Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 14661 til 14680 af 24089
-
N.F. Grundtvig - Danmarks Trøst - Hvad betyder denne sætning?
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med en analyse af Danmarks Trøst, men jeg sidder fast i sætningen: "Naar Faa har for meget og Færre for lidt" Hvad betyder det i denne kontekst? Jeg har vedhæftet digtet. -
København
ForumindlægHej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp. -
Bogen: København
ForumindlægHej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp. -
en kort dansk stil som skal rettes?
Forumindlæghelo hello allezusammen jeg har skrevet en dansk stil. den er på 1½ side. nogen der vil kigge på den? det er bar en analyse og fortolknig af en kort tekst samt genretræk. -
Romatikkens evangelium
ForumindlægEr der nogen som kender teksten "Romantikkens Evangelium" Skrevet af Henrik steffens. Skal analysere og fortolke teksten, men forstår den overhovedet ikke !!! Hjælp mig. :) Det er en rigtig svær sproglig tekst. -
"Vildvinen" af Charlotte Weitze
ForumindlægJeg skal foretage en analyse og en fortolkning af den. Men først og fremmest kunne jeg godt tænke mig at vide om det er meningen at den skal være delt op i forord, prolog osv. Er den skrevet sådan? :) -
DANSK STIL - nogen der gider kigge den igennem
Forumindlægnogen der gider kigge på en dansk billed analyse stil?? Ved ikke om det er nok jeg har skrevet, og ved ikke om det er en rigtig billedanalyse. Den fylder kun 1.5 side. går i 1.g -
Ernst hemmingway plagiat ?
ForumindlægHey jeg har skrevet en analyse omkring the killers af ernst hemmingway jeg har skrevet 900 ords analyse, jeg syntes at det var utrolig svært at finde en reel konkludering. Så jeg søgt lidt inspiration på nettet. Nu kunne jeg godt tænkte mig at vide om dette var plagiat den ligner en smule den... -
Emilie Grüen af Christian Kampmann??
Forumindlæger der nogen der kan sende mig en analyse af den? skal have noget inspiration til min egen stil, da jeg har meget travlt, da den er til imorgen og har kun skrevet en halv side.. Håber nogen kan hjælpe.. Tak. -
levnet og meeninger
Forumindlægjeg er ved at analysere levnet og meeninger af johannes edwald. men jeg har problemer med at forstå om hun har fundet en anden eller om hun er ved at dø?? og om det er selvmord?? -
SP-HJÆLP til kongekabale
ForumindlægEn eller anden der har læst romanen Kongekabale af Niels Krause-Kjær, og måske endda beskæftiget sig med en analyse af den? Jeg er gået lidt i stå mht spindoktorens funktion i romanen, og jeg kunne meget godt bruge lidt inspiration .. -
spørgsmål
Forumindlæghej, nogen der kan fortælle mig hvad disse ord betyder: det er en opg, hvor jeg skal analysere en reklame. Reklamekneb og brugsværdi Ekspertkneb Idolkneb Udbredelseskneb Seksualiseringskneb Visualiseringskneb Humorkneb -
Hvilke metode i dansk ?
ForumindlægHej Studieportalen, jeg skal til at skrive AT. Mit overordnede emne: Hvordan ser vi den nationale identitet igennem naturen. (Jeg skriver i dansk og historie) I analysen har jeg valgt at analyserer: "Der er et yndigt land - Adam Oehlenschläger 1835 og Midsommervisen – Holger Drachmann... -
Hjælp til "Abduction" - Shelagh Delaney
ForumindlægHej Det er blevet mig pålagt, at lave en analyse og fortolkning af "abduction" by shelagh delaney. Nogen der har arbejdet med denne tekst før som evt. kunne hjælpe? Mvh Frej -
Dansk Rap
ForumindlægEr der nogen derude der har analyseret og fortolket en dansk raptekst? Ville være dybt taknemmelig hvis jeg kunne få lov til at kigge på den og få nogen gode ideer? -
Oversættelse af dansk sætning
ForumindlægHej :) Jeg er i gang med en engelsk aflevering,som er en analyse af en novelle, og jeg kan ikke komme i tanke om, hvordan man oversætter denne sætning til engelsk: Han var helt sin egen Er der nogen af jer der ved det? På forhånd tak :) -
molare masse
Forumindlæghejsa, er der nogen der kan hjælpe mig med opgaven: ved analyse af et fedtstof har man fundet følgende kendetal: forsæbningstal: 189 iodtal: 28,5 Hvordan beregnes den molare masse for fedtstoffet.? på forhånd tak -
Haster! FRELS DE RASKE - SKYD EN SYG
Forumindlæger der nogen der har læst denne novelle "Frels de raske - skyd en syg"? måske sidder med nogen notater, for jeg skal analyser den og har brug for lidt inspirration, da jeg ikke kender forfatteren. På forhånd tak! -
2g.opgave, hjælp!
Forumindlæghej. Jeg skriver om naja marie aidt i min 2.g opgave. Nu skal jeg skrive en problemformulering? men man kan jo ikke bare skrive at man vil analysere den og den novelle? Hvad kan man gøre? der skal vel mere på? -
Nogle der har læst "Et ukompliceret liv med en mand" af Helle Helle
ForumindlægHej, Jeg skal til at skrive SRP - 3.g opgave og ville høre om der var nogle som havde læst og evt. lavet en analyse af "Et ukompliceret liv med en mand" MVH Helene
