Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 14861 til 14880 af 20009
-
Hjælp til projekt opgave i religion!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er ved at skrive en projekt opgave i religion B, som jeg også skal fremlægge til eksamen og sidder nu lidt fast og håber, at der sidder nogen kloge hoveder der ude som vil hjælpe mig. :) Jeg har valgt, at skrive om syndefaldet hvor jeg lige nu har skrevet om Adam og Eva, og... -
HJÆLP ! Kristendom - syndefaldet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er ved at skrive en projekt opgave i religion B, som jeg også skal fremlægge til eksamen og sidder nu lidt fast og håber, at der sidder nogen kloge hoveder der ude som vil hjælpe mig. :) Jeg har valgt, at skrive om syndefaldet hvor jeg lige nu har skrevet om Adam og Eva, og... -
Hjælp til emnevalg af eksamensprojekt i Religion B
ForumindlægHej jeg skal til at skrive mit projekt i religion b som jeg skal fremlægge ved min eksamen i religion b. Jeg har svært med at finde ud af hvad jeg skal skrive om. Jeg har tænkt lidt på at måske skrive om forskellen på hvordan påsken fejres hos kristne og jøder og hvilken betydning de har, det er ... -
Ng hjælp!
ForumindlægHej derude. jeg er lidt sen på den, da jeg skal fremlægge i morgen i Ng, og stadig ikke har styr på det. Jeg har siddet med det i mange timer nu, men kan stadig ikke finde ud af det, så jeg håber der er nogen der på en eller anden måde kan hjælpe.. mit største problem er nok denne opgave: Giv en ... -
Bevis at F(x)=1/n+1 x^n+1 er stamfunktionen til f(x)=x^n
ForumindlægHej der ude Jeg skal i morgen fremlægge beviset for at F(x)=1/n+1 xn+1 er stamfuntionen til f(x)=xn Og jeg er simpelhen kørt fast i dette spørgsmål, da jeg ikke kan finde et bevis for stamfunktioner. Jeg har tænkt så langt, at der skal foretages en integrationsprøve, men kan simpelthen ikke fin... -
Fordomme
ForumindlægJeg har til 9. Klasses afgangseksamen trukket emnet fordomme, jeg synes det virker til at være et utrolig godt emne. Men jeg står desværre i det problem jeg ikke ved hvad jeg skal arbejde med, jeg har kigget lidt på nogle forskellige kortfilm og noveller, og jeg tænker jeg gerne vil fremlægge en ... -
Projektopgave om sociale medier - hvad kan vi gøre i dag?
ForumindlægHej! Jeg har sammen med to veninder fra min klasse fået en projektopgave for. Vi skal fremlægge i morgen, og jeg har stadig ikke skrevet om det sidste emne! Derfor ville jeg høre om i kunne hjælpe mig. Emnet er: "Hvad kan vi gøre i dag?" Med det menes der, hvad vi kan gøre for at stoppe... -
Hjælp til form af sang
ForumindlægHej alle! Jeg skal fremlægge i morgen i musik, sådan en eksamensforberedelse/prøve-agtig ting, og har derfor skulle analysere et nummer. Jeg har været så (u)heldig at trække musicals, og resten af min gruppe valgte, at vi skulle analysere et nummer fra musicalen Burlesque. Vi har nummeret "W... -
Hjælp til Emne
ForumindlægHejsa Studi.dk.Jeg sidder her og skal til at lave en projektopgave med fremlæggelse og hele svineriet. MEn jeg har et problem. Jeg ved ikke hvad jeg skal vælge som emne. Hoved emnet er "Mig og Verden. Jeg har tænkt lidt på Guantanamoe basen i USA, men jeg kan ikke rigtig finde nogen oplysni... -
AT prøveeksamen
ForumindlægHejsa, jeg skal op til AT prøveeksamen (2.g) Vil I anbefale at man arbejder selv eller vil I anbefale at man arbejder i grupper? Det skal lige siges at fremlæggelsen er individuel men synopsen er den samme, hvis man arbejder sammen. Men jeg tænker lidt om det ikke er en god ide at arbejde alene... -
