Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 14721 til 14740 af 35989
  • Karaktergennemsnit HHX

    Forumindlæg
    Hej alle kloge hoveder (; Jeg mangler et skema som kan regne mit karaktergennemsnit ud. Jeg kan kun finde skemaer til alt andet end HHX .. Så det er altså et skema for os HHX elever. Er der nogen der kan hjælpe? (:
  • Matematik prøve 3.g

    Forumindlæg
    Hej Alle!!!!! Jeg skal op i en matematik prøve uden hjælpemidler i næste uge.. Jeg er bare lige i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig til denne prøve uden hjælpemidler :( Er det nogen, som har nogle forslag til, hvordan jeg kan gå i gang med at forberede mig..
  • Afsætning Hasssterrrr!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej' En der kunne hjælpe, skal skrive en opgave om et afsætningsøkonomiske-problem. Hvor jeg skal bruge mange afsætning begreber. KAN IKKE KOMME PÅ NOGET EMNERRRRRRRRRRRRRR!!! EN DER KAN GIVE EN GO' RÅDE HVAD MAN KAN SKRIVE OM ??? TAK :-D
  • Forvirret!

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg går i 1.g og er begyndt at se efter universiteter i England. Det har altid været min største drøm, at studere i England :) Jeg har bare et spørgsmål:" Jeg vil gerne læse medicin, men forstår ikke helt hvad det er de kræver af mig--> karaktere". Der står fx ved medicin (ABh...
  • pH-beregning kemi 2010 A STX

    Forumindlæg
    Hvordan løser man opgave 1 d? Jeg har løst de forrige opgave og svarene er 1 a 0,227 M 1 b 2,73 1 c 18,9 mL
  • AT UTØYA

    Forumindlæg
    Hej Allesammen. Jeg har valgt at skrive om utøya i fagene historie og psykologi. I psykologi vil jeg komme ind på ondskabsteorier, og i historie vil jeg komme ind på samfundets betydning for breivik. at han er historieskabt. Men hvad synes i jeg præcis skal komme ind på? føler ikke det er...
  • hvis man dumper i folkeskolen

    Forumindlæg
    hvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december
  • Hvad må man tage med til forberedelsen i Dansk Mundtlig

    Forumindlæg
    Hvad må man tage med ind til forberedelsen? I Dansk Mundtligt.?
  • Hjælp! Vigtig !!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal læse novellen " Et barn bliver voksen " Af Leck Fischer , Men den findes slet ikke på nettet , og jeg kan ikke bestille den i Biblioteket , fordi jeg skal vente nogen dage , og jeg har ikke tid . Hjælp pleas !!
  • Refundering af penge for enkeltfag

    Forumindlæg
    Hej Jeg har i året 08/09 taget nogle enkeltfag på et VUC hvor jeg til hvert fag betalte 300-600 kr og jeg har fået at vide at hvis man bestod fagene (hvilket jeg gjorde) ville man få pengene retur. Jeg har dog endnu ikke fået mine penge tilbage. Mit spørgsmål er så, er der nogen der ved hvad man ...
  • Hvilken karakter har betydning for om man kan rykke op til 3g

    Forumindlæg
    Hejj.. Jeg har lige et spørgsmål. jeg har lige afsluttet 2 g og har været op i engelsk både skriftlig og mundtlig og det gik ikke så godt. Jeg fik 00 fra begge. desuden har jeg også været op i matematik fik 00 og biologi skriftlig og mundtlig og fik 02 i begge og i AT årsprøve og fik igen 02....
  • HVAD GØR JEG?

    Forumindlæg
    Hej, Hvad gør jeg, hvis ikke jeg enten består 3.g under den gamle reform eller vil tage året om grundet dårlige karakterer? Jeg har hørt om en klasse der bliver oprettet i Greve, nogen der ved noget?
  • Opgaver -og ikke besvarelser ??

    Forumindlæg
    jeg søger opgaver -og ikke opgavebesvarelser, der svarer til 9-10 klasses problemregning. hvor finder man sådan noget? Claus
  • Pointsystem

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har ledt efter listen over hvilken karakter, som gives ud fra et hvis antal point i skriftlig matematik i gymnasiet på 2 årigt A-niveau. Nogen som ved hvor man kan finde den oversigt? //Mads...
  • Kvikbonus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    Forumindlæg
    hej jeg blev student i 2014 og skal søg uddannelse her til vinter, har jeg så ret til at gange min gennemsnit med kvikbouns tak på forhånd!
  • tag nogle fag på vuc inden man starte til februar

    Forumindlæg
    Hej Jeg blevet kommet ind i bioanalytikeruddannelsen februar 2013 og har desværre ikk fået mig et job så jeg tog nogle fag på VUC Kan man det eller vil det skabe problemer med studiet?
  • Disposition - Emner?

    Forumindlæg
    Sidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ?
  • Student

    Forumindlæg
    spørgsmål nr. 1: Jeg har valgt ikke at ville være student i år, fordi jeg ved, at jeg enten dumper eller kommer ud med et elendigt genemsnit, som jeg så skal hænge på resten af livet. Er det nødvendigt at dukke op til eksamnerne, eller skal jeg bare tage over til studievejlederen og sige til ham,...
  • Behøver man beskrive stedet i en novelle?

    Forumindlæg
    Behøver man beskrive stedet i en novelle?? (HASTER)
  • Er det mig?

    Forumindlæg
    Hey Er det bare mig eller kan man bare ikke finde de tekster man kan komme op i engelsk her inde? Troede virkelig studieportalen skulle hjælpe mig i engelsk ligesom den gjorde i old, men næh nej. Ha' en god dag!