Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 14561 til 14580 af 176853
  • Eksamen cellens biologi

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved at læse mig frem til dette spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe? Hvad er fordelen ved komplekse celletyper i forhold til primitive celletyper?
  • Spørgeskema til afsluttende eksamen

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg er en studerene på 1 års HTX, og jeg er igang med mit afsluttende projekt på kom/it C. Jeg har on økologi, og har brug for lidt hjælp til besvarelse af et spørgeskema (: Håber virkeligt at der er nogen der lige vil bruge to minutter på at besvare dette (: http://obsurvey.com/S...
  • A eksamensopgave 2014

    Forumindlæg
    Nogle der ligger inde med besvarelsen til virksomhedsøkonomi A eksamensopgave fra maj 2014? Det ville være en kæmpe hjælp!
  • A Heavier Burden!

    Forumindlæg
    Er der nogen der har skrevet en stil, som hedder A Heavier Burden? Vil meget gerne ha lidt inspiration... HASTER
  • Ielts og Engelsk A niveau

    Forumindlæg
    Hejsa, Er der nogen her som ved om man behøver en Ielts test når man har en bestået Engelsk A-niveau ?
  • kerneværdier for Build-A-Bear

    Forumindlæg
    Hej :) Hvilke kerneværdier har Build-A-Bear? :) - efter din mening.
  • Teknologi A - What to do?

    Forumindlæg
    Hvad skal jeg komme ind på i min fremlæggelse i teknologi A ? Hvilke begreber er vigtige at kunne?
  • Matematik A netundervisning

    Forumindlæg
    Nogen af jer som har læst mat A på netundervisning? Jeg overvejer det nemlig
  • Lindab a/s

    Forumindlæg
    nogen der ligger inde med en aflvering om Lindab A/S eller kender til deres virksomhee
  • Hvad er forskellen på A og B niveau?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen på A og B niveau i skrifligt engelsk i 9 kl. er og i muntlig dansk på 10 kl. ? Altså hvad står A og B for? På forhånd tak
  • A-opgave henfald

    Forumindlæg
    Jeg har en ide om, hvordan b'eren i opg. 2 skal løses. Jeg har brugt henfaldsloven, og ender med et resultat på 4,5*10^12 12-C kerner pr. min. Er der nogen, der kan tjekke op på det?
  • Bestem a og b

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave denne opgave, men jeg ved ikke helt hvordan. Men jeg vel at jeg skal bruge det stationære punkt.
  • fransk A-niveau

    Forumindlæg
    Hej flinke folk:) nogen der har lyst til at kigge på mit fransk?:) Martin veut expliquer à Gabrielle que bien qu'elle ne le sait pas très bien, à cause de la période courte de temps il a dépensé l'étude dans San Francisco, il sait qu'il soigne d...
  • Lektie hjælpe/forberedelse til eksamen

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg vil hører om der er en som har tid og lyst til at hjælpe mig med mit spansk så jeg er klar til eksamen, for vil gerne være sikker på at kunne bestå. Så er der en omkring Horsens der vil hjælpe mig vil jeg blive rigtig glad. Jeg vil self. gerne give nogle penge som gengæld for hjælpen.
  • Tilstandsformer forsøgs opstilling eksamen

    Forumindlæg
    Hey Vi skal op i fysik til eksamen. Vi skal derfor udføre et forsøg vi selv har fundet på. Emnet er tilstandsformer. Vi har overvejet at vise om det hjælper at puste på en kop kaffe, og i så fald se hvor meget det hjælper. Men vi har ikke nogen ide om hvilket forsøg vi skal lave. Plz hjælp :)
  • Videoer til forberedelse af eksamens spørgsmål

    Forumindlæg
    Gør rede for egenskaberne ved eksponentiel vækst. Herunder regneforskrift og hvordan man finder de indgående konstanter. </o:p>Gør rede for formlerne til beregning af fordoblingskonstant/halveringskonstant. - Er der nogen der kender nogen videoer som jeg kan studere, og på den måde besvar...
  • Eksamen i mundligt dansk

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg sider og skal op til eksamen her i mundligt dansk hvor jeg har trukket billedbog, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal lave en fortolkning eller en præsentation nogen her der kan hjælpe mig? jeg vil blive rigtig glad for hvis der er nogen der gad hælpe mig :) Mvh. den meget...
  • Engelsk mundtlig eksamen(haster)

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lavet en outline til min mundtlige eksamen, og jeg har fået den godkendt, bortset fra at jeg lige mangler noget.... Jeg mangler et bilag? Hvad vil det helt præcist sige? Jeg er helt lost... Er det en artikel, eller hvad? Jeg har om school shootings. Hjælp, har liiiidt travlt:/ Tak p...
  • OLD EKSAMEN 6.6.2007

    Forumindlæg
    HEEEJ :) HVOR MANGE SKAL OP TIL OLD. EKSAMEN D. 6??? ER I NERVØSE?? HAR I NOGLE GODE TIPS TIL IKKE AT VÆRE NERVØS???
  • FADL spv eksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der har været til fadl eksamen og ved hvilke spørgsmål de stiller til adgangstesten samt hvad man skal vægte på at læse op til.