Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 14661 til 14680 af 109300
-
Prøver/fforberedelse
ForumindlægNogle der kender har kendskab til hjemmesider, hvor du kan øve, forberede, dig op til eksamen, samt optagelse? Altså teste hvorfor et niveau man ligger på. -
Opgave i opgavesæt
ForumindlægKan nogen forklare hva jeg ska gøre? -
en
Forumindlæggang ud i parenteser : (-4+b)(b+3)(denne regnestykke) Er det her rigtigt udregnet?: (-4+b)(b+3)=(-4)x3+bxb+bx3=-4v-12xb^2+3b=-b^2-b-12 ? -
at
ForumindlægJeg har tænkt på at vælge historie og psykologi som bærende fag til min studentereksamen i AT. Er der nogle idéer og forslag til hvilke emner jeg muligvis kan arbejde med? -
kemi A
ForumindlægHej. har nogen mon lavet studentereksamen august 2003 i kemi ? For jeg har problemer i de sidste par stykker og det er lidt svært at opskrive herinde, så ville gerne snakke om det med en der har lavet det ? -
Haster. Drejer sig om en hjemmeside,
ForumindlægHejsa. Skal finde evalueringen af studentereksamen fra 1999 i latin, men kan simpelthen ikke finde den. ¨å derfor håber jeg at nogen evt. kan hjælpe.PÅ forhånd tak.. -
Fransk eksamens-læsning tilbydes
ForumindlægHej Kom du op i fransk til studentereksamen og har brug for intensive private fransk-sessions med erfaren underviser, så er du velkommen til at kontakte mig. Undervisningen foregår i Hellerup. Sincèrement Thomas -
Dansk mundtlig
Forumindlæghey derude.. nogen der har været til mundtlig studentereksamen i dansk , der ville give mig nogle gode råd.. fx til hvordan eksamen foregår, og hvad der skal lægges vægt på..osv -
essayopgave
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet et essay om teksten "For Their Own Survival"? Den er skrevet af Ursula Hegi og var vist opgivet til studentereksamen maj-juni 2004 -
Opgaveark "At fare vild"
ForumindlægEr der nogen herinde der har skrevet en af de danske stile fra opgavearket "At fare vild" fra Studentereksamen August 2004. Jeg er ret lost og kunne virkelig godt bruge noget inspiration....På forhånd tak :) -
kemi opgave?
ForumindlægJeg tænkte på om der var nogen der havde lavet kemi studentereksamen i 184??Jamen har lavet ngle af dem, emn er overhovedet ikke på det udregninger og svar jeg har??Er der nogen der måske kunne hjælpe mig??På forhånd tak :) -
hvor på uvm???
Forumindlæghey...har ledt en hel del på uvm.dk, men kan ikk finde studentereksamen i skr. mat 3-årigt a-nivuea frs aug 2005 - nogen som kan hjælpe? -
(Mundtlig dansk) tidligere eksamens tekster
ForumindlægHejsa...Er der nogle, som har været oppe i dansk til studentereksamen?- Hvilken tekst var I oppe i? Forfatter? etc.Det ville være en stor hjælp, hvis man kunne forberede sig lidt... på nogle eksamenstekster - også måske være heldig, at trække den! -
Gunlaug Ormstunges saga
ForumindlægHej! Jeg skal til studentereksamen i dansk tirsdag d. 20/6 og vile blive super glad hvis nogen havde en analyse og evt fortolkning af Gunlaug Ormstunges saga...mvh Pia -
Ang. GSK
ForumindlægHej Hvis man dumper 2 adgangsgivende fag til sin studentereksamen, kan man så tage fagene igen på gsk med SU på et halvt år? Er det muligt at vinterstarte på uni? -
vedr. specifikke adgangskrav og universiteter
ForumindlægHvis man opfylder de specifikke adgangskrav med en høj karakter, men ikke har en fuld studentereksamen, Kan man så stadig søge ind på en uddannelse på kvote 2 ? Synes ikke jeg kan finde frem til svaret. -
The Diamonnd Mine
ForumindlægNongen der ligger inde med oplæg eller besvarelse af "The diamond Mine"? Den blev brugt til studentereksamen sidste år på sproglig A niveau! -
Matematik eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogen her som har resultater til Matematik Eksamens sæt 1 årig højniveau matematik studentereksamen august-september 2006 nogen som har et link eller nogen resulstater / regne metoder :) ? -
samfundsfag, perspektivering?
ForumindlægSå står samf. studentereksamen A fordøren i morgentidlig 10sharp. En ting som jer er i tvivl omkring, skál der perspektiveres til de opgivede aktualitets artikler som der er blevet gennemgået i løbet af året? -
eksamen
ForumindlægHej. hvis man afslutter en gymnasiel studentereksamen i 2008 tæller studieretningsopgaven med i de 10 eksimner man skal op i I alt og tæller AT eksamen både som en mundtlig og en skriftlig i de 10 eksaminer??
