Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 14801 til 14820 af 65601
-
EKSAMEN imorgen, gys...
ForumindlægHey, hvad tager i med til Engelsk Skriftlig eksamen imorgen??Jeg kan ikke komme på så meget, men har følgende med:Gads elektroniske ordbog da/eng, eng/da.Longman Dictionary of Contemporary English.Mine tidligere stile.____________________Og så lige et andet spørgsmål.Hvordan siger man at historie... -
Eksempel til engelsk eksamen
ForumindlægHej! For første gang skal jeg op i engelsk skriftlig.. Min lære er noget bagud, så vi har aldrig sådan rigtig lært, hvad man laver til en engelsk eksamen. Er der nogen, der sidder med et eksempel herinde, eller kan finde det for mig i google (er ikke den bedste google-søger), så vil jeg være vi... -
EØ -A skrift. Eksamen
ForumindlægHej, nu da der er eksamen, så ville jeg lige høre om nogen af jer har de forrige niveau a eksamenssæt? Har nemlig selv kun 1, og vilderfor godt have nogle sæt jeg kan øve.. Ellers ved i så hvilken opgaver man kan få skrift? Regnskanbsafslutning(er der altid?) Regnskabsanalyse Knap kapacitet Inves... -
Hvad synes i om EØ A eksamen?
ForumindlægHvad synes i om EØ A eksamen idag?? Jeg synes den var ret nem, og tror på en 9-10 stykker.. Kan ikke få 11'eren da jeg manglede et tal, da jeg skulle finde egenkapitalen.. Ellers tror jeg faktisk resten var rigtigt! Så håber på en 10er, men nu får vi at se! -
det haster. fsa fysik eksamen 2008. hjælp!
Forumindlæghej alle :) jeg har fysik eksamen i morgen(mandag), og jeg vil bare høre om der er nogen af jer, der har nogle forsøg eller notar jeg kan bruge til emner som: nogenlunde styr på: salte, syre, baser, neutralisering, alkohol, Transformation, Induktion og vekselstrøm, Elektromagnetisme, Vekselstr... -
SRP - Matematik & dansk
ForumindlægJeg vil gerne skrive i matematik A og i dansk A. Har tænkt på den type opgave man kan lave, hvor man skriver en naturvidenskabelig artikel og derefter analyserer den i dansk. Mit problem er bare emner !!! Jeg skal snart komme med et emne jeg vil arbejde med, men er helt blank. Jeg er ikke den... -
Antal eksamener
ForumindlægJeg har fem A niveau fag og jeg skal op i fire af dem skriftligt. Hvor mange mundligt kan jeg så komme op i udover AT? Er det to eller en? Jeg startede i gym 2010. -
Byggeri og energi eksamen
ForumindlægHej jeg skal op i byggeri og energi nu her i morgen. Jeg skal til at lave et powerpoint show, men jeg er kommet til at tænke på hvordan eksamen endenlig forløber. Her tænker jeg mest på ting som: Hvor lang tid skal man fremlægge før man går ud og skal fortælle om produktet? Hvilke ting skal man ... -
Vurdering - Engelsk eksamen
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om hvor godt det er gået. Jeg ville derfor værdsætte, hvis I gider at læse opgaven igennem, og sige hvilken karakter, I tror jeg vil få. Eksamen er engelsk B Jeg går i 2.g STX -
Fysik mundtlig- byg en generator der kan får en pærer til at lyse
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til mundtlig fysik her om et par dage. Og der er et forsøg som jeg er lidt usikker på. Som jeg godt vil have helt klar, hvis jeg nu skulle trække noget omkring det. Jeg skal bygge en generator, der kan få en pærer til at lyse. Man har ( En rund magnet, Motor- 12V,... -
Supplering af matematik på B-niveau
ForumindlægHej allesammen Jeg ønsker at suppler med matematik på B-niveau. Jeg har haft matematik på A-niveau på gymnasiet, men det er gået knap på så godt! Den uddannelse jeg vil begynde på til næste år kræver matematik på B-niveua. Nogen der ved hvor jeg kan få matematik på B-niveau? Helst ½-årigt! -
Skriftlig matematik 2010 juni????
ForumindlægHejEr der nogen som har skriftlig matematik 2010 juni med hjælpe midler?? Det ville betyder virkelig meget hvis der var en!!! :P -
Matematik b, lommeregner?
ForumindlægHej derude Jeg er lige startet på stx, og skal have matematik b. Jeg har derfor brug for en lommeregner, men den er utroligt dyr. Har hørt man kan downloade lommeregneren "Texas Instruments Ti89" nogle der ved hvordan og hvor man finder denne? -
Samling af Matematik A eksamensopgaver
ForumindlægJeg søger en samling af gamle matematik A-niveau eksamensopgaver. Har søgt på nettet, men jeg kunne ikke få adgang til de sider jeg fandt. Er villig til at betale, og jeg kunne helst tænke mig det i en bogform. -
Samfundsfag B-niveau eksamen
ForumindlægHej. Er der nogen der ved hvordan samfundsfag mellem niveau eksamen foregår? Jeg ved godt at man får udleveret en ukendt artikel, men hvad skal man gøre med denne artikel? -
Obesity in USA Eksamen!
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen og er kommet meget i tvivl om der er nogle steder i usa hvor det hjælper overvægtige med deres problem, hjæææææælp :) -
hurtig hjælp inden eksamen
ForumindlægHej jeg er igang med at øve mig op til eksamen og kan ikke finde ud af at løse følgende opgave. nogen der kan hjælpe? -
FYSIK/KEMI EKSAMEN DET HASTER!!!!!
ForumindlægHej Jeg skal op til fysik/kemi eksamen og jeg har svært ved at finde ud af hvad induktion og transformation er? Er der en venlig sjæl som vil hjælpe? Tak på forhånd. -
Eksamen engelsk A 2008
ForumindlægHey er der nogen der ligger inde med stil oplægget fra engelsk eksamen i 08? Ville være enormt taknemlig hvis der var nogen der kunne sende den til min mail:-) på forhånd tak! -
Skriftlig eksamen idag
ForumindlægEr der slet ingen kommentarer til den skriftlige eksamen på niveau A på Hhx i dag?Har endnu ikke set den selv.
