Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 14541 til 14560 af 65693
-
Eksame spildevand og ton
ForumindlægHej jeg skal lave min eksamensopgave, er der nogle som vil hjælpe mig med hvordan ejg regner opgaverne ud? Opgaven er på billedet ved vedhæftet fil -
Hjælp til eksamen omkring våde enge.
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til min årsprøve omkring våde enge om det vil have nogen betydning for vandmiljøet, å eller sø, om man har en våd eng eller ej grænsende op til vandmiljøet. her er et billede hvis det hjælper håber i kan hjælpe!... -
Tysk mundtlig eksamen
ForumindlægHvordan skal jeg fremlægge min udtrukne tekst? Det er et eventyr, (die prinzessin und der Hirte) og emne: beziehungen.? -
Sandsynlighed(øveopgave1 til eksamen)
ForumindlægLad (X, Y ) være en to-dimensional kontinuert stokastisk vektor med simultan sandsyn- lighedstæthed p(x, y) = {x2ye-x når 0 < x og 0<y<1} 0 ellers Det ønskes ikke bevist at p(x, y) er en sandsynlighedstæthed, og dette faktum kan frit benyttes i det følgende... -
Mundtlig eksamens aflevering
ForumindlægHar en opgave vedr. parabler. Jeg skal bestem fortegnet for hvert af tallene c, b og d, hvor d betegner deskriminanten. (parablen er vedhæftet). Er ikke helt på bølge længde med opgaven, så håber en eller flere af jer, vil give jer tid til, at hjælpe. Takker mange gange på forhånd :) -
HJÆLP! 24 timers forberedelses eksamen!
ForumindlægHej! Jeg skal op til historie imorgen, og har stort set styr på alt, men dog kan jeg intet finde om hvorfor Versailles traktaten blev lavet. Er der en, som meget kort kan forklare hvorfor den blev lavet? -
Forberedelse til mundtlig eksamen
ForumindlægMit spørgsmål er egentlig bare, hvordan I forbereder jer til mundtlige eksamener? Jeg skrive nemlig altid, alt hvad jeg skal sige ned, som et manuskript, og så øver jeg mig på det, til jeg kan det udenad. Det tager rigtig lang tid, så ville være rart med noget inspiration fra jer, om hvordan i gø... -
eksamen a niveau
Forumindlæger der nogen der kan svare på om engelsk skriftlig A niveau efter den nye reform indeholder en oversættelse fra dansk til engelsk, eller denne er erstattet af grammatik delen uden hjælpemidler? Vi laver nemlig kun engelske stile fra før reformen hvor der er en oversættelse. Er der nogen der ekse... -
Eksamen Tirsdag - Plz help ;)
ForumindlægHvis der er nogle som har notater el.ligende til følgende tekster, er jeg meget interesseret ;) :-BLut und Ehre-Jensites der stille-Kinder sind i Erben-Der Fischer-Thank the Lord-Masken-Die leiden des jungen K-Der teufel mit den drei goldenen HaarenPå forhånd tak ;) -
Lidt spørgsmål inden eksamen...
ForumindlægHer er lidt spørgsmål. Håber der er nogen der vil svare for det ville hjælpe mig meget...1. Hvis man substituerer en alkohol, hvordan kan det så være at det oftest er OH-gruppen som substitiueres og ikke bare et h-atom. Kan der ikke være både en OH gruppe og fx Cl på et molekyle eller skyldes det... -
Dansk mundtlig eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej. Jeg har været så heldig at trække emnet reklamer som mit fordybelsesområde. Men jeg er virkelig i mangel på en reklamefilm med en god dybde og som har et stærkt budskab. Kan i hjælpe mig? -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Om en månedstid står jeg i den situationen, at jeg skal op i fysik/kemi FSA som så mange andre. Min lærer har sagt, at under prøven skal man vise 12 forsøg til det emne man trækker! Jeg synes, 12 forsøg på1,5 time lyder som vanvittig mange, så vil bare høre nogle af dem, som måske har været ... -
HF eksamen 2003!
ForumindlægHej med jer...Er der ingen der ligger inde med en stil fra HF vintereksamen 2003, hæftets overordnede emne er "Globalisering"..Har self søgt her på siden men synes ik jeg kan finde noget?på forhånd tak! -
Karakter i mat. B eksamen
Forumindlægnogen der ved, hvor mange point der skal til at få 9....? -
matricer: skal op til eksamen i morgen.
Forumindlægen der kan hjælpe med dette spørgsmål som jeg har vedhæftet? jeg gætter selv på svaret c. men det er sikkert forkert, er der en der kan hjælpe? -
JEG DUMPER TIL MIN EKSAMEN
ForumindlægHVORDAN LØSER MAN DENNE SLAGS AFOPGAVE; r1=-2, r2 =-2 og (g,h) = (-1,-1) ??????????? pleassee help me -
Inspiration Til Dansk Tekster Til Eksamen.
ForumindlægHaj Alle ! Jeg Har Trukket Fordybelsesområde 21 hvilket vil sige - Tekster om Tro, Identitet, Normer og Familierelationer. Jeg er egentlig ret godt på vej, har fået nogle forslag til nogle tekster af min lærer osv, kunne dog ikk finde "I Familiens Skygge" nogen steder, men altsåhr! V... -
Mangler bog til eksamen!
ForumindlægHejJeg skal op i mundtlig engelsk. Mit store problem er imidlertid at én af de bøger, hvori nogle af eksamensteksterne står i, er udlånt på biblioteket.Jeg har ikke kunne finde nogen jeg kunne få kopi af, så hvad gør jeg. Der er tale om bogen "Born in the USA", Mathiassen & Nielsen, Fu... -
EKSAMEN! METODE I SAMF!
ForumindlægHej alle kloge hoveder! Jeg har lige et hurtigt spørgsmål angående metode i samfundsfag. Jeg bruger den kvalitative metode, når det er vedrørende interviews osv., men hvilken metode skal jeg bruge, når jeg anvender den såkaldte Björn Molin model i samfundsfag? Er det så lige pludselig den kvantit... -
Samf C eksamen
ForumindlægHej jeg står i en latterlig situation.. har lige noget jeg skal ha svar på.. men kan ikk selv svare på dem, så det ku være der var nogle dygtige folk herinde. Integrationsformer?? Rollemodeller?? Norm?? Social Værdi?? Rollokonflikter???håber der er nogle der vil hjælpe.. tark