Eksamen - Disposition
ForumindlægJeg skal inden længe op til Teknologi B eksamen, og jeg ved at under min fremlæggelse skal jeg tage udgangspunkt i mit projekt jeg har lavet. Dog sidder jeg her med en undren... -Hvad skal der som punkter inkludere i min præsentation? Skal jeg blot kopiere visse punkter fra min rapport af? Skal j... -
Perspektivering
ForumindlægHej derude. Jeg har snart engelsk B mundtlig eksamen(HTX), hvor jeg blandt andet skal fremlægge min synopsis, jeg har dog problemer med perspektiveringen. Hvad er det lige præcis jeg skal? Og har I nogle gode idéer til hvad jeg kan perspektiverer til? Mit emne er fedmen i Amerika hvor jeg komm... -
HASTER..HELP
Forumindlæghej jeg skal fremlægge om socialdemokraternes velfærdspolitik, og vil vide om er der nogen som har lidt at tilfløje til disse 5 punkter. om hvorfor og hvad grunden til det er at Soc. mener sådan - special til punkt 1,2 og 5 , har søgt i internet men kunne ikke finde mere informationer til soc. ve... -
Den Kolde Krig
ForumindlægHejsa... Vi har emne uge om krige og så skulle vi hver især vælge en krig eller en konflikt og fremlægge i ca 10 min Min lærer gav mig lige præcis den krig, jeg aldrig har interesseret mig for, fordi det sådanset ikke var en krig :P Så efter at have søgt på netten efter hvordan den opstod kan jeg... -
Hjælp Analyse af John Mogens: Livet er kort
ForumindlægHej allesammen, jeg går i 8 klasse, og jeg skal prøve noget afgangsprøve, hvor vi skal analysere et emne vi trækker. Og til sidst lave en Synoptis, der skal fremlægges for læren. Jeg træk Lyrik om udvikling (altså om livet) og jeg fik stress. Det var det værste emne at, dem alle. Jeg er invandre ... -
HJÆLP MIG!:(((( (VIGTIGT)
ForumindlægHJÆLP!!!:(((((( SKAL FREMLÆGGE I SAMFUNDSFAG & MATEMATIK :((( Her er spørgsmålene, som jeg skal besvare: 1.Hvad er inflation? 2. Hvad er der i vejen med inflation? 3. Hvad er det modsatte af inflation? 4. Hvordan er det med inflation i andre lande? 5. Hvornår har der været inf... -
Søger AT-tutor i København
ForumindlægHej alle, Jeg har skrevet AT i fagene religion C og historie A. Jeg skal op til AT-eksamen på fredag, og søger derfor en tutor, som kan hjælpe mig, således at jeg opnår en perfekt fremlæggelse til den endelige eksamen. Beklager den korte varsel, men min opgave skal også blot "finpudses&quo... -
Naturgeografi om fedt og sundhed?
ForumindlægHej. Jeg skal til eksammen på fredag og skal fremlægge min evalueringsopgave som har følgende problemformulering: HVILKEN BETYDNING HAR FEDT FOR MENNESKET OG VORES SUNDHED? 1. Hvordan er fedt opbygget? 2. Hvilke problemer kan der være ved at indtage for meget transfedtsyre og mættet-fedts... -
Hjælp til mat!
ForumindlægHej, skal snart op til en mundtlig årsprøve i mat og skal lige have afklaret noget :) Under et punkt, der hedder Procent- og Rentesregning, står der: I din fremlæggelse skal du komme ind på følgende punkter: - Fremskrivning med procent - Kapitalfremskrivningsformlen - Begreberne ... -
Igangværende 24 timerseksamen - hjælp
ForumindlægHej alle, Er igang med min forberedelse til engelsk mundtlig, som jeg skal op og fremlægge imorgen. Jeg er total blokkeret lige nu. Jeg trak emnet Globalisation, og skal analysere disse to artikler, om Madonna og hendes adoption af den sydafrikankse dreng. 1. http://www.guardian.co.uk/...
