Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14441 til 14460 af 24089
-
Prøveform b, spørgsmål bagefter?
ForumindlægEfter man har fremlagt sin analyse, sagde min lærer at man bliver stillet nogle spøgsmål og at man bare skal snakke med lærer og censor. Hvilke slagsspørgsmål er det? OG hvad hvis man ikke kan svaret? -
I Shot The Sheriff
ForumindlægHeej :D Er igang med at analysere Bob Marley´s I Shot The SHeriff.. Ville hører om der nogle der evt. har nogle stikord eller lignende, til denne sang.. På forhånd tak! -
Hjælp vigtigt
ForumindlægEr der nogen der har en analyse og fortolkning af Sig altid farvel i tide , som er skrevet af Ida Jessen Jeg skal aflevere min stil imorgen, så det er meget vigtig.-har virkelig brug for hjælp. -
Haster!!!
ForumindlægHej alle sammen .. Jeg er i gang med at analysere "Køreplaner" af Helle Helle.. Hovedpersonen drikker vin en del gange, men jeg kan ikke finde ud af, hvad vinen skal symbolisere ? Tak på forhånd :) -
"De Hvide Mænd" - Kenneth Bøgh Andersen
ForumindlægHejsa!Der er vel ingen der har en slags analyse liggende af bogen "De Hvide Mænd", hvor i der er skrevet noget om samfundet, personerne, personernes forhold til hinanden osv.Hvis I har, så skriv straks. -
Hjælp...til skriftlig eksamen i dansk
Forumindlæghej... er der ikkenogen der har en analysemodel til henholdsvis noveller, eventyr osv som de vil dele med mig og andre. Jeg ernemlig elendig til at skrive stile........ og især analysere og fortolke -
eksamen synopse
Forumindlæghejjeg trak fordybelsesområdet SAGPROSA og skulle vælge en primær tekst og en sekundær tekst..det har jeg nu gjort jeg har valgt "Børn syge af natlige sms'er" som den artikel jeg vil arbejde i dybden med..så ville jeg høre nu når jeg skal til at skrive synopsen skal jeg skrive hvad ... -
Syntaktisk
ForumindlægDerfor er jeg så rød. Hvordan laver man syntaktisk analyse af den sætning Mit but: er=verballed. jeg=subjekt. så rød= subjektsprædikat. Hvad er ''derfor'' -
Hjælp i fagene: 'Organisation & Kommunikation, og Tekstanalyse & Tekstproduktion'
ForumindlægHJÆLP i tværfaglig opg i fagene 'Organisationsteori og Tekst analyse og tekstproduktion' MOD BETALING SØGES. KONTAKT MIG PRIVAT PÅ [email protected] DET HASTER, SÅ DET SKAL HELST VÆRE HURTIGST MULIGT!! -
Skriftlig eksamen
ForumindlægVil bare lige høre om der er nogen er jer der skrev opgave 5, analyse og fortolkning af Solvej Balles tekst IV??Kender ingen der skrev den, og kunne godt tænke mig at høre hvad andre fik ud af den? -
Vaser og monumenter
ForumindlægEr der nogen der har eller kender en god hjemmeside med analyser, forklaringer eller notater til skulpturer og vaser fra "Oldtidens grækenland - græske billeder" og "Græsk og romersk kunst"på forhånd tak! -
Vaar-sang af Adam Oehlenschläger
ForumindlægSkal lave en analyse af Oehlenschlägers vaar-sang med fokus på fremstillingen af naturen Digtet kan læses her: http://www.kalliope.org/da/digt.pl?longdid=oehlen1999062836 Al hjælp, eller noter modtages med kyshånd. -
Hvad symboler i "den lile pige med svovlstikkerne"
ForumindlægJeg er igang med at analyser den lille pige med svovlstikkerne. Det eneste jeg mangler at finde ud af, det er hvad svovlstikkerne symboliserer og hvorfor det er en pige, og ikke en dreng. Tak på forhånd :) -
"Au revoir les enfants"
ForumindlægNogen der har analyseret denne film før? :) Jeg har svært ved at fortælle om omgivelserne, genren og fortolkningen, som jeg meget gerne vil have noget hjælp til? Håber på hjælp - På forhånd tak! :) -
HJÆLP - DANSK EKSAMEN!!
ForumindlægHej alle Jeg skal til eksamen i morgen, men der er noget jeg ikke helt forstår. Jeg skal analysere et digt med mange sproglige virkemidler. Hvad er meningen/betydningen med at lave et digt med mange sproglige virkeidler? På forhånd tak:) -
iliaden
Forumindlæghej.. er der nogen som ligger inde med nogle noter til iliaden? evt. analyse af delene 1, 3, 6 og 18 eller lign?ville være en stor hjælp.. har en deadline i morgen.. -
Let America Be America Again
ForumindlægJeg vil bare spørge om der er nogen, der har notater til ”let america be america again”, som de vil dele med mig :).. sidder nemlig i en vanskelig situation- kan ik rigtig analysere digtet :S -
Tema - Peter Høeg
ForumindlægHejsa Skal analysere Peter Høegs fortælling; Spejlbillede af en ung mand i balance. Det meste er klart, men har svært ved at finde et tema i bogen. Nogen der kan hjælpe?? Ida -
Hjælp til dansk stil "Eveline"
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en litterær artikel Eveline. Men er gået lidt i stå. Er der nogen der evt. har nogen gode noter eller analyse af den? Kunne jeg rigtig godt bruge hurtigst muligt.. :D -
Hjælp og Haster
ForumindlægHej, Jeg mangler hjælp til at analysere og fortolkning en novelle "En kærlighed historie" i Vandmærket. Forfatter "Naja Marie Aid" Jeg er ikke så god til at lave den. Mange tak
