Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 14821 til 14840 af 26355
-
Bedømmelse
ForumindlægHej alle, Jeg har lige oversat en lille stykke til engelsk, en der kigge en smule på det og hjælpe mig fejl? [ http://peecee.dk/upload/view/166650 ] Mange tak på forhånd! -
HJÆLP
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet en essay om sticks and stones i engelsk ? Det var den essay, der var til prøven i december 2011 stx b niveu. Hvis I bare har noter til det, vil det også være en stor hjælp :-) -
terminsprøve eng. B 2009
Forumindlæghej.. der er vel tilfældigvis ikke nogen der ved hvordan opgaven lyder til årets terminsprøver i engelsk på B ? På forhånd tak.. -
Stil
ForumindlægJeg har skrevet en stil, kunne en der er god til engelsk læse min stil og evt give en karakter. -
Fairytale
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal lave mit eget eventyr i engelsk, men er helt blank. Er der nogle derude der havde nogen ideer til hvad jeg kunne skrive om? På forhånd tak :-) -
Herodot - kampen mod perserne - hjælp??
ForumindlægER der nogen der kanhjælpe med noter til den??Eller evt ved hvad Herodot hedder på Engelsk, fordi på www.sparknotes.com er der intet under herodot, hvilket ikke kan passe... -
dårlig karak´ter :((
ForumindlægHej Er der ikke nogen som vil rette min engelske stil. Det er bare grammatikken der skal rettes. det ville være super godt. Det behøves ikke at være detaljeret men også bare overfladisk. Mange tak på forhånd. -
10 klasse
ForumindlægNogen der kender et sted her på nettet hvor man kan finde en læse tekst, alla den man får til mundlig engelsk eksame i 10? -
Kilder
ForumindlægHej, jeg har om apartheid. Kan ikke rigtig finde gode sider på engelsk. Skal bruge det til kilder. (10-12 normal sider). Lidt hjælp ville være dejligt. -
Notatbrug
ForumindlægHej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd. -
Np Woman no cry
ForumindlægDetter er en oversættelse fra engelsk til dansk af sangen "No woman no cry" af Bob Marley. -
Eksamen-ordbog?
ForumindlægHejJeg går i 2.g og skal op til engelsk snart. Vil lige høre om nogen ved om man må have ordbog med under forberedelsen? -
11. september 2001
ForumindlægEr der nogen der skriver om 9/11 i engelsk og samfundsfag? Jeg mangler lidt inspiration til at komme i gang. :) -
komma
ForumindlægHej, Er der nogen der ved om der skal være komma før årstal i engelsk? F.eks. On January the 12th, the man went for a walk?På forhånd tak -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
was og were
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen er jer der kunne forklare mig, hvornår og hvordan man brugte Was og were på engelsk . altså i hvilket tilfælde bruger man det? -
Skal man give et referat?
Forumindlægtil eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om? -
eksamen
Forumindlægheyhey..gode/nyttige sætninger til engelsk eksamen, høj niviuea.???nogen forslag ?tips til høj karakter ?? -
9/11 hjælp til problemformulering
ForumindlægEr der nogen der har en god problemformulering til 9/11 i fagene engelsk og samfundsfag?? :) Jeg har virkelig brug for noget inspiration. På forhånd tak. :) -
Hvad med årskarakteren?
ForumindlægALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud?
