Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 14601 til 14620 af 19198
-
hjælp til oversættelse af 2 sætninger. .
Forumindlægoversæt fra dansk til tysk. tak for hjælpen påforhånd. Hvis jeg har lovet det, har jeg glemt det. Hvad gør vi? Vi tager jo til Berlin i næste uge. Jeg læste forleden, at det tager tre uger at få nyt pas. -
Adam af Bremen kildekritik
ForumindlægJeg skal i AT historie og religion B være kildekritisk overfor Adam af Bremen udsagn omkring at den tyske kejser Otto nærmest tvang kristendommen ned over danerne. Er der nogle der har nogle ideer til hvad man kan pointere og være kildekritisk omkring præcist? :) -
Studieretningsopgave
ForumindlægHej.. jeg går og tænker og tænker over hvad jeg skal skrive om!? Er der nogen der har nogle gode forslag?? :) Har engelsk A, Tysk A, filosofi C også kan vi selvfølgelig også vælge dansk og historie.. -
Forholdsord: i
ForumindlægHvordan oversætter jeg: - I nogle år var hun selvstændig - einige Jahre war sie selbständig? Er usikker på "i nogle år". Jeg mener, at man på tysk udelader "i". -
Underemne til Østrig?
ForumindlægHej derude! :) Har trukket Ôsterreich i tysk som overemne til eksamen og mangler et underemne er ret lost, det skal jo være noget man kan snakke om i et stykke tid.. Overvejer lidt "Berühmter Ôsterreicher" Andre forslag? Tak på forhånd! -
D-mark valutareform - HASTER!
ForumindlægHej! Er der nogle kloge hoveder, der kan hjælpe mig med den tyske valutareform i Den Kolde Krig? Så vidt jeg har forstået var det Vesttyskland der indførte den, men var valutaen højere, lavere eller den samme i Østtyskland? Håber i kan hjælpe! -
1 sætning oversættelse
ForumindlægJeg skal have oversat: Vinderne går videre til Hip hop international i Las Vegas. Det kaldes også for WOD - World of Dance. til tysk. Jeg kan ikke få det til at lyde rigtigt, please hjælp :-) -
hjælp med denne lille sætning :)
ForumindlægHejsa, igang med at læse tysk-lektier, har forstået hele lektien eheeh, undtagen denne lille sætning, og det står ikke i ordbogen :-/Die Musik gefällt mir.Musikken X mig :-b .. det der gefällt jeg ik helt forstår. -
HJÆLP! haster
ForumindlægHej igen allesammen. Jeg har virkelig brug for hjælp. Har brug for at nogen vil kigge på min tysk-stil, inden jeg skal aflevere den på mandag`. Er der nogen, som kan hjælpe? skriv igen, hvis der nogen der ville hjælpe`? Mange tak -
Noveller om turisme
ForumindlægHejsa :) Er der nogle, som kender en tysk novelle om turisme? Jeg kan nemlig ikke finde nogen, så det ville være rart, hvis der var en, som måske havde læst én eller flere om emnet. Det må også gerne være om ferie i udlandet eller at rejse. / Anne-Sophie -
Selim Özdogan: Im Juli
Forumindlæghej jeg har en tysk aflevering for til tirsdag, og jeg klumser rundt i teksten og er lidt forvirret,, ;S er der en/nogle der vil være så søde at skrive et referat af den,. hvis nogen har læst den ? det er hekt iorden hvis det er på dansk,. På forhånd tak ! ;D -
Hjælp til en sætning!
ForumindlægHvad er der forkert i denne sætning? Mit word giver en grøn streg under, så det er noget med grammatikken. Ein geheimnisvolle Mann kommt in ein Auto. Forklar venligst hvad der er galt, hvis der er nogle som er kloge på tysk derude :-) -
billeder - det første korstog?
ForumindlægHej.. Er ved at skrive min historie opgave, er snart færdig - men kan bare ikke finde nogle billeder af hvordan så ud, forud for det første korstog - hvor man kan se hvor stort det tysk romerske rige var.. Nogle som ved hvor der er nogle gode billeder om det? -
Metode i samfundsfag?
ForumindlægJeg er igang med metode i AT i samfundsfag. Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilke metoder jeg har brugt. Jeg har kigget på Giddens teorier omkring identitetsdannelse. så jeg har anvendt den teori på en novelle i tysk? hvilke metoder har jeg brugt? -
HJÆÆÆLP!
ForumindlægEr der nogle der har læst den tyske tekst: Unverzichtbarer Standort - Jeg skal aflevere opgaven imorgen og kan ikke forstå dem. Udover jeg skal læse den, skal jeg også svare på nogle spørgsmål. Nogle der muligvis har et dansk referat af teksten ell. lign ? -
et par linjer - rettelse
Forumindlæggod aften er der nogle, der gerne vil rette et par linjer på tysk? jeg sender linjerne det som privatbesked, da det er en opgave, og gider ikke risikere, at min lærer tror, det er kopieret. Hanna :) -
Nom, akk, gen og dativ.
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan give en simpel forklaring på hvordan man finder ud af om en sætning er skrevet i nom, akk, gen og dativ på tysk? har aldrig forstået det, og forklaringen må gerne være på så letforståelig dansk at selv en tumpe ville kunne forstå det. Tak på forhånd! -
Viljens Triumph
ForumindlægHej. hvis der er nogle herinde som har skrevet/lavet en opgave på hhv. tysk el. dansk om Leni Rifenstahls film " triuph des villens" må de meget gerne henvende sig til mig. jeg søger en inspirationskilde. -
Ultra kort sætning.
ForumindlægD. 23 april, 2008 Hvordan skriver man dato, på tysk? F.eks. ovenstående dato. Der er stadig ingen der svarer. Gibt es noch keine entsprechenden. En der vil rette den sætning, jeg lige har oversat? -
En lille sætning
ForumindlægD. 23 april, 2008 Hvordan skriver man dato, på tysk? F.eks. ovenstående dato. Der er stadig ingen der svarer. Gibt es noch keine entsprechenden. En der vil rette den sætning, jeg lige har oversat?
