Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14621 til 14640 af 27496
  • Opgavebesvarelser?

    Forumindlæg
    Hejsa!!!Ville bare lige høre om der er nogen, som ved om der findes besvarelser af eksamenssæt i biologi A-niveau.På forhånd tak
  • Belønningssystemet

    Forumindlæg
    Er der nogen der er stærke i belønningssystemet? Alt viden ud over Rusmidlernes Biologi kan bruges. Hvis svaret specielt er rettet mod koffein ville det være lækkert. Stress!! (:
  • Forberedelsestid Bio A

    Forumindlæg
    Er det 20 eller 30 minutters forberedelsestid man får til mundtlig biologi, A-niveau?Mvh Petrine
  • Løvfald

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg er i gang med en biologi aflevering og kan ikke rigtig finde ud af, hvilken betydning løvfaldet har for et økosystem? Er der nogen der kan hjælpe mig?
  • Bio-eksamen

    Forumindlæg
    hej Alle!Jeg skal op til eksamen i biologi, og ville høre om der er nogen som ved hvor man kan søge efter hjælp, altså tænker på, en "lektiehjælper" som kan øve op med en til eksamen?
  • nettoprimærproduktion

    Forumindlæg
    Hey ville lige høre om der var nogen der gad hjælpe mig en opgave i biologi...Spørgsmålet lyder:Hvordan kan man beregne nettoprimærproduktionen ud fra kendskabet til stoffernes molekylevægt?
  • rapport rettelse

    Forumindlæg
    Nogle der gerne vil rette min biologi rapport om genetik (mendels 2. lov osv.) den fylder 4 sider (der er ikke så meget at læse)
  • Hvad sker der med blodsukkeret, hvis en ubehandlet diabetes-patient indtager enten rugbrød eller glukosevand?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal til eksamenen i biologi d. 9/6 og jeg ville høre om en af jer kunne svaret på et af underspørgsmålene. Tusinde tak på forhånd!
  • Hvad er fordele og ulemper???

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Hvad er fordele og ulmper ved de forsøg (i biologi) man laver i laboratoriet og ude i naturen??? Tak på forhånd
  • teori eller viden

    Forumindlæg
    jeg skal i biologi skrive konsekvenserne af dehydrering, bakterieinfektion som konsekvens af nogle omstændigheder er det teori når jeg skriver om det eller er det biologisk viden?
  • Historie - hvilket område?

    Forumindlæg
    Hej jeg skriver AT i bio og historie. Biologi er naturvidenskab men hvad er historie? jeg har brugt kildekritik? er det hum eller samf? På forhånd tak.
  • Hormoner og husdyrproduktion

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har fået en eksamensopgave for, og da Biologi ikke er min stærke side har jeg brug for jeres hjælp.. Jeg har vedhæftet dokumentet :) På forhånd tak!
  • hjælp til et spørgsmål i en opgave

    Forumindlæg
    Jeg skal lave opgave 2 og er i tvivl om spørgsmål 5 under denne. Opgaven er fra den skriftlige eksamen i sommer biologi A ..
  • aktionspotentiale

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med et biologi spørgsmål. Forklar med udgangsounkt i figur 1 tetrodotoxins virkning på det normale aktionspotentiale?
  • Søger eksamenssæt fra 2008!

    Forumindlæg
    Hej (: Nogen som var været oppe i engelsk B, Dansk A, Biologi A, Fransk A og samfundsfag A sidste år?
  • Kulstofkredsløb i en sø

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i biologi eksamen i morgen og har trukket kulstofkredsløb i en sø. Er der nogen, der kan forklare mig, hvordan kulstofkredsløbet hænger sammen med søen?
  • Bio eksamen

    Forumindlæg
    Hej!Ved godt det er lidt diffust at besvare dette: men hvad skal der egentlig til for at få et 10 tal i biologi??Skal man fx. kunne noget udover pensum eller noget???
  • Diffusion

    Forumindlæg
    Spørgsmålet lyder således: Hvordan er sammenhængen mellem terningens størrelse og den procentdel der er blevet farvet. Hvordan regner man dette? og ja det er biologi :)
  • hjælp søges

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg skal skrive en synopsis om fagene religon og biologi, men kan simpelthen ikke finde en emne, kan nogle give mig ideer?
  • en der vil hjælpe

    Forumindlæg
    Hej. sidder med en biologi opgave Hvordan kan en mutation medføre mangel på faktor-8? - i forbindelse med blødersygdom har vedhæftet selve opgave sættet