Søgning på: engelsk brev. Resultater: 14661 til 14680 af 25907
  • Disposition til emnet civil rights

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til engelsk mundtlig og har valgt emnet civil rights. Ville høre om i havde nogle gode spørgsmål som man kunne have med i sin disposition?
  • Dispotion

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen af jer der tilfældigvis har en dispotion om dødstraf i USA? Den skal være på engelsk :D Hvis ja, må i gerne sende den til mig :) Mvh. Mig
  • Forberedelse på eng. eks. B-niveau

    Forumindlæg
    Hey :) Jeg skal op i skriftlig engelsk her d. 28 maj, og er gået i gang med at øve mig da engelsk ikke lige er mit stærke fag. Jeg har lavet en engelsk delprøve 2 sagprosa, som jeg håbede lidt på om der var nogle der ville læse i gennem for fejl, og fortælle mig om den var under middel eller bar...
  • Kompositioner

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen af jer, som ved, hvad de forskellige kompositioner hedder på engelsk (fx ramemkomposition, cirkelkomposition osv.)?
  • Pleaaaase hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle, har en engelsk tekst jeg skal få analyseret men ved slet ikke hvilken analysemodel eller metoder jeg skal bruge, nogen som vil hjælpe mig. Teksten fylder lidt over en side!!!!!
  • Review Frozen

    Forumindlæg
    hejsa Jeg skal lave en anmendelse på filmen Frost, bare på engelsk, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal bygge den op, og få en god start.
  • Hvordan siger man dette?

    Forumindlæg
    Jeg vil bare gerne vide hvordan man siger "passer" på engelsk. Altså en passer man bruger i matematik. Svar hurtigt da jeg skal bruge det!
  • Resultat?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og skal op til engelsk eksamen imorgen, og så vil jeg høre om der er nogen der ved hvad resultaterne på angrebet af Pearl Harbor var? Håber på svar :)
  • Oversættelse: Komedie med social brod

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte begrebet 'Komedie med social brod' til engelsk Er det så 'Comedy with social sting' eller?
  • opgavesættet i kemi-olympiaden ??

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne vide, hvilket sprog opgavesættet er skrevet i, når man skal til den teoretiske kemiolympaide. Er den på engelsk eller dansk, når man kommer fra det danske hold ??
  • Hurtig rettelse af 1 side?!!! Haster.. Tak på forhånd

    Forumindlæg
    Hej. Nogle der vil rette 1-2 sider igenem på engelsk ? Skriv, så vedhæfter jeg teksten i en besked. Tak. Ann-Sophie :-)
  • essay

    Forumindlæg
    hej vi skal skrive et essay i engelsk med hovedemnet adolescence men jeg kan ikke finde på underemne at skrive om nogen ideer? hjælp
  • Characterization

    Forumindlæg
    Hej SP. Er der en der måske vil læse min engelsk opgave igennem, da jeg er nået til det punkt, hvor jeg ikke selv kan finde flere fejl :-) På forhånd tusind tak!
  • Hej, nogle kan rette det?

    Forumindlæg
    hej, skulle oversætte nogle små uddrag af....til engelsk. nogen kan rette hvad jeg har skrevet plz?
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 10.klasse, og ville undersøge hvor meget tid man har til de skriftlige prøver.Men jeg har ikke kunne finde noget så tænkte om nogle af jer ved det?:-) Det er i dansk. matematik og engelsk
  • Hvordan siger man dette?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der ved hvordan man siger "til punkt og prikke" på engelsk?? Som i f.eks. "han fulgte reglerne til punkt og prikke"
  • Metode

    Forumindlæg
    Hvilken engelsk-faglig metode bruger man når man skal snakke om en dokumentar film? Altså analyser den osv? Og hvilken metode skal man bruge anvende når man skal snakke om et slogan ?
  • Oversættelse af Au Pair i England - HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der en som kunne skimme min engelsk oversættelse igennem og se om der er nogle stavefejl/andre fejl?? Hvis der er, må i MEGET gerne skrive det! Mange tak :) Det må meget gerne være hurtigst muligt!
  • Værdipolitik

    Forumindlæg
    Når vi taler om værdipolitik, er det så kun DK det foregår? Jeg kan nemlig ikke finde en konkret engelsk oversættelse for værdipolitik, somom det ikke eksistere i andre lande.
  • Serier/film

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kender nogle gode serier og film, der er på tysk med danske/engelske undertekster ? Så må I meget gerne skrive dem her Mvh. Caspar