Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 14801 til 14820 af 27765
-
HASTER G HISTORIE OPGAVE
Forumindlæghej forstår ikke rigtgit havd med lærer mener med '' der ønskes en redegøresle for slaveriets omfang i romerriget. I forlængelelse af en analyse af slavernes vilkår (...) -
Fødselsdagen af Finn søegorg
ForumindlægEr der nogen der lige ligger inde med et analyse til teksten "Fødselsdagen" der er skrevet af Finn Søeborg...? Kunne virkelig godt bruge lidt inspiration ...Tak på forhånd -
Hjælp !
ForumindlægHej, Er der nogen der har en analyse og fortolkning af Dan Turells "I ismejeriet"? Eller bare ved hvad det i grove træk drejer sig om? -
Dolken
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at ud dele lidt forskellige syns vinkller på denne novelle.. Jeg er ved at analysere den til en eksamens opgave.. -
Clancy of the Overflow
ForumindlægNogle der har læst Clancy of the Overflow af A.B Paterson der kan hjælpe med lidt analyse? -
novelle- murene (martin andersen nexø)
Forumindlæghej... har nogen herinde læst denne historie og kunne give/lægge nogle gode guldkorn til hisrorien.... lille analyse -
Udsagn
ForumindlægKan man analyse en tale af bush når man arbejder med historie samfundsfagligt i AT? Håber virkelig på et svar. Er rundforvirret! -
skrigeren
ForumindlægDer er ikke nogen der tilfældigvis skulle sidde inde med en analyse og fortolkning af "skrigeren" af villy sørensen? -
Postmoderne tekster søges.
ForumindlægI dansk skal jeg lave et projekt omkring postmodernismen, og jeg skal i den sammenhæng analysere to tekster. Har I nogen gode forslag? -
hjælp til en stil om digtet "Man binder os på mund og hånd"?
ForumindlægEr der nogen der har læst eller analyseret digtet "Man binder os på mund og hånd" af Poul Henningsen....? ska nemlig skrive en stil om det -
Budskab i klokken af H.C. Andersen
ForumindlægJeg skal havde skrevet i en analyse hvad budskabbet i Klokken af H.C. Andersen er, nogen der kan hjælpe mig? :) -
billed stil
ForumindlægDet ville være lækkert hvis der var nogle der ville inlægge deres billed stile, ikke analyser, men stile. Det er nærmest det eneste der mangler herinde -
Den Ghanesiske Dørsælger
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med hvilket som helst analyse-arbejde af "Den Ghanesiske Dørsælger"?? Ville være en kæmpe hjælp :-) -
Storby-blues
ForumindlægEr ved at analysere "storby-blues" af Dan Turéll, og er gået lidt i stå, så ville høre om der er en, som har lavet en opgave eller ligne? Tak på forhånd -
interne forhold
ForumindlægJeg skal give en analyse af et firmas strategiske situation.............baseret på de interne forhold......... Jeg har lidt svært ved at få ord på...... .... -
storby-blues tema/budskab
ForumindlægEr ved at analysere "storby-blues" af Dan Turell, og kan ikke finde ud af hvad tema og budskabet er... er der en, som ved hvad det er? Tak på forhånd -
FØDSELSDAGEN
ForumindlægHej er der nogen her inde, som har læst novellen ”Fødselsdagen” af Finn Søeborg? Eller som har lavet en analyse, da jeg har et spørgsmål vedrørende novellen.. -
Ørneflugt - Henrik P.
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe med en analyse af Henrik Pontoppidans: "Ørneflugt"?Har fundet ud af, at der er et eller andet, med "den grimme ælling" -
Skal der citater i kildeanalyse?
ForumindlægHalløj Når man i sin SRP har lavet kildeanalyse af f.eks. en tale, skal der så være citater til underbyggelse af analysen ligesom der skal være i en litterær artikel i dansk? -
Fortællersynsvinkel i En flink dreng?
ForumindlægEr der nogle som måske har læst eller analyseret "En flink dreng" som kan fortælle mig, hvad fortællersynsvinkel novellen er? :) Tak for forhånd!
