Søgning på: fysik projekt. Resultater: 14441 til 14460 af 20688
-
Stress og de vitale parametre
ForumindlægHej, jeg er i gang med et 2. Semester projekt, om Stress og de vitale parametre, lige nu er jeg i gang med at undersøge hvordan de vitale parametre er på virket under stress. Men jeg mangler virklig kilder der kan fortælle mig noget om hvad der sker under stress med parametrene. De parametre je... -
Fuldstændig umulig opgave Hjælp :)
ForumindlægHej jeg er i gang med et matematik projekt og ville være meget glad hvis der er en ( et geni ) som kan hjælpe mig. Opgaven er som flg: Ved start af syrning er pH=7 og syrningen stoppes ved pH= 4,5. Forklar pH- skalaen og pH ændringen udfra et matetmatisk synspunkt!!! Hvad gør jeg mon her, sådan... -
Hvorfor diskonteres med WACC?
ForumindlægHej Er igang med noget virksomhedsanalyse på SDU, Sønderborg. Jeg har ingen problemer med at forstå, hvordan man udregner WACC (Weighted average cost of capital), men mit spørgsmål er, hvorfor WACC´en anvendes som diskonteringssats, når man f.eks. skal værdiansætte en virksomhed ud fra cash flow ... -
Medlidenhedsdrab - er du for eller imod?
ForumindlægHey allesammen. Jeg har projekt og overemnet er Samfundet på godt og ondt. Jeg har valgt "Medlidenhedsdrab" som mit underemne, derfor ville det bare være super skønt, hvis i ville skrive om i er for eller imod, at det bliver lovligt i Danmark! - et eksempel på medlidenhedsdrab kan være... -
NetBeans
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe med et IT projekt? Jeg skal bruge NetBeans og ArgoUML programmerne for at lave det. Jeg har ikke så stor kendskab til disse programmer. Håber virkelig, at nogle har lyst og tid til at hjælpe i denne uge. Vi kan aftale tid og sted nærmere. (skal nok bet... -
Statistik - hvor mange/hvem cykler?
ForumindlægHejsa, I forbindelse med mit projekt, har jeg brug for nogle statistikker omkring cykling. Det er muligt at jeg ikke kan finde ud af at bruge dst.dk, men kan simpelthen ikke finde nogle relevante statistikker - hverken der eller på google:S - kan det virkelig passe??? Jeg har brug for at vi... -
AT - Hvilken danskmetode, når det er forståelse af digtet.
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver mit AT6 projekt: Mennesket forhold til naturen. Her har jeg valgt, at bruge faget dansk til netop at beskrive dette forhold, som det fremstår i digtet: "Guldhornene" af Adam Öehlenschläger. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvilken metode det er. Det er jo ikke en l... -
Laktose i krudt
ForumindlægHejsa Jeg har lige haft et projekt i skole hvor vi skulle lave nogle forskellige krudtblandinger. De virkede ikke så godt så vi blandede noget laktose i: 3,75 g kaliumnitrat, 0,50 g svovl, 0,75 g trækul, 4 g strontiumnitrat og 2 g laktose Herefter gav krudtet en rigtig flot "glød/lys"... -
Danmarks landskab i dag.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig? Jeg skal sammen med andre lave et projekt om Danmarks landskab i dag. Jeg/vi er rimlig på bar grund. Alt der bare har med landskabet i dag kan hjælpe. Alt... - Er der nogle specielle steder i DK? - Hvordan er det lavt. (landskabet altså) - nogle gode hjemmesider d... -
EKSAMENSPROJEKT!! KVINDE I NØD!
ForumindlægVi har fået fire dage til at lave en problemformulering og den skal være perfekt til fredag hvor vi derefter skal lave en dansk-projekt "eksamen" EMnet er: VERDEN OMKRING OS! Jeg burde får en BRAINSTORM... Men ingen tanker eller ideer! Har virkelig brug for noget at skrive om da det o... -
Projektopgave- Produkt?
ForumindlægHej allesammen I næste uge har jeg projekt uge. Hoved emnet er (DET foranderede verden). Mig og min makkers under emne er Udviklingen og opfindelsen af computeren. Men vi har et problem. Vi kan ikke finde på hvilket produkt vi skal lave. Vi har tænkt os at lave en power point presentation og en m... -
Bevægelse og vektore
ForumindlægHej Allesammen. Jeg skal skrive en mini projekt om bevægelse i planen, hvor jeg SKAL ind på cirkelbevægelse. Og Jeg skal om et par dage aflevere nogle stikord til min lærer, da det er min lærer som skal formulerer en probemformulering til os. men det jeg skal skrive af stikord, det skal være h... -
Gennemlæsning, ja tak!
ForumindlægHej! Jeg har i en længere periode brugt tid på et kæmpe projekt på engelsk, som jeg nu er ved at nå til ende i. Derfor håbede jeg på, at nogen med et bedre engelsk niveau end jeg (går i 1.g og får 10 i skriftlig) ville kigge det igennem og måtte finde de fejl, der nu engang vil være. Det e... -
Kloge sjæle....
Forumindlæg.....Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive eksamens projekt og skal derfor have lavet en problemformulering. Mit emnevalg er " Islams rolle i senmodernitetens Danmark". Min vejleder har inden mit møde med hende bedt om at jeg sender hende nogen hv-spørgsmål indenfor emnet.... h... -
Emperi, metode og teori
ForumindlægHeeey alle! Jeg har som emne: Kroppen som politisk projekt. Jeg har valgt at belyser hitlers visioner og hvordan han brugte kroppen. Jeg har det problem, som jeg også har haft med de forrige AT-synopsis, at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive under emperi, metode og teori. Jeg har historie(hummani... -
Gandhi
Forumindlæghey jeg har valgt at skrive om Gandhi i mit AT projekt. Da jeg efterfølgende har fundet ud af at dette var en af mulighederne på cd-rommen kunne det meget vel tænkes at andre end mig er kommet på den ide. Grunden til dette forum er oprettet er jeg så håber nogen af jer som også skriver om Gandh... -
naturfilosofferne.
Forumindlæghvorfor begynder de fleste med Aristoteles, når de skal skrive om verdensbilledet? (eller læren om verdensbilledet etc.) Thales, Demokrit, Empedokles (og flere) havde jo også nogle bud, hvorfor undlader nogle at nævne dem? I givet fald, så skal det benævnes, at vi har projekt omhandlende verden... -
Eksamensprojekt i Billedkunst
ForumindlægHej, Jeg skal i gang med at lave et eksamensprojekt i billedkunst. Jeg har valgt at arbejde med "Byen", som hovedemne i projektet. Jeg tænkte på, om der var nogen der havde nogle gode idéer til, hvad man kan lave ift. produkt? Tænkte på enten en film eller fotoserie, men jeg kan ikke ... -
Danske tosprogedes danskhed
ForumindlægHej! Jeg er i gang med et projekt, hvor jeg skriver om danske tosprogedes danskhed. Jeg har brug for nogle udmeldelser, så jeg håber i vil bruge lidt tid på det og hjælpe mig. Det ville jeg i hvert fald blive glad for. Hvornår er man dansker og hvad er danskhed for jer? Og hvis der er n... -
Projektopgave - Global opvarmning
ForumindlægHej derude bag skærmen! Vi har en projektopgave, som handler om global opvarmning og forurening. Vi har stødt på en side, hvor man kunne tjekke sit årlige udslip af CO2, og nu har vi glemt sidens navn, og kan simpelthen ikke finde den på google. Hvis du har nogen idé om hvad siden hedder vil vi ...
