Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 14721 til 14740 af 45451
-
Glæden ved strandkanter
ForumindlægTil min eksamen har jeg valgt glæden ved strandkanter. Når jeg skal til at analysere budskabet, hvor kan jeg da gøre det? Hvad kunne budskabet være? -
bachelorprojekt-sygpl.
ForumindlægHej Jeg er sygpl. studerende og er i gang med bachelor projekt. Jeg er nået til analyse og diskussion men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal gribe det an. Jeg har læst om analyse og diskussion i mine bøger men jeg forstår det bare stadig ikke. Altså jeg i min i projekt uarbejdet en bli... -
Er kravet opfyldt?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg håber, der er nogle, der kan hjælpe mig. Jeg vil gerne søge ind på farmaceut studiet men har lige to spørgsmål. Jeg har besluttet mig for at supplere engelsk b som selvstuderende, da det er et krav, at man har bestået engelsk b. Mit spørgsmål er så, bliver det betrag... -
Oversættelse på A-niveau
ForumindlægStår og skal til adgangsprøve her på mandag til engelsk på A-niveau, men det er efterhånden noget tid siden jeg har lavet skriftligt engelsk, ¨så er der nogen som ligger inde med engelsk oversættelser på A-niveau, som jeg kan oversætte? Ville være super lækkert... -
skriftlige eksamen i år
ForumindlægEr det bare mig eller har censorer dømt for HÅRDT i år? Jeg fik 4 i dansk og engelsk skriftlig, og jeg forventede et 7 i dansk, og 10 i engelsk. Jeg fik 10 i terminsprøven og i årskarakter!! Er rigtig skuffet over min engelsk.. -
Hilsen til forårssolen - Benny Andersen
ForumindlægHej skal lave en analyse af Hilsen til forårssolen af benny andersen, nogen der tidligere har lavet analyse af denne, som kan hjælpe? Det ville også hjælpe hvis du havde en analyserende artikel, som du kunne sende, som et eksempel. -
The WHite Man's Burden
Forumindlæger der nogen der har en analyse af dette digt?? -
SRO/SRP objektivt eller subjektivt?
ForumindlægHej. Skriver man obejtivt eller subjektivt når man skriver srp/sro? Jeg skriver sro hhx. -
Ang økonomi studiet
ForumindlægJeg overvejer at starte på økonomi studiet, jeg har 3 spørgsmål til det hvis nogle kunne svarer kunne det være dejligt. 1) jeg er 24 når jeg starter til sommer vil dette hæmme mig ? os når jeg er færdig ang job når jeg er 29 år, og hvad er alder gennemsnitet tror i ? 2) Hvor svært er det matemati... -
Optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve i næste uge, i dansk, engelsk, matematik skriftlig/elektronisk. Hvordan kan jeg forberede mig? -
Oversættelse
ForumindlægHej! Jeg har lige lavet en engelsk oversættelse. Vil hører om der er nogle der er super gode til grammatik og hurtig kan spotte om man har nogle grammatiske fejl. Skriv om i vil kigge på den, så sender jeg den til jer. tak på forhånd!! -
Feighet (fejhed)
ForumindlægHjææææælpp..ska lave en engelsk stil om "Feigheit".. altså fejhed, til i morgen..og stinker virkelig til tysk..nogle der kan finde på et lille bidrag.. gerne på tysk :D.. thx -
2. forsøg skriftligt?
ForumindlægHej med jer!Jeg er sku dumpet, for første og sidste gang! Men nu er spørgsmålet så om jeg kan få lov til at gå om? Det er skriftlig engelsk, teksten var helt fucked i år, selvfølgelig ikke derfor jeg dumpede. Men kan man gå om skriftlig? -
Imperialisme
ForumindlægHej alle jeg er lidt lost med metoder der kan bruges til dette emne nogle forslag ? Fag: Engelsk A, Historie A Problemstillinger: Hvorfor koloniserede England Indien/Burma? Hvilke konsekvenser havde dette? Hvordan står det britiske imperium i Indien/Burma -
Ordsprog
ForumindlægHjlæp. Jeg skal finde 15 engelske ordsprog og finde samme betydning på dansk. nogle der har nogle? Jeg er ved at gå helt banan over det da jeg kun syntes at finde nogle latterlige når jeg søger på google. -
Terminsprøve hjælp
ForumindlægJeg skal til engelsk terminsprøve her på onsdag, er der nogle som kan give nogle ideer til hvad jeg kan øve til på onsdag? -
Fortællende Journalistik.
ForumindlægHej derude, jeg sidder her og kæmper med en yderst forvirrende opgave! Det er en dansk opgave hvor jeg skal analysere en fortællende journalistik artikel, og jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal opbygge den, altså hvilken model skal jeg gå ud fra og hvordan den skal skrives! Har i nogle idee... -
Metoder i AT !?!?!
ForumindlægJeg er midt i AT og skal forklare diverse metoder ... Men jeg er i tvivl om hvor mange der skal nævnes? og forklaring på nogle af dem, bl.a.: humanistisk, (hører der ikke både kildekritik, analyse m.m under her? og en god forklaring af analyse (har en perfektionistisk lærer)) hermeneutisk - hva... -
beviser i SRP
ForumindlægI forbindelse med mit SRP i matematik og historie skal jeg i min analyse bevise noget fra Euklids elementer. Euklid beviser allerede beviset, derfor bliver min version snarere en omskrivning med flere tegninger.. men føler ikke rigtig at en "omskrivning" er en analyse.. Kan bare ikke ... -
Komparative metode
ForumindlægJeg sidder og er i gang med at finpudse mit AT projekt Jeg skal se på ligheder og forskelle mellem pirater i litteraturen og i virkeligheden Derfor har jeg analyseret nogle kilder og en roman. Taler man om den komparative metode, hvis man sammenligner resultater fra en historisk analyse med d...
