Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 14721 til 14740 af 27496
  • menstraution

    Forumindlæg
    jeg skal op i biologi imorgen, og kan slet ikke forstår negative feedback. er der nogen der kan hjælp mig med at forklare det? tak på forhånd
  • bb

    Forumindlæg
    Hej SP Plejer man normal at får afleveringer i biologi c niveau ifølge skolereformer??
  • Eksamensspørgsmål bio niv c

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har nogle eks. på eksamensspørgsmål i kost og fordøjelse, Genetik, Økologi til biologi niv C?
  • økologi - fotosyntese

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til biologi eksamen og skal lige have styr på det sidste. Spørgsmålet går på hvad en protongradient er? På forhånd tak! Signe
  • fotosyntese/ respiration

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare hvorfor et traditionalt forsøg med vandpest i Biologi, ikke kan vise at planter laver respiration i alle døgnets timer?
  • Diskussion

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man en diskussion? - specifikt i biologi? Skal jeg sætte ting op mod hinanden? Må diskussionen være samfundsfaglig - eller hvordan skal man diskutere biologisk?
  • Hurtig hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan forklare mig processerne i glykolysen? udfra evt. figur? skal nemlíg til prøve imorgen i biologi.
  • proteiner og dens opbygning

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen i biologi - skal forklare proteiners opbygning og hvilke grundstoffer det indeholder osv men har brug for hjælp???? - skal også fortælle kroppens respiration
  • Forslag?

    Forumindlæg
    Nogen der har nogen gode ídéer til emner, hvor matematik A kan indgå sammen med idræt B eller biologi B
  • Demotest?

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen, som ved hvor man kan finde demoprøver til biologi eller geografi? Altså dem man tager for at kunne mærke, hvordan prøverne til eksamen er.
  • økosystem???

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en prøve i biologi om økosystemer. Jeg vil spørge om økosystemet i polare område? forstå det ikke rigtigt.. please, som help! har brug for hjælp. på forhånd tak! :D
  • Kompendie

    Forumindlæg
    Hej, nogle der ved om man f.ek.s for biologi må have en figur med i sit kompedie der forklarer en bestemt teknik ?
  • Hjælp til forklaring af figur

    Forumindlæg
    Er der nogle her der kan forklare mig denne figur - det ville være en stor hjælp! :-) det er figuren 170 i biologi i fokus - http://www.biologitiltiden.dk/bogensfigurer/pdf/170.pdf
  • Hvordan nedarves mutationer?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser op til biologi eksamen, og skal svare på sprøgsmålet "hvordan nedarves mutationer?" Nogen som kan hjælpe?? På forhånd tak!
  • antisense DNA = syntetisk DNA?

    Forumindlæg
    Hej :) jeg er i gang med at skrive en biologi aflevering, men er i tvivl om antisense DNA og synstetisk DNA det sammen ? hilsen ATM
  • Diskussion ?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er ved at skrive biologi aflevering, og vi skal skrive en diskussion; hvad skal man skrive i sådan en ?:(
  • Blodsukker - Eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal til eksamen i morgen i biologi b. Jeg har trukket blodsukker og jeg har brug for hjælp til at forstå graferne (vedhæftet). På forhånd tak :-)
  • Sikre variabelkontrol

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en biologi rapport om fotosyntese og respiration, og har et spørgsmål som lyder: Hvordan kan man i dette forsøg sikre variabelkontrol? Men hvad er er variabelkontrol for noget?
  • Tegn og forklar kvælstof- og fosforkredsløbet

    Forumindlæg
    Hej allesammen, kan ikke ikke hjælpe mig med noget biologi jeg skal tegne og forklar hvad kvælstof- og fosforkredsløbet er, kan i ikke hjælpe mig?
  • Gennembrud i 1850-1914

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvilke gennembrud der skete i dette tidsrum: 1850-1914. Jeg skal inddrage biologi og engelsk i mit AT-projekt.