? Hilsen camilla
  • hunden af kim fupz?

    Forumindlæg
    er der nogen der kender til hunden af kim fupz? - hentyder til om der er nogle der har lavet en novelle analyse af den? som personen muligvis kunne sende over mail.. tusind gange tak på forhånd (:
  • noter til Madonna, livets dans og det røde gardin

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen, der har skrevet nogle noter/lavet en analyse af billederne, "Madonna" og "livets dans", samt af teksten ,"det røde gardin"?
  • Den Store Finale

    Forumindlæg
    Nogle som har analyseret eller læst, Den store finale, af Jesper Wung Sung? Har I evt. fundet ud af, hvad der ligger under overfladen(hvad der foregår mellem jeg fortælleren og Nikolaj)
  • yahya hassan

    Forumindlæg
    hej, vil spørge om der er nogle der sidder med en analyse af " en radius af 100 meter" af yahya hassan. ville også spørge om der er nogle der har nogle gode analysemodeler til yahya hassans digte.