Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 14401 til 14420 af 170163
-
MUNDTLIGT DANSK EKSAMEN!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i mundtligt dansk på fredag, og har trukket "artikler om eksistens" - men jeg er gået i stå mht. at analysere artiklen, da det er blevet en større udfordring for mig. Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad det går ud på. Altså mht. selve opbygningen, layout ... -
Innovation C eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står i den situation at jeg skal op til Innovation C på fredag, men jeg har lige nogen spørgsmål jeg gerne vil have afklaret, og håber på lidt hjælp fra nogen der evt. har indsigt i faget. Jeg er stadig lidt i tvivl om hvordan man skal strukturere sin fremlæggelse de første 7-8... -
Perspekivering - HJÆLP! Dansk eksamen...
ForumindlægHvordan ville i perspektivere Hc Andersens 'Den Standhaftige Tinsoldat' med 1. Mosebog kap. 3 - altså syndefaldet med Adam og Eva? -
Hjælp til fysik eksamen i 9 klasse
ForumindlægSkal man lave en disposition til fysik prøven og hvornår skal man begynde på den -
Eksamens hjælp! - Yahya Hassan: Barndom
ForumindlægJeg er i gang med at analysere Yahya Hassans Barndom. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til Miljø og personkarakteristik. Er der evt en som har analyseret den??? ;) -
Mundtlig Eksamen Abort
ForumindlægHej, jeg har allerede svaret nogenlunde på mine spørgsmål som hedder: - Hvilke etiske dilemmaer står man overfor i valget for eller imod abort? - Hvad er kristendommens syn på abort? - Er det ikke en kvindes rettighed at gøre hvad hun vil med sin krop? Men min tekst er langt fra så lang som d... -
Idræt B eksamen i morgen
ForumindlægHeej :-) Jeg sidder og skal op til idræt B teori i morgen, og kunne virkelig godt bruge nogle cases med besvarelse for at kunne få et indblik på hvordan det kommer til at se ud og hvordan man kn løse dem Håber jeg kan få noget hjælp :-) Min email er: gylstorff10@gmail,com -
AT-EKSAMEN - AKUT SPØRGSMÅL !!
ForumindlægJeg har akut brug for hjælp, hvad angår brugen af metoder i mit AT-projekt. Min problemformulering lyder som følgende: "Hvordan overskrider staten grænser for regulering af vores adfærd gennem etablering af bestemte diskurser i sundhedskampagner". Inden for faget dansk har jeg benyttet... -
dansk hhx eksamen 2006
ForumindlægEr der nogen der nogen der har eksamensemnerne fra eksamenssættet 2006 i dansk. Eller måske har skrevet en af opgaverne? :) -
Musik eksamen C PLEASE HJÆLP
ForumindlægJeg har trukket "Don't be cruel" af Otis Blackwell/Elvis presley, og "Maybelline" af Berry/Fratto/Freed..... Kan nogle af jer hjælpe med at analysere dem???? jeg er helt lost... PLEASE HJÆLP! skal op om 24 timer -
biologi-24 timers eksamen
ForumindlægHEY Mit problemstilling lyder på Gennegå søen som økosystem? hvordan gør man det, har søgt på nettet man forstå ikke hvad et økosystem er. Håber i kan hjælp -
Spansk eksamen - to tekster
ForumindlægHejsa, er der nogen der har arbejdet med "Otra historia de desamor" af Ole Loumann eller det meget korte digt "Dicen que el hombre..." af Antonio Machado, og evt. har nogle noter? har nogen evt. arbejdet med como agua para chocolate? :) -
eksamens tekst sidsteår
ForumindlægHej.. Hvilken eksamensopgave var der sidste år i spansk både maj-juni og sygeeksamen??? -
Psykologi B eksamen synopsis
ForumindlægHej. Jeg sidder nu med 24 timers forberedelse til psykologi på B niveau, jeg har haft det siden efter jul i 1.g. Jeg har om arbejdspsykologi og jeg har trukket 4 artikler omkring stress. Jeg har fået at vide at jeg ud fra det skal lave en problemformulering og en synopsis der skal fungere so... -
Biologi eksamen - Proteiners opbygning!!
ForumindlægHej Alle Kan i hjælpe med dette spørgsmål: Gennemgå den strukturelle opbygning af protein. Hvilken betydning for aktiviteten har opbygningen? Den første del har jeg svaret på, men hvad menes der med "aktiviteten", hvilken aktivitet?? -
Rettelse af afgørende eksamens opgave
ForumindlægHej :) Håber i vil kunne hjælpe mig med at rette min tyske stil. Det er den sidste afgørende skriftlige opgave inden eksamenskarakteren skal gives så håber i vil hjælpe mig med at rette den igennem. Mvh Julie Die Kriminalserie CSI hast dem schirm für vielen Jahre rasiert. Die ist ein volle... -
His eksamen - Familiehistoire i DK
Forumindlæghar trukket Familiehistorie i danmark til Historie eksmamen. Mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal gribe det an.. Skal jeg bare fortælle om de udvaldte tekster eller? -
Hjælp søges til historie eksamen!
ForumindlægHjælp! Jeg skal op i historie i morgen, og har trukket den kolde kolde krig. Jeg er lidt på bar bund mht. til evt. spørgsmål. Jeg har fået udleveret dette materiale: - Et telegram fra den sovjetiske ambassadør i USA Nikolai Novikov, til sovjetunionens udenrigsminister Molotov - Et telegram ... -
24-timers eksamen - spørgsmål til fremgangsmåde
ForumindlægJeg sidder og snakker med en, der har trukket til 24-timers historieeksamen, og der er noget forvirring omkring fremgangsmåden. Sagen er den, at hendes emnetitel er "Renæssancen og enevælden - de store opdagelser.", men hendes tre bilag er alle omkring opdagelserne; en tekst om Columb... -
USA i mellemkrigstiden (Eksamen)
ForumindlægHej allesammen. Jeg har trukket "USA i mellemkrigstiden", men står overfor et lille problem. Jeg er nemlig lidt i tvivl om det med at lave problemstillinger. Hvad kunne være godt at sige angående dette. Nogle eksempler? Mine tekster handler om Boomet, Det store børskrak, Depressi...
